Αναταραχή στους κόλπους της Εκκλησίας για τους ελέγχους του ΣΔΟΕ
Ανάστατοι είναι οι κληρικοί μετά τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για ύπαρξη τραπεζικών λογαριασμών μητροπολιτών και για ελέγχους από το ΣΔΟΕ.
Ήδη, μητροπολίτες, που φέρονταν ως ελεγχόμενοι, έχουν διαψεύσει κατηγορηματικά την ύπαρξη τέτοιων λογαριασμών, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι το θέμα με την ολοένα και ογκούμενη φημολογία θα πρέπει να συζητηθεί στην Ιερά Σύνοδο και εκείνη πλέον να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες, ώστε να μη συκοφαντούνται -όπως λένε- αρχιερείς.
Ο μητροπολίτης Μεσσηνίας, Χρυσόστομος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «H Εκκλησία έχει εμπιστοσύνη στους ελεγκτικούς μηχανισμούς της ελληνικής πολιτείας και στις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων. Έτσι, όποιος αναζητεί την αυτοδικαίωσή του μπορεί να τη διεκδικήσει. Ως εκ τούτου, η Ιερά Σύνοδος δεν μπορεί να ασχοληθεί ουσιαστικά επί του θέματος».
Σημειώνεται ότι ήδη ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος, Κύριλλος, από τις 25 Νοεμβρίου έχει διαψεύσει εγγράφως τα περί «οχλήσεώς του από το ΣΔΟΕ». Ο ίδιος μητροπολίτης επανήλθε εκ νέου στο θέμα, λόγω της «επιμονής των αναφορών στον Τύπο», κάνοντας λόγο για «κατάφωρο και αδικαιολόγητο ψεύδος περί δήθεν ελέγχου του από το ΣΔΟΕ και ύπαρξης αμύθητης περιουσίας σε τραπεζικούς λογαριασμούς». Μάλιστα ο ιεράρχης αναφέρεται στις καταθέσεις του σε Τράπεζες, σημειώνοντας ότι παρέχει τη δυνατότητα και εξουσιοδοτεί εν λευκώ όποιον ενδιαφέρεται να ελέγξει την αλήθεια των όσων έχει δηλώσει, ενώ επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος του, εναντίον όσων συκοφαντούν τον ίδιο και τη μητρόπολη, που διαποιμαίνει.
Ο μητροπολίτης Περιστερίου, Χρυσόστομος, με γραπτή δήλωσή του, δεύτερη για το θέμα, επισημαίνει: «Επειδή εσχάτως γίνεται πολύς λόγος περί υπάρξεως εκατομμυρίων ευρώ εις τους προσωπικούς μου λογαριασμούς παρακαλώ όπως οιοσδήποτε κληρικός η λαϊκός έχει στοιχεία να τα καταθέσει επωνύμως εις το ΣΔΟΕ προς περαιτέρω έρευναν. Επιφυλάσσομαι να ασκήσω παν νόμιμον δικαίωμα προς την προστασίαν της προσωπικότητός μου και την αποκατάστασιν της υστεροφημίας μου».
Ο μητροπολίτης Μεσογαίας, Νικόλαος, με επιστολή του προς τον αρχιεπίσκοπο κάνει λόγο για «αήθη πολεμική κατά της Εκκλησίας», χαρακτηρίζει «ασύλληπτες μυθοπλασίες, συκοφαντικές αοριστίες και προκλητικές διαδόσεις» τα δημοσιεύματα, αλλά και τις φήμες που έχουν διαδοθεί γύρω από ορισμένους ιεράρχες, και ζητεί από τον αρχιεπίσκοπο να προβεί σε ενέργειες προς το ΣΔΟΕ για να διαψευσθούν υπεύθυνα οι διαδόσεις.
Ο μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ, με ανακοίνωσή του αναφέρεται στο θέμα, λέγοντας μάλιστα ότι ο λογαριασμός της μισθοδοσίας του στην Τράπεζα ανέρχεται αυτή τη στιγμή στο ποσό των 387 ευρώ.
Δεν παραλείπει, ωστόσο, να κάνει λόγο για «τυχόν "πεπτωκότας" αδελφούς εις τον δεινόν πειρασμόν της φιλαργυρίας» τους οποίους παραπέμπει στην «υμνολογία» της Εκκλησίας.
Πηγή: ΑΠΕ
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
http://www.zougla.gr/greece/article/anataraxi-stous-kolpous-tis-eklisias-gia-tous-elegxous-tou-sdoe
4 σχόλια:
Καλα ξηγιουντε . Αφου πολλοι θρησκοι ψοφαν της πεινας και κανουν την παπια γιατι κατι μαγκες ντεμεκ νηπτικοι θεολογοι τους εχουν ταισει την παραμυθα οτι αν διαμαρτυρηθουνε τοτε ειναι προτεσταντιζοντες καλα ξηγιουντε . Και λιγα κανουν . Α,Μ
To «Ντεμέκ μαγκιά», είναι ένας ορισμός, του οποίου τη σημασία αγνοώ, κύριε Θανάση μου.
Επίσης, δεν θυμάμαι να έχω μάθει κάτι σχετικό για την «νηπτική θεολογία».
Κατά τα άλλα, συμφωνούμε απόλυτα!
ΥΓ
Καλωσορίσατε στο «χαίρετε». Περιμένουμε κι άλλα σχόλια σας. Χαίρετε! :D
Το ντεμεκ νηπτικοι το λεω ειρωνικα και οχι βεβαια για τους πραγματικους νηπτικους ασκητικους θεολογους . Το λεω για αυτους τους οχι ορθοδοξους αλλα ορθοδοξολογουντες που υποσκαπτουν το κυρος της Αγιας Γραφης και ενισχυουν το κυρος των πασης φυσης ηγουμενων , μητροπολιτων ειτε οικουμενιστων ειτε αντιοικουμενιστων που αντιθετα απο τον Ιωαννη Χρυσοστομο και αλλους μας λενε οτι η αναγνωση της βιβλου ειναι προτεσταντικη υποθεση . Ενω οι Χρυσοστομος , Γρηγοριος κλπ μας συνιστουσαν την αναγνωση της γραφης ,και την ερμηνευαν κιολας . Οποιος αντιμαχεται τον λογο του Θεου με επιχειρηματα του στυλ οτι ειναι προτεσταντικη η βιβλος η εστω προτεσταντιζουσα αυτος ειναι θεομαχος οποιος αν ειναι οπως αν λεγεται . Το ευαγγελιο εκτος του οτι ειναι μυνημα σωτηριας ξυπνα τον ανθρωπο . Ολη αυτη η επαναφορα της θρησκοληψιας εδω και 20 χρονια εχει κατι αντιχριστιανικο και οπως ηταν φυσικο επαιξε τον ρολο της στην τωρινη εν γενει φρικτη οικονομικη και κοινωνικη κατασταση . Χαιρομε κυριε Μιχαλοπουλε που σαν μαθητης του Καντιωτη υπερασπιζεσται στο ιστολογιο σας την Αγια Γραφη εις πεισμα αυτων που θεωρουνε τους χριστιανους κυριολεκτικα προβατα και θελουν με την επαναφοτα των γραωδων μυθων να τους γδερνουν κανονικα . Α.Μ Το ντεμεκ ειναι σαλονικιωτικο και σημαινει δηθεν .
Α, τώρα κατάλαβα!
To «Ντεμέκ μαγκιά», σημαίνει δήθεν μαγκιά. Αυτό που λέμε… τσάμπα μάγκας. Έτσι;
Και η «νηπτική θεολογία», είναι η ασκητική θεολογία. Σωστά;
Και πάλι θα σας πω ότι συμφωνώ μαζί σας. Τώρα, και σε αυτά που λέτε για τη θρησκοληψία, αυτήν που την καλλιεργούν όλα αυτά τα χρόνια που λέτε, όλοι αυτοί οι ψευτογέροντες…
Οι ψευτοόσιοι και όλοι αυτοί που τους σπονσονάρουν…
Όλοι αυτοί οι «ορθοδοξολογούντες» όπως τους λέτε..
Αυτοί, που έχουν αντικαταστήσει το λόγο του θεού με τις μωρίες του κάθε βλαμμένου παπούλη τους – γέροντα τους.
Εγώ πράγματι από νέος, εκεί στα κηρύγματα του π. Αυγουστίνου έμαθα να αγαπώ τη βίβλο!
Αυτά!
Χάρηκα που τα είπαμε ξανά.
Σας χαιρετώ για την ώρα. Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα, και καλό μήνα να έχετε! :D
Δημοσίευση σχολίου