Σάββατο 21 Απριλίου 2012

BLOGxairete: Είμαστε καλά, και συνεχίζουμε… Σαλπάρουμε και σήμερα… Ελάτε (όσοι φίλοι) να παίξουμε μαζί, …τους πειρατές! Κόντρα, στην κάθε σοβαροφάνεια και… «κατακραυγή»! χα!

P. MICHALOPOULOS είπε... 

Είχα πάει για ύπνο όταν μου έστειλαν ένα μήνυμα…  
(Σάββατο, 21 Απρίλιος 2012, 1:15 
Από: Είμαστε και μείς εδώ! 
catakravgi@gmail.com 
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr) 

Μήνυμα, σχετικό με την ανάρτηση μου, την… 

ΔΙΑΒΑΖΩ: «ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ» (Οι επιστημονικές μετρήσεις του Ρώσου φυσικού Αντρέι Βολκόβ το Μεγάλο Σάββατο του 2008)


Μήνυμα, που αρχίζει με την φράση «Δε με λες κυρ Παναγιώτη…» 
Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για το ομώνυμο μπλογκ, το ονομαζόμενο «Είμαστε και μείς εδώ!», αυτό με την διεύθυνση http://catakravgi.blogspot.com. 

Με το μήνυμα από εκεί λοιπόν, με μαλώνουν διότι (μεταξύ άλλων) έβαλα λέει αυτό το μπλογκ τους για πηγή, ενώ το άρθρο δεν είναι δικό τους, από αλλού το πήραν κι αυτοί… Μου γράφουν: 
«Και βαζεις και την πηγη ,οχι την αρχικη(γιατι κι εγω απ αλλου το πηρα και την εχω απο κατω), αλλα αυτην που το πηρες μονο ,σα να τογραψε αυτη το κειμενο…» 

Έχω να παρατηρήσω ότι έβαλα τη λέξη ΠΗΓΗ στο τέλος της ανάρτησης μου, λέξη που είναι και ένα ενεργό λινκ το οποίο παραπέμπει πράγματι στη δική τους ανάρτηση, στο μπλογκ αυτό, από όπου πράγματι ενημερώθηκα για την έρευνα του ρώσου επιστήμονα… 
Όταν λοιπόν πάει κάποιος εκεί, θα δει και την αρχική πηγή, την οποία εγώ δεν έβαλα διότι πάτησα στο σχετικό λινκ και αυτό δεν δούλεψε. 

Έτσι απλά έχουν τα πράγματα! 

Βέβαια, αν κάποιος πάει στην «κατακραυγή», θα δει ότι η δική μου ανάρτηση δεν είναι ακριβής αντιγραφή από εκεί… 

1. Η δική μου ανάρτηση δεν έχει τη φωτογραφία του ρώσου επιστήμονα αλλά μια φιγούρα κόμικς. 
2. Η δική μου ανάρτηση δεν έχει το πραγματικό εργαλείο του ρώσου αλλά ένα κολονοσκόπιο… 
3. Η δική μου ανάρτηση (για σατυρικούς λόγους), έχει και προσθήκες δικές μου, προσθήκες με χοντρά γράμματα, με διαφορετικό χρώμα, και μέσα σε παρένθεση… 

Όλοι το κατάλαβαν αυτό (αφού έβαλα και ετικέτα «χιούμορ» στην ανάρτηση μου), ... 
...και όταν λέμε όλοι, εννοούμε ότι το κατάλαβε και ο άνθρωπος, ο... «Δε με λες κυρ Παναγιώτη…». 
Ο άνθρωπος που μου έστειλε το μήνυμα, από το οποίο κατάλαβα ότι στενοχωρήθηκε από το χιούμορ μου! 
Χα! 

21 Απριλίου 2012 7:17 π.μ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: