Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

My name is bond! James bond! (Θαύμα Αγίου Ραφαήλ: Με λένε Ραφαήλ… Θυμήσου, κάποια στιγμή θα με χρειαστείς...)

My name is bond! James bond!
Διαβάζω:
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ από ExpressTime
2 ώρες πριν
Θαύμα Αγίου Ραφαήλ: Με λένε Ραφαήλ… Θυμήσου, κάποια στιγμή θα με χρειαστείς...

Όπως κάθε καλοκαίρι, έτσι και το καλοκαίρι του 1994 (πριν είκοσι χρόνια) περνούσαμε ξέγνοιαστα τις διακοπές μας στο σπίτι μας, στο νησί. Ένα μεσημέρι λοιπόν, αφού ξεφύλλισα ένα εβδομαδιαίο περιοδικό και έλυσα γρίφους και σταυρόλεξα, αποκοιμήθηκα. Τότε είδα ένα παράξενο όνειρο: Έναν καλόγερο με γκρι σκούρα ράσα, με μυτερή καλοσχηματισμένη γενειάδα, μετρίου αναστήματος, να στέκεται όρθιος ανάμεσα σε αραιή βλάστηση και χαμηλά δεντράκια. «Με λένε Ραφαήλ» μου είπε και δείχνοντάς μου με το χέρι του μια βραχώδη σπηλιά στο πλάι του, συνέχισε «Εδώ είναι το σπίτι μου. Θυμήσου, κάποια στιγμή θα με χρειαστείς. Να θυμάσαι το Όνομά μου!».[…]
Η μεγαλύτερη όμως έκπληξή μου ήταν πως επισκεπτόμενη για πρώτη φορά τη Μονή του Αγίου Ραφαήλ στο Άνω Σούλι Μαραθώνα (κοντά στο Γραμματικό), ανακάλυψα ότι το σημείο που είναι χτισμένη είναι ακριβώς το ίδιο σημείο που μου είχε υποδείξει ο Άγιος Ραφαήλ στον ύπνο μου, πριν από δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια, λέγοντάς μου ότι «εδώ είναι το σπίτι μου». Επισκεπτόμουν για πρώτη φορά τη Μονή, αλλά ήταν σαν να την ήξερα χρόνια. Ας είναι δοξασμένο το Όνομά Του, που με αξίωσε ύστερα από τόσα χρόνια να βρω και να βρεθώ στο «σπίτι του», και να προσκυνώ την Χάρη Του! Ας έχει όλο τον κόσμο στη Σκέπη Του!
πηγη

archangelosmichail. gr
 Με λένε Ραφαήλ… Θυμήσου, κάποια στιγμή θα με χρειαστείς...
ΣΧΕΤΙΚΟ:

"Ιερά Μονή" Αγίου Ραφαήλ - Άνω Σούλι, Μαραθώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: