Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Η επίσημη θέση της Εκκλησίας για πολλά χρόνια (το πατριαρχείο δηλαδη) ήταν να μη θέλει την αναγνώριση του σκελετού που είδε στον ύπνο της η ηγουμένη.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Asimakis Psarris πρόσθεσε 8 νέες φωτογραφίες — στην τοποθεσία Αγιος Ευφραιμ.
7 ώρες πριν

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
EFRAIM-NEAS-MAKRHS (76 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/EFRAIM-NEAS-MAKRHS
 

Asimakis Psarris
Ας μου επιτραπει κ.Μιχαλοπουλε να μην συμφωνω με το αρθρο....πιστευω στην επισημη θεση της Εκκλησιας.

Panagiotis Michalopoulos

Η επίσημη θέση της Εκκλησίας για πολλά χρόνια (το πατριαρχείο δηλαδη) ήταν να μη θέλει την αναγνώριση του σκελετού που είδε στον ύπνο της η ηγουμένη. Οι αντιπροσωπίες των ενδιαφερόμενων πήγαιναν και έρχονταν συνέχεια στη Πόλη (με μπόλικο χρήμα μαζί τους κάθε φορά) αλλά ο Βαρθολομαίος δεν το αποφάσιζε! 
Τότε βλέπετε ήταν μητροπολίτης στην περιοχή ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης, φίλος του πατριάρχη, ο οποίος είχε αμφιβολίες για τη γνησιότητα του σκελετού. Επειδή μάλιστα υπήρχε και το σούσουρο ότι ο σκελετός ήταν γυναίκειος, ζητούσε από την ηγουμένη να επιτρέψει έναν έλεγχο DNA, αλλά εκείνη αρνιόταν πεισματικά.
Με το νέο μητροπολίτη όμως τα πράγματα άλλαξαν. Πήγε ο ίδιος εκεί στο πατριαρχείο (με πόσα κιλά χρυσού άραγε στις αποσκευές του;) και έπεισε τον οικονομικό πατριάρχη να υπογράψει την αγιοκατάταξη του αμφισβητούμενου σκελετού!

Asimakis Psarris
Οι Αγιοι και μαρτυρες της Ορθοδοξιας μετα απο πολλα χρονια αναγνωριζονται και μετα απο πολλα σημαδια και μαρτυριες....αυτες τις επεξεργαζεται η Εκκλησια και επισημοποιει τον Αγιο...αυτη ειναι η ταπεινη μου η γνωμη και την πιστευω...
Panagiotis Michalopoulos
EFRAIM-NEAS-MAKRHS-GYNAIKEIOS-SKELETOS (25 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/EFRAIM-NEAS-MAKRHS-GYNAIKEIOS-SKELETOS


Panagiotis Michalopoulos
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΠΕ:
Η πρώτη Αγία Σοφία του Μ.Κων/νου δεν είχε εικόνες (η αγ.Σοφία του Θεοδοσίου, που υπάρχει σήμερα είναι η τρίτη αγία Σοφία). Μέχρι τα χρόνια του Μ.Κων/νου, την εποχή του Θεοδοσίου και ιδίως των διαδόχων του (μετά το 395 μ.Χ.) δεν υπήρχε η αγιολατρεία με τη σημερινή έννοια, δεν υπήρχαν εικόνες αγίων ούτε λατρεία και θαύματα εικόνων, δεν υπήρχαν ούτε εορτές αγίων ούτε παρακλήσεις σε αγίους ούτε πανηγύρια προς τιμή αγίων, ούτε λατρεία στην Παναγία ή εικόνες της Παναγίας ή θαύματα εικόνων της Παναγίας. Και φυσικά ούτε εικόνες του Χριστού. Αρχικά οι χριστιανοί ως γιορτές είχαν μόνο το Πάσχα (Ανάσταση) και την κάθε Κυριακή και μετέπειτα γιόρταζαν και τα Χριστούγεννα, δεν είχαν άλλες γιορτές. Βέβαια τιμή στους μάρτυρες και η μνήμη τους, στους τάφους π.χ. στις κατακόμβες δικαίως υπήρχε, διότι θυσιάστηκαν για το Χριστό, αλλά δεν υπήρχε αγιολατρεία, δεν υπήρχε λειψανολατρεία. Δεν διαβάζουμε δηλ. στις πράξεις ότι οι χριστιανοί πήραν τα λείψανα του Πρώτου Μάρτυρα του Στεφάνου και τα προσκυνούσαν!
Όταν διαβάζουμε τα λόγια του μητροπολίτη Ιωαννίνων: "...Δυστυχώς, ο χριστιανισμός έχει φορτωθεί πάρα πολύ με ειδωλολατρισμό... Δυστυχώς, η ιστορία με τα κειμήλια είναι παλιά. Από τότε που η Εκκλησία έγινε θρησκεία..." αναρωτιόμαστε, από ποια εποχή κι έπειτα η εκκλησία έγινε "θρησκεία" και πότε φορτώθηκε με ειδωλολατρισμό ο χριστιανισμός, όπως λέγει ο μακαρίτης λόγιος μητροπολίτης;
Απάντηση: Από τα χρόνια μετά το 313 μ.Χ. που εκδόθηκε από τον Μ. Κων/νο το διάταγμα των Μεδιολάνων και ιδίως από τον Θεοδόσιο και τους διαδόχους του μετά το 395 μ.Χ. (ως την εποχή μας). Τότε, μαζικά προσήλθαν στο χριστιανισμό χιλιάδες ακατήχητοι πολυθεϊστές ειδωλολάτρες μόνο και μόνο για να έχουν τα προνόμια των χριστιανών, μη αποχωριζόμενοι όμως τα πολυθεϊστικά ειδωλολατρικά τερτίπια τους που τα κουβάλησαν και τα ενσωμάτωσαν, τα επέβαλαν στην εκκλησία.
Στις σελ. 198 κ.ε. του Α΄ τόμου του δίτομου έργου "Η Αυτοκρατορία της Κωνσταντινουπόλεως" γράφει ο ιστορικός κος Σαράντος Καργάκος:

"...Ἑπειδή η κυρίαρχη Εκκλησία έπρεπε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της λαϊκής ψυχής, που είχε εθιστεί στην πολυ-λατρεία και για να μην εκπέσει σε ειδωλολατρεία, ο Θεοδόσιος προχώρησε σε ένα τολμηρό βήμα: την αγιολατρεία. Όλοι οι χώροι της Ρώμης που είχαν μαρτυρήσει οι αγωνιστές της πίστης ανακηρύχτηκαν προσκυνηματικοί τόποι και καθαγιάστηκαν. Τα λείψανα των μαρτύρων περιεδύθηκαν με ένα πέπλο ιερότητος και έγιναν αντικείμενο λατρείας. ήσαν μάλιστα δείγματα θείας προστασίας για κάθε πόλη που τα φιλοξενούσε. Και επειδή η νέα πρωτεύουσα (Κων/λη) δεν είχε τον πλούτο της Ρώμης σε λείψανα μαρτύρων, οι αυτοκράτορες φρόντισαν να την πλουτίσουν με αφθονία λειψάνων* όπως τα οστά του Αγίου Ανδρέα, του Αγίου Λουκά, του Αγίου Τιμοθέου αλλά και την τέφρα του προφήτη Σαμουήλ. Έτσι η ΚΠολη έλαβε, στη συνείδηση των κατοίκων της την ιερότητα των λειψάνων αυτών.**
Επί των διαδόχων του Θεοδοσίου αρχίζει επίσημα η λατρεία των τοπικών και ευρύτερου βεληνεκούς αγίων. Ακολούθως, η θαυματοποιϊα ενίσχυσε το πάθος για την απόκτηση ιερών λειψάνων. Η θαυματοποιϊα και οι ενοραματισμοί έγιναν συστατικό της χριστιανικής λατρείας με ό,τι αυτό (θετικό ή αρνητικό) συνεπάγεται..."
*Τα λείψανα ήταν ένα είδος "φυλακτού" για τις πόλεις και γι΄ αυτό επί αιώνες ήκμασε το "λειψανεμπόριο" που νόθευσε και νοθεύει την γνησιότητα της χριστιανικής πίστης.
** Πάντως ο πρώτος που κατανόησε τη σημασία των ιερών λειψάνων ήταν ο ιδρυτής της ΚΠόλεως, ο Μ.Κωνσταντίνος, ο οποίος στο Ναό των Αγίων Αποστόλων άρχισε να συγκεντρώνει τα λείψανα των πρώτων μαθητών του Χριστού."
http://xairete.blogspot.gr/2015/05/blog-post_29.html


Asimakis Psarris
Τις θεσεις μου κ.Μιχαλοπουλε τις εθεσα προηγουμενα.
Asimakis Psarris
Αυτες ειναι Θεολογικες συζητησεις που δεν επιλυονται εδω στο φεισμπουκ με το τι πιστευει ο καθενας....θελει διαλογο με Επιστημονικο και Θεολογικο υποβαθρο....ετσι μπαινουν τα πραγματα στην θεση τους....εγω απο την πλευρα μου να σας ενημερωσω οτι πιστευω την επισημη θεση της Εκκλησιας.

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ:
Παρασκευή, 22 Ιούλιος 2011, 8:28
Από: Facebook
Προς: Panagiotis Michalopoulos
Ο Asimakis Psarris σας έστειλε ένα μήνυμα στο Facebook...
Καλημέρα!
Πολύ σωστά αυτά που είπατε για τον Γέροντα Παίσιο, εναν απλό μοναχό ...που οχι μόνο εχουν Αγιοποιήσει αλλα Θεοποιήσει...
Η Εκκλησία ισως κάποτε τον αγιοποιήσει...
Με την τοποθετησή σας, εστιάζουμε ενα σύγχρονο πρόβλημα στην Ορθοδοξία, την... Γεροντολατρεία!..

Asimakis Psarris
Η Εκκλησια λοιπον τον Αγιοποιησε....με τα κριτηρια της Ιερας Παραδοσης ....και βεβαια συνεχιζω να ειμαι κατα της Γεροντολατρειας.....αλλα δεν απαντησατε στο ερωτημα μου...οι Αγιοι Αποστολοι κατα την γνωμη σας ειναι Αγιοι η οχι....διοτι αν ειναι Αγιοι τοτε και η Εκκλησια θα εχει συνεχεια και θα συνεχιζει να βγαζει Αγιους συμφωνα με την Ευαγγελικη Διδαχη μεχρι την συντελεια των αιωνων.... 
Panagiotis Michalopoulos
Εκτός από την γεροντολατρεία, έχουμε και την παραγωγή αγίων από όνειρα μιας ηγουμένης εδώ, ή άλλης ηγουμένης εκεί… Έτσι, ανακαλύψαμε στον ύπνο μας ένα άγιο στη Ν. Μάκρη -από μια ηγουμένη… Ανακαλύψαμε και άλλους αγίους από όνειρο άλλης ηγουμένης στη Μυτιλήνη! Τα μοναστήρια να είναι καλά, και από κόκκαλα… μάτσο! Αλλά το σπουδαιότερο θέμα δεν είναι η ανάγκη να έχουμε αγίους, συνέχεια εκκλησιαστική όπως λέτε, αλλά να έχουμε λείψανα, …συνέχεια εμπορική!
Asimakis Psarris
Για την Αγιοκαταταξη γραψατε πολυ ορθα παραπανω....και πολλες φορες με βρισκετε συμφωνο για πολλα σκανδαλα εκκλησιατικων ανδρων που εχετε βγαλει...αλλα αυτο το θεμα (αγιοκαταταξης) ειναι πολυ λεπτο και η Εκκλησια σιγουρα δεν Αγιοποιει καποιον για πλακα....υπαρχουν στοιχεια και αποδειξεις που γινεται αυτο.
Panagiotis Michalopoulos
Όλοι έχουμε προορισμό να γίνουμε Άγιοι, και όλα τα μέλη της εκκλησίας είναι άγια! Τα άγια τοις αγίοις, λέει ο ιερέας προσφέροντας την θ. κοινωνία. Έτσι έχουμε την εκκλησιαστική συνέχεια που λέτε. Βέβαια η εκκλησία προβάλλει ως αγίους κάποια πρόσωπα που ξεχώρισαν πολύ. Αγιοποίησε όμως και καθάρματα και τα κατέταξε στους πατέρες της εκκλησίας. Τέτοια καθάρματα ήταν και οι δολοφόνοι του αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου, οι αισχροί διώκτες του!
Asimakis Psarris
Λαθη εγιναν πολλα....και ο Μεγιστος Παυλος ηταν μονο του Χριστιανισμου αλλα στην πορεια η ζωη του την γνωριζουμε....και παλι κ.Μιχαλοπουλε συνεχιζω να εμπιστευομαι τις αποφασεις της Εκκλησιας μας...διοτι Σωμα της Εκκλησιας δεν ειναο μονο οι Επισκοποι και η Ιερεις....ειμαστε και εμεις οι Λαικοι....την Εκκλησια την οδηγει το Αγιο Πνευμα...και αν δεν υπαρχουν σωστει Επισκοποι Ιερεις και Λαικοι....ουτε ενας....τοτε το θελημα του Θεου θα γινει γνωστο απο τις πετρες!!!
Panagiotis Michalopoulos
Ο λαός, καθοδηγείται φίλτατε! Είδατε με τι πάθος και με τι μεθοδικότητα μια σπείρα, μια θρησκευτική μαφία, ένα εκκλησιαστικό παρακράτος εργάστηκε μανιασμένα ώστε μέσα σε λίγα χρόνια να δημιουργηθεί η αίσθηση στο λαό ότι ο γ. Παΐσιος ήταν μεγάλος Άγιος, μεγάλος προφήτης; Όταν λοιπόν δημιουργήθηκε ο κατάλληλος φανατισμός – αφιονισμός, όταν αναπτύχτηκε ένα τεράστιο εμπόριο σχετικό με τον Παΐσιο, ήρθε αμέσως καπάκι και η αγιοκατάταξη του από τον γεροφιλάργυρο του Φαναρίου!
Asimakis Psarris 
Αφου οι αλλες Ορθοδοξες Εκκλησιες δεν αντεδρασαν τοτε δεν θα πρεπει να αμφιβαλουμε... ουτε Εκκλησιαστικοι παραγοντες ειπαν κατι αρνητικο....εξεταζουμε και την συνολικη θεση των υπολοιπων Εκκλησιων απο την πλευρα μου ετσι το βλεπω.
Asimakis Psarris

Για την προσεγγιση του Πατριαρχη με τον Παππα ...υπαρχουν πολλοι Επισκοποι που εκφραζουν την ανησυχια τους....ομως στο θεμα Αγιοκαταταξης του Γεροντος Παισιου δεν ειπε καποιος κατι...
Panagiotis Michalopoulos

Τι να πουν; Ήταν τετελεσμένο πια το γεγονός! Η εκκλησιαστική μαφία είχε νικήσει!
Panagiotis Michalopoulos

2 Νέα σχόλια:
1. Εκλεκτός συνεργάτης του ιστολογίου μου, είπε:
Ως προς τις αγιοποιήσεις - αγιοκατατάξεις ... εκτός όσων αναφέρθηκαν και δεν αναφέρθηκαν, υπάρχει και η παροιμία "όμοιος ομοίω αεί πελάζει". Και όμοιος ανομοίω αφορίζει (και αναφέρομαι στον Σωτηρόπουλο που ο άνθρωπος πέθανε αφορισμένος!) Ας δούμε τι θα πει ο μοναδικός αρμόδιος, ο Κριτής, όχι για εξέχουσες θέσεις στον Παράδεισο, αλλά για τη σωτηρία των ψυχών, αγιοποιηθέντων και μη αγιοποιηθέτων, οραματισθέντων και μη οραματισθέντων, αφορισμένων και μη αφοριεσμένων και όλων μας.
2. P. MICHALOPOULOS είπε...
Σας ευχαριστώ φίλτατε και για την επισήμανση σας αυτή, τη σχετικη με τον αείμνηστο αδελφό Νίκο Σωτηρόπουλο!
Καλό σας ξημέρωμα! Καλή Κυριακή!

https://www.facebook.com/asimakis.psarris2/posts/10203833368425144?pnref=story

3 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Για να να έχουμε επίσημη αγιοκατάταξη από την Εκκλησία, θα πρέπει ασφαλώς να έχουμε σημεία, που να την δικαιολογούν (θαύματα, μυροβλησία, οράματα κ.λπ.).

Άραγε, ποια τέτοια σημεία διαπιστώθηκαν στην περίπτωση του αγίου Αυγουστίνου, που κοιμήθηκε το 430, αλλά η Εκκλησία τον αγιοκατάταξε το 1964, δηλ. μετά από 1534 χρόνια;

Όσο και να ψάξει κανείς δεν θα βρει. Τότε, γιατί έγινε η αγιοκατάταξη; Μα για λόγους διπλωματίας. Προσφέρθηκε, ως "δώρο", από τον Πατριάρχη Αθηναγόρα στον Πάπα Παύλο ΣΤ΄.

Βλέπετε λοιπόν, ότι υπάρχουν και άλλοι λόγοι, που η Εκκλησία ανακηρύσσει κάποιον, ως άγιο.

ΙΚ

Ανώνυμος είπε...

Για να είμαστε πιο ακριβείς, η αγία Σοφία (προς τιμή της σοφίας του θεού) της Κων/πολης που υπάρχει σήμερα είναι η 4η αγία Σοφία, του Ιουστινιανού, που την ανήγειρε στα ερείπια της 3ης αγίας Σοφίας του Θεοδοσίου Β η οποία καταστράφηκε από πυρκαγιά κατά τη στάση του Νίκα. Η 3η Αγία Σοφία ήταν στην ίδια θέση με την 2η του Κωνσταντίου που κι αυτή είχε κατασταφεί από πυρκαγιές (επί Αρείου και επί εξορίας του Χρυστοστόμου). Η 1η Αγία Σοφία, σε άλλη θέση, θεμελιώθηκε από τον Μ.Κων/νο, οικοδομήθηκε δε από τον Κωνστάντιο.

Ως προς τις αγιοποιήσεις - αγιοκατατάξεις ... εκτός όσων αναφέρθηκαν και δεν αναφέρθηκαν, υπάρχει και η παροιμία "όμοιος ομοίω αεί πελάζει". Και όμοιος ανομοίω αφορίζει (και αναφέρομαι στον Σωτηρόπουλο που ο άνθρωπος πέθανε αφορισμένος!) Ας δούμε τι θα πει ο μοναδικός αρμόδιος, ο Κριτής, όχι για εξέχουσες θέσεις στον Παράδεισο, αλλά για τη σωτηρία των ψυχών, αγιοποιηθέντων και μη αγιοποιηθέτων, οραματισθέντων και μη οραματισθέντων, αφορισμένων και μη αφοριεσμένων και όλων μας.

Επισκέπτης.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σας ευχαριστώ φίλτατε και για την επισήμανση σας αυτή, τη σχετικη με τον αείμνηστο αδελφό Νίκο Σωτηρόπουλο!
Καλό σας ξημέρωμα! Καλή Κυριακή!