Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Δεν ξέρω αν αλλού βρέχει βατράχια, στην αυλή μου όμως τώρα…

Μόλις τώρα, πριν λίγα λεπτά, είπα να πάω να κάνω ένα καφεδάκι, και να συνεχίσω με αυτόν εδώ, μαζί σας…

Επέστρεψα όμως αμέσως, χωρίς καφέ, διότι πριν να πάω στην κουζίνα, έριξα μια ματιά έξω για να δω αν άρχισε εκείνη η βροχούλα που έλεγαν… 
Δεν είδα να βρέχει - αν και άρχισε η συννεφιά… 

Είδα όμως να έχει προσγειωθεί μέσα στον κήπο, μπροστά στην αυλόπορτα, …μια λεμονιά!

Ένα μικρό δέντρο (τάμα στο μπόι μου), σε γλάστρα για μεταφύτευση… 

Ουρανοκατέβατο – κυριολεκτικά - πρωτοχρονιάτικο δώρο! Αυτή κι αν είναι έκπληξη!!!.. Δεν νομίζετε;

Βγήκα λοιπόν γρήγορα έξω, κάτω στον κήπο, και την πήρα την λεμονιά, και την έφερα πάνω στη βεράντα, για να μην μου την κλέψουν… 
Σύντομα δε, θα της βρω και την κατάλληλη θέση, …την πιο περίοπτη φυσικά στον νέο μου κήπο!

ΥΓ 1
Ελπίζω να μη ζηλέψατε κ. Καρδάση, ε;

ΥΓ 2
Φεύγω ξανά τώρα… πάω για εκείνον τον καφέ που σας έλεγα… και σε λίγο, πάλι μαζί!..


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011


Ο γείτονας μου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως ζήλεψα και καλή χρονιά με πλούσιους καρπούς.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Χα, χα! Όλοι ξέρουν πως αστειεύομαι… Ο κήπος μου είναι απλά μια γλάστρα μπροστά στον δικό σας που είναι ένας ολόκληρος «εθνικός κήπος»!..

Ευχαριστώ για τις ευχές…

Μακάρι να πάει καλά το δεντράκι, να περνά ο κ. Γιώργος να το βλέπει και να χαίρεται…
Καλή χρονιά, με πλούσιους καρπούς σε όλα, και σε εσάς, φίλτατε! :D