Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Χαίρετε! :D (Ήρθε η ώρα να δημοσιεύσω το «καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα»…)

Ετοιμαζόμαστε να ξυπνήσουμε σιγά – σιγά… 
Για να χαρούμε την πρωινή δροσιά μιας κανονικής καλοκαιρινής ημέρας…
Να απολαύουμε και το τραγούδι του κότσυφα που θα μας συνοδεύει σε λίγη ώρα στο πρωινό μας καφεδάκι…

ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ...

Αθήνα (πόλη του Πνεύματος): Έχει λεφτά, για τα… «πανηγύρια»! (τα «gay pride»)


P. MICHALOPOULOS είπε... 

1.
Εμεις εδώ Σταυρούλα μου, όσοι χορτάσαμε ύπνο, ετοιμαζόμαστε να ξυπνήσουμε σιγά – σιγά… Για να χαρούμε την πρωινή δροσιά μιας κανονικής καλοκαιρινής ημέρας…
Να απολαύουμε και το τραγούδι του κότσυφα που θα μας συνοδεύει σε λίγη ώρα στο πρωινό μας καφεδάκι… Είναι η ώρα που θα δημοσιεύσω το «καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα»…

Για εσάς εκεί βέβαια, τα αγαπημένα μου αδέλφια τα ξενιτεμένα, είναι η ώρα για να σας πω καληνύχτα…

2. Η καλή σου πρόθεση μετράει, για την «καθυστερημένη» ευχή! Το γαυράκι στο φούρνο έγινε τρέλα! Το περιποιήθηκα, χθες το απόγευμα, με μια καλή μερίδα που έφαγα με πολύ όρεξη…
Βέβαια τώρα, και καλή χώνεψη να μου έλεγες, πάλι αργά θα ήταν… Καλή όρεξη, να έχω τώρα πια για τα υπόλοιπα, για το μεσημέρι… Χα!

3. Μαουνιέρης ο μητροπολίτης Πειραιά; Χα! Καλό! :)

4. Σε εμένα Σταυρούλα μας, να μιλάς ελευθέρα, πάντα… Δεν θα με συγχύσεις ποτέ! Κανείς άλλωστε δεν μπορεί να με συγχύσει για οτιδήποτε… Πόσο μάλλον εσύ, η καλύτερη, η μοναδική μου φίλη στον κόσμο!

5. Χαίρετε! :D

4 Ιουνίου 2012 4:29 π.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2012/06/gay-pride.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: