ΣΧΕΤΙΚΑ:
Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011
Μηνύματα στο inbox του facebook (Μπα! Υπάρχουν και παπάδες φιλικοί προς τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο;)
Άγιος Διονύσιος Αχαρνών
XΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΜΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ .
Panagiotis Michalopoulos
Αληθώς ετέχθη, σεβαστέ μου πάτερ Αναστάσιε! Χρόνια σας πολλά! Χαίρετε! :D
Άγιος Διονύσιος Αχαρνών
Θα χαρώ να σας δω στην ενορία μας κάποια στιγμή .
Panagiotis Michalopoulos
Κι εγώ! Με συγκινήσατε…
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Sotiropoulos Philemon
Άγιο ξύλο από αγίους μοναχούς, με άγιες προθέσεις, για άγια δικαιώματα και άγιες πρωτακαθεδρίες. Άγιοι θησαυροί, άγια είδωλα, άγια λεφτά , με άγιους διαχειριστές και άγιους χορηγούς!
Όλα άγια τα έχουν κάνει οι άνθρωποι, οπότε μη παραξενεύεστε για τις άγιες ανταλλαγές του Εφραίμ. Άγιο νερό της λίμνης έδινε και έπαιρνε άγια ακίνητα. Άγιος αλιεύς ...όχι ανθρώπων, αλλά ακινήτων! Άγιοι συνεργοί, άγιοι συνευδοκούντες..
stavroula:
den mou les twra esu
8a phgaines pote na episkeuteis (ean mporouses) tous Agious Topous me ola auta ta paratragouda?
stavroula:
nai kati vlepw
Les na einai tpt provokatores?
P. MICHALOPOULOS:
1. Δεν ξέρω τι είναι. Δεν το είδα το βίντεο… Δεν τα αντέχω τέτοια θεάματα…
2. Λες αν θα πήγαινα σε τέτοιους τόπους…
Πέρα από ότι δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου σε «οίκους…», και δεν θα αμάρτανα έτσι, τώρα στη δύση του βίου μου…
Δεν θα πήγαινα ποτέ σε επικίνδυνα για τη ζωή μου μέρη…
(Ούτε και αποδέχτηκα πρόσφατα, την πρόσκληση να επισκεφτώ, να φιλοξενηθώ τιμητικά στα Μετέωρα…)
stavroula:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Μα και ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης λέγει να αποφεύγουμε τους Αγίους Τόπους:
«Τι δε πλέον έξει ο εν τοις τόποις εκείνοις γενόμενος, ως μέχρι του νυν σωματικώς του Κυρίου εν εκείνοις τοις τόποις διάγοντος ημών δε αποφοιτώντος, ή ως του Αγίου Πνεύματος παρά τοις Ιεροσολυμίταις πλεονάζοντος προς δε ημάς διαβείναι αδυνατούντος; ..... Έπειτα και ει ην πλείων η χάρις εν τοις κατά Ιεροσόλυμα τόποις, ουκ αν επεχωρίαζε τοις εκεί ζώσιν η αμαρτία. νυν μέντοι ουκ έστιν ακαθαρσίας είδος ό μη τολμάται παρ’ αυτοίς, και πορνείαι και μοιχείαι και κλοπαί και ειδωλολατρείαι και φαρμακείαι και φθόνοι και φόνοι. και μάλιστά γε το τοιούτον επιχωριάζει κακόν, ώστε μηδαμού τοιαύτην ετοιμότητα είναι προς το φονεύειν όσην εν τοις τόποις εκείνοις, θηρίων δίκην τω αίματι των ομοφύλων επιτρεχόντων αλλήλοις ψυχρού κέρδους χάριν. όπου τοίνυν ταύτα γίνεται, ποίαν απόδειξιν έχει το πλείονα χάριν είναι εν τοις τόποις εκείνοις;». Και όλα αυτά 350 χρόνια μετά την Ανάσταση του Κυρίου μας, όπου η ανάμνηση του συγκλονιστικού αυτού γεγονότος ήτανε ακόμη πολύ νωπή.
Ως προς δε την ωφέλεια από την εκείσε παρουσίαν, ο ίδιος ο άγιος θέτει κάποιες προϋποθέσεις: «Ει δε πλήρη έχεις τον έσω άνθρωπον λογισμών πονηρών, καν επί του Γολγοθά ης καν επί του όρους των Ελαιών, καν υπό το μνήμα της Αναστάσεως, τοσούτον απέχεις του τον Χριστόν δέξασθαι εν αυτώ όσον οι μηδέ την αρχήν ομολογήσαντες». Και αλλαχού: «Ει μεν ουν ό ην απ’ αρχής, εγίνετο μέχρι του νυν, του Αγίου Πνεύματος εν είδη πυρός των χαρισμάτων οικονομούντος έκαστον, έδει πάντας είναι εν τω τόπω εκείνω εν ω η διανομή του χαρίσματος εγίνετο. ει δε το πνεύμα όπου θέλει πνει, και οι ενταύθα πιστεύσαντες μέτοχοι γίνονται του χαρίσματος κατά την αναλογίαν της πίστεως, ου κατά την επιδημίαν την εν Ιεροσολύμοις».
(Περί των απιόντων εις Ιεροσόλυμα)
ΙΚ
Δημοσίευση σχολίου