Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Τι μαθαίνω Σεβασμιότατε; Νέος άγιος στην τοπική σας εκκλησία; Ο γιος της αστρολόγου Μπέλλας Κυδωνάκη;

Διαβάζω:
Το συγκλονιστικό αποχαιρετιστήριο γράμμα της Μπέλλας Κυδωνάκη στον γιο της 

«Γράμμα» στον αδικοχαμένο γιο της που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 25 χρόνων έγραψε η Μπέλλα Κυδωνάκη. 
Στην κηδεία του γιου της Γιάννη, η μητέρα του Μπέλλα, διαβάσε αυτό το αποχαιρετιστήριο γράμμα: 

«Αγαπημένε μου πρίγκιπα... έτσι σε ένιωθα από την πρώτη στιγμή που σε είχα μες την κοιλιά μου. …
…Από μικρός όπου και να ήσουν κέρδιζες τις εντυπώσεις. Ήσουν πολύ όμορφος και το έλεγαν όλοι. Όταν τους χαμογελούσες, νόμιζες ότι φωτίζει ο κόσμος γύρω. …
…Στην εκκλησία παπαδάκι με χιλιάδες σκανταλιές και πειράγματα στους άλλους. …
…Ανέβαινες στις μηχανές, έκανες σούζες, φλερτάριζες συνέχεια με τον θάνατο.
Όλο με ρωτούσες: «μαμά εσύ τα ξέρεις αυτά και είσαι σοφή. Πές μου τι γίνεται μετά που πεθαίνουμε. Διάβασε εσύ που είσαι σοφή να μου πεις. Ψάξε και πες μου θέλω να ξέρω». …
…Πές μου μαμά, πως είναι εκεί στο θάνατο. Ένα πέρασμα του έλεγα. Πάντα μαζί θα είμαστε. …
…Η μεγάλη σου αγάπη τα κορίτσια.
«Μαμά σε άλλη ζωή πρέπει να ήμουν μαχαραγιάς στην Αραβία. Για κοίταξε τι λέει το ωροσκόπιο μου. Τις αγαπάω πολύ, αλλά για κοίτα το χάρτη της, ταιριάζω; Τον τελευταίο καιρό είχες γνωρίσει την Κωνσταντινούλα. …
…Το ατύχημα έγινε στις 2/2, στις 2:10 τα ξημερώματα. Πάλεψες σαν παλικάρι και κέρδισες τη μάχη με το θάνατο. Έχασες τον φίλο σου, πήγες και έκανες τατουάζ στο χέρι με το όνομα του.
Με ρώταγες: «μάνα που είναι ο Κώστας; θα τον βρω; πες μου εσύ που ξέρεις τι θα γίνει. Μάνα πες μου για το πέρασμα που μου έλεγες θα τον βρω μετά;».
Ναι παιδί μου του έλεγα, τίποτε δεν χάνεται. Αγαπούσες σε όλη σου τη ζωή τη γρηγοράδα. Αγαπούσες τις μηχανές γιατί σου έδιναν τη γρηγοράδα των Αγγέλων. Είχες την πίστη και την αφέλεια των Αγγέλων. Εμπιστευόσουν τους πάντες. Φοβόσουν το θάνατο, επειδή είχες καταλάβει ότι εδώ είμαστε πεθαμένοι. Εκεί είναι η ζωή όχι εδώ. …
…Αγόρι μου ήρθες από τον Παράδεισο κατευθείαν για να μας διδάξεις, πως είναι εκεί. Για να μας ξυπνήσεις, να μας φωτίσεις, να μας δείξεις τον αληθινό κόσμο.
Έλεγα ο γιος μου και φώτιζε το σύμπαν για μένα. Έλεγα θα σας γνωρίσω τον γιο μου και τον περίμενα σαν τον θεό να τον γνωρίσετε. Είσαι το καμάρι μου, είσαι ο άγγελος μου, ήρθες και μου έκανες το πιο μεγάλο δώρο. Είμαι η πιο τυχερή μητέρα στον κόσμο. Ζεις και πάντα θα ζεις παντού και πάντα. Σύντομα θα συναντηθούμε. Στο άλλο σύμπαν όπως σου έλεγα. …
…Γιε μου σ΄αγαπάω. Σ΄ευχαριστώ που ήρθες στη ζωή μου. Φώτιζε μας από εκεί που είσαι».

Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια: