Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ, Παναγιώτη Γ. Μιχαλόπουλου: Πότε συκοφάντησα; Πείτε μου; Ως τότε, δέσποτα της Βέροιας, σας επιστρέφω σαν κάλπικο νόμισμα τον χαρακτηρισμό αυτόν του συκοφάντη.

ΕΞΩΔΙΚΟ... Μητροπολίτου Βεροίας Ναούσης και Καμπανίας Παντελεήμονος... ΚΑΤΑ
Παναγιώτη Γ. Μιχαλόπουλου, κατοίκου Ελληνικού (Ξάνθου 66)

"Ο στόχος και η προβολή που επιδιώκετε, κυμαινόμενος μεταξύ χυδαιολογίας, λοιδορίας και αβάστακτης ψευδότητας, έχει διαβεί τα όρια της ανοχής, ενοικώντας μονίμως στην δαιμονική ηδονή του συκοφάντη."


ΑΠΑΝΤΗΣΗ, Παναγιώτη Γ. Μιχαλόπουλου:
 
Εγώ έχω στόχο την προβολή; 
Και πού είδατε την χυδαιολογία και την ψευδολογία εκ μέρους μου προς το πρόσωπο σας ή προς κάποιους από τους ιερείς σας;
Και πότε διάβηκα τα όρια της ανοχής σας; Πότε, και σε πια ανάρτηση μου συγκεκριμένα;
Πότε συκοφάντησα; 
Πείτε μου; 
Ως τότε, δέσποτα της Βέροιας, σας επιστρέφω σαν κάλπικο νόμισμα τον χαρακτηρισμό αυτόν του συκοφάντη.

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Ο Μητροπολίτης Βεροίας, απειλεί με αγωγή και με μήνυση τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο (του ιστολογίου «χαίρετε»), παλαίμαχο Κατηχητή της Αποστολικής Διακονίας, και χειροθετημένο Αναγνώστη!..


"Αδερφέ μου με τον... Βεροίας τά βάλατε ? Καλά ξεμπερδέματα!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: