Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Η Μπέλλα Κυδωνάκη (η ευτραφής αστρολόγα, και με βαρύνουσα άποψη ως μέλος της Εκκλησίας σας), …θεολογεί, Σεβασμιότατε!


Διαβάζω σήμερα:
(Τετάρτη, 27 Ιούνιος 2012 10:30)
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ
Ο Άγγελος Εγιαήλ και τα μυστικά του 

Αφιερωμένο στο γιό μου Γιάννη που έφυγε τόσο νωρίς από την ζωή μου.

Είναι σημαντικό να ξαναγίνουμε και πάλι παιδιά και να εμπιστευτούμε…
Ο γέροντας Πορφύριος έλεγε ότι όσο μεγαλώνουμε χρειάζεται να γινόμαστε παιδιά στην καρδιά και σοφοί στο μυαλό. Εδώ σε εμάς τίποτε δεν συμβαίνει από όλα αυτά…
Καλό είναι να ξαναγίνετε και πάλι παιδιά για να κερδίσετε την βασιλεία των Ουρανών.
Ό Άγγελος Εγιαήλ είναι ο προστάτης όσων γεννήθηκαν από 20 έως 24 Φεβρουαρίου.
Το όνομά του σημαίνει «το πρόσωπο του Θεού που προσφέρει την ευχαρίστηση στα παιδιά και στους ενήλικες»

Καλό είναι να επικαλείστε τον Άγγελο Εγιαήλ, όταν θέλετε να ενδυναμώσετε την θετική πλευρά των πραγμάτων στην ζωή σας, καθώς επίσης όταν θέλετε να μάθετε μέσα από τα παθήματά σας…
Προσευχή:
«Άγγελέ μου Εγιαήλ, συχνά οι άνθρωποι αναρωτιούνται, αν υπάρχει δικαιοσύνη από την πλευρά του Θεού και αρκετές φορές βρίσκονται σε πλήρη άρνηση και αμφισβήτηση…
Βοήθησέ με να αποκτήσω φώτιση…
Στήριξέ με στον αγώνα μου που κάνω συνεχώς να μετατρέψω τα ελαττώματά μου σε προτερήματα…
Απάλλαξε με από την αμφισβήτηση ότι εσύ δεν πράττεις σωστά, επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω την δικαιοσύνη σου.»
Μπέλλα Κυδωνάκη
 
(Από την ιστοσελίδα του Νάσου Γουμενίδη)

Έφυγε την Παρασκευή το βράδυ ξαφνικά και απρόσμενα (δεν της το είπαν τα άστρα) ο 25χρονος γιος της αστρολόγου Μπέλλας Κυδωνάκη… Η οποία αστρολόγος, προσεύχεται να πάει το παιδί της στο φως (των άστρων;). Καταλάβατε σεβασμιότατε, τι γίνεται με τα μέλη της Εκκλησίας σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: