Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Εγώ, για ποια ιδανικά θα πάω να ψηφίσω;

stavroula είπε... 
Ti les 8a pas na pshfiseis? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

P. MICHALOPOULOS είπε... 
Πρέπει να πάω, Σταυρούλα; 
Βέβαια, κάποτε σε εκλογές βίας και νοθείας, ψήφισαν και οι νεκροί, και τα… δέντρα! 
Εγώ, για ποια ιδανικά θα πάω να ψηφίσω; 
Για το ιδανικό της «πατρίδας», έτσι αφηρημένα, θα μου πεις! Για τη «θρησκεία» θα μου πεις, για την «οικογένεια» θα μου πεις, κάνοντας το επιχείρημα σου πιο συγκεκριμένο… 
Και θα γελάσω, άμα μου το πεις αυτό… 
Θα γελάσω, …πεθαμένος άνθρωπος! 
«Πεθαμένος», τόσο, όσο ήταν αυτό στο χέρι κάποιων «ιδανικών» θεσμών και προσώπων… 

stavroula είπε... 
ma akrivws, den vlepeis gelio pou eri3a? 
Idaitera otan perimenete k to "debate" mono gia gelia einai.

P. MICHALOPOULOS είπε... 
Έτσι είναι, αγαπητή Σταυρούλα! Να είσαι καλά! Γελάσαμε με την καρδιά μας! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Δεν υπάρχουν σχόλια: