Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ο γείτονας μου...

Ο γείτονας μου ο κ. Γιώργος, που μένει κάπου αριστερά στο δρόμο μου, περνάει (κούτσα – κούτσα) κάθε μέρα μπροστά από το σπίτι μου, και πάει κάπου αριστερά στα εγγόνια του… 

Όταν με βλέπει στην αυλή, με επαινεί για το νέο μου κήπο… Μου είχε τάξει μάλιστα (εδώ και μήνες) ότι θα συνεισφέρει κι αυτός, κάνοντας μου δώρο μια λεμονιά για να την φυτέψω… Τελευταία όμως, τον είχα χάσει… Έμαθα ότι ήταν για λίγο στο νοσοκομείο, και ότι τώρα είναι καλά… Περαστικά του!

Στο μεταξύ, έχει εξαφανιστεί και ο τακτικός μας σχολιαστής, ο κ. Ιωάννης Καρδάσης. 
Εύχομαι να είναι καλά, και να έχουμε σύντομα νέα του και ενεργό συμμετοχή του και πάλι στο μπλογκ. 
Καλές γιορτές φίλε κ. Καρδάση!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου

Δεν έχουμε εξαφανισθεί. Εδώ είμαστε και σας παρακολουθούμε ανελλιπώς.

Καλό κουράγιο και ελπιδοφόρο το '12

ΙΚ