Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Εσείς έχετε καμέλιες κ. Καρδάση;

Εσείς έχετε καμέλιες κ. Καρδάση;
 

Εγώ έχω. Τέσσερις γλάστρες με τα λουλούδια αυτά. 
Είναι στην αυλή μου, εδώ και δυο χρόνια που ξεκίνησα αυτόν τον κήπο που ξέρετε. 

Φέτος οι καμέλιες μου, είχαν θεαματική πρόοδο. Ήταν γεμάτα με μπουμπούκια τα φυτά μου αυτά στις γλάστρες… Με μπουμπούκια σαν ελιές, εδώ και δυο μήνες, που μεγαλώνουν σαν καρυδάκια σε μέγεθος πια.
 

Στη σημερινή επιθεώρηση, που λέτε, είχα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Ενώ τα καμάρωνα, είδα ξαφνικά ότι στη μια γλάστρα, σ’ αυτή με την μεγαλύτερη καμέλια υπήρχε ήδη ανοιγμένο ένα τέτοιο λουλούδι, και πολύ χάρηκα. 
Κι όλα αυτά, ανάμεσα στα κυκλάμινα, τους πανσέδες και τις γαριφαλιές μου!


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Τι συμβολίζουν οι καμέλιες που πρόσφατα έχουν εμπλουτίσει τον κήπο μου;

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Καμέλιες
Σάββατο, 19 Ιανουάριος 2013, 13:34
Από: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ

Προς:
michalopoulos_p@yahoo.gr

Βεβαίως και έχουμε αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε, εδώ και 25 χρόνια!

ΙΚ