Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Τυχαία όμως έμαθα τις προάλλες από ένα δημοσίευμα, ότι αν κάποιοι θέλουν να σε θάψουν στο facebook...

Από Καλαμάτα
Προς Παναγιώτη Μιχαλόπουλο
 

Είδα στο μπλογκ σας, σε μια παρελθούσα ανάρτηση σας, την περιγραφή που κάνατε στο θεμα ότι σας κλείδωσαν τον λογαριασμό που είχατε για δυο χρόνια στο facebook, και ότι αυτό επαναλήφθηκε και σε νέα προσπάθεια για νέο λογαριασμό.
http://xairete.blogspot.gr/search/label/FACEBOOK-END
 

Επειδή και σε εμένα συνέβη αυτό, να μου κλειδώσουν  λογαριασμούς, θα ήθελα να μου πείτε τι ενέργειες κάνατε σχετικά με την δική σας περίπτωση.
Βίλμα
Απάντηση
 

Όχι, αγαπητή Βίλμα, δεν έκατσα να το ψάξω και πολύ, δεν είχα τόση έννοια, τόση στενοχώρια! Μάλλον χάρηκα τελικά που ξέπλεξα από την μαφία που αλωνίζει εκεί, ησύχασα, και ασχολούμαι περισσότερο και απερίσπαστα με το μπλογκ μου, ήρεμος και γαλήνιος.
Τυχαία όμως έμαθα τις προάλλες από ένα δημοσίευμα, ότι αν κάποιοι θέλουν να σε θάψουν στο facebook (εγώ για τέτοιους, είχα παπάδες και άλλους χριστιανο-φασίστες) κάνουν λέει μια ανάρτηση στον τοίχο τους ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός (όπως ο δικός μου) ανήκει σε φίλο τους που πέθανε. 
Έτσι, ενεργοποιούν έναν μηχανισμό του Facebook που κλειδώνει τις σελίδες αυτών που πέθαναν (που τους πέθαναν, εδώ) για να τους προστατεύσει…
Εμένα, στους λογαριασμούς που «για λόγους ασφαλείας» μου κλείδωσαν, έβγαινε ένα μήνυμα  που έλεγε ότι πρέπει να δώσω αριθμό κινητού για να μου στείλουν εκεί τον κωδικό για να ξεκλειδώσω το προφίλ μου. Δεν το έκανα διότι δεν ξέρω να χειρίζομαι με μηνύματα το κινητό μου.
 

Για να βεβαιωθούμε ότι ο λογαριασμός αυτός σάς ανήκει, θα χρειαστεί να ανεβάσετε μια έγχρωμη φωτογραφία της αστυνομικής σας ταυτότητας (ή άλλου αντίστοιχου δημόσιου πιστοποιητικού ταυτότητας). Το πιστοποιητικό ταυτότητας θα πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα, την ημερομηνία γέννησης και τη φωτογραφία σας.
Έγκυρα θεωρούνται τα παρακάτω αποδεικτικά ταυτότητας:
  • Διαβατήριο
  • Άδεια οδήγησης
  • Αστυνομική ταυτότητα
  • Στρατιωτική ταυτότητα
  • Υπογεγραμμένη πράσινη κάρτα
Μετά, μου ζητούσαν να αποδείξω ότι είμαι εγώ, για να μου επαναφέρουν το προφίλ, στέλνοντας τους μια εικόνα, την φωτοτυπία της ταυτότητας μου. Ούτε αυτό το έκανα διότι δεν έχω σκάνερ για την διαδικασία αυτή.
 
Τους βαρέθηκα λοιπόν μετά από αυτά, τους μούντζωσα που λέει ο λόγος και ξένοιασα! Χα!

ΥΓ
Εγώ λοιπόν αγαπητή Βίλμα δεν έκανα τίποτε.

Αν όμως θέλεις να κάνεις εσύ για την περίπτωση σου, κάτι σχετικό με το αγιορείτικο βήμα


Όπως διαβάζω, κακόβουλη λέει επίθεση δέχτηκε στο facebook η σελίδα και το προσωπικό προφίλ του διευθυντή του «Αγιορείτικου Βήματος», κ. Γιώργου Θεοχάρη, από κάποιον που προφανώς λέει παραβίασε το προσωπικό του προφίλ μέσα από χακάρισμα του e-mail.


Ο κ. Θεοχάρης λοιπόν, προσέφυγε στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ), στον διευθυντή της εν λόγω υπηρεσίας κ. Εμμανουήλ  Σφακιανάκη, η οποία υπηρεσία,  σε συνεργασία λέει με την αρμόδια υπηρεσία του facebook, στη Καλιφόρνια, και την ομάδα υποστήριξης του facebook με επικεφαλής τον grigoris p., ξεκίνησαν σχετικές ενέργειες, κι έτσι στις 17 Ιανουαρίου  επανακτήθηκαν  όλα ως είχαν.
Και όπως λέει ακόμα το αγιορείτικο βήμα: «Η  υπόθεση πλέον είναι στα χέρια του εισαγγελέα που σε συνεργασία με τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος  θα διερευνήσει για τον εντοπισμό του δράστη.»

Αξιοπερίεργο είναι το ότι το Facebook, δεν με ξεχνά, ...

...και μου στέλνει κάθε μέρα μηνύματα σχετικά με την… κίνηση (!!! ???) εκείνου του παλιού μου λογαριασμού, που υποτίθεται ότι είναι κλειδωμένος, ανενεργός, αθέατος στους πάντες. 
Κάθε μέρα! 
Και, σήμερα:

Κυριακή, 20 Ιανουάριος 2013, 2:27 
Από: Facebook
Προς: Panagiotis Michalopoulos 
michalopoulos_p@yahoo.gr 

Panagiotis, 
έχετε 9 ετικέτες σε φωτογραφίες και 10 μηνύματα 

Από την τελευταία φορά που συνδεθήκατε στο Facebook έχουν γίνει πολλά. 
Δείτε μερικές ειδοποιήσεις που χάσατε από τους φίλους σας. 

 
Έχετε νέες ειδοποιήσεις.
Από την τελευταία φορά που συνδεθήκατε στο Facebook έχουν γίνει πολλά. Δείτε μερικές ειδοποιήσεις που χάσατε από τους φίλους σας.

10 μηνύματα
9 ετικέτες σε φωτογραφίες

Δεν υπάρχουν σχόλια: