Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

"Αδερφέ μου με τον... Βεροίας τά βάλατε ? Καλά ξεμπερδέματα!!!"

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Προκαλεί ο Λάκης Λαζόπουλος Σεβασμιότατε! Θα του κάνετε μήνυση και αγωγή;

Αδερφέ μου με τον... Βεροίας τά βάλατε ? Καλά ξεμπερδέματα!!!
(4 ώρες πριν)

Αν διαβάσετε το μπλογκ μου, θα δείτε ότι δεν τα έβαλα εγώ μαζί του αλλά εκείνος μαζί μου. Και δεν ξέρω για ποιο λόγο. Πολεμώ λέει τον ίδιο, την Τοπική του Εκκλησία και επιχώριους ιερείς της με αισχρά λόγια, αλλά δεν λέει πού τα είδε όλα αυτά στο μπλογκ μου.
Φοβάμαι ότι έχει πέσει θύμα παραπληροφόρησης. Ότι κάποιοι του είπαν ότι εγώ τον συκοφαντώ τάχα, ώστε να τον στρέψουν εναντίον μου.
Εκτός κι αν είναι σε σύγχυση ο άνθρωπος, και με μπερδεύει με κάποιον άλλον που πραγματικά τον συκοφαντεί…
Αν λοιπόν είναι ο ίδιος μπερδεμένος, τότε σε εκείνον να ευχηθείτε καλά ξεμπερδέματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: