Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Βαγγέλης Μπέκος - Παναγιώτης Μιχαλόπουλος: «Ευαγγελικά»!

 Βαγγέλης Μπέκος

Βαγγέλης Μπέκος
Από πού είστε;
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Εγώ, από Αθήνα. Μένω Ελληνικό. Εσείς;
Βαγγέλης Μπέκος
Είμαι Αθηναίος, μένω Πετρούπολη.
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Έχω φίλους εδώ στην περιοχή, με το επώνυμο Μπέκος. Εν Χριστώ αδελφούς.

Βαγγέλης Μπέκος
Είμαι στη Χίο αυτές τις μέρες, και πήγα να μοιράσω καινές διαθήκες στον στρατό της Χίου και ο ιερέας του στρατού με απότρεψε, ενώ είναι από την εκκλησία μας.
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Μήπως είστε Προτεστάντης;
Βαγγέλης Μπέκος
Τι Προτεστάντης; Τι είναι αυτό;
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Μήπως είστε «Ευαγγελικός», «Πεντηκοστιανός», κλπ;
Βαγγέλης Μπέκος
Όχι! Πρέπει δηλαδή να είμαι Ευαγγελικός, ή Πεντηκοστιανός για να θέλω να μοιράζω καινές διαθήκες στην Δημοτική γλώσσα; Δεν το καταλαβαίνω αυτό!

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Είστε ορθόδοξος, δηλαδή;
Βαγγέλης Μπέκος
Φυσικά!
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Χαίρομαι!


Βαγγέλης Μπέκος
Πάνω από όλα, προσπαθώ να είμαι χριστιανός με τα πρότυπα του ευαγγελίου.
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Καλή η μετάφραση, όμως να υπάρχει μαζί και το πρωτότυπο κείμενο. Πείτε μου όμως: Εκκλησιάζεστε, κλπ;
Βαγγέλης Μπέκος
Ναι, φυσικά! Στον άγιο Δημήτριο στην Πετρούπολη.
Θα σας πω κι αυτό: Σήμερα ο καθένας μας δεν μπορεί να διαβάσει το αρχαίο κείμενο, και γι αυτό δίνουμε στην Δημοτική την καινή διαθήκη για να την καταλαβαίνουν όλοι. Δεν έχω δει κάποιος να μου πει «πάρε καινές διαθήκες δωρεάν και μοίρασε τες»! όλοι μου ζητούν χρήματα. Είναι σωστό αυτό, αγαπητέ κ. Παναγιώτη;

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Καλό είναι να μην καταργείτε το πρωτότυπο κείμενο. Να υπάρχει παράλληλα η μετάφραση, η σωστή ερμηνεία. Δίνω δίκιο στον στατιωτικο ιερέα που σας είπε «αλτ» και «στοπ»!
Βαγγέλης Μπέκος
Προς θεού! Δεν το καταργώ! Αλλά ποια εκκλησία είναι διατεθειμένη σήμερα να μου δώσει δωρεάν καινές διαθήκες να τις μοιράσω;
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Δωρεάν, μόνο οι προτεστάντες. Αυτοί πλήρωσαν τους τέσσερεις για την μετάφραση, αυτοί και την εκμεταλλεύονται!

Βαγγέλης Μπέκος
Να διαθέσει η εκκλησία δωρεάν ορθόδοξες εκδόσεις. Να διαδοθεί δωρεάν το ευαγγέλιο. Αν είναι δυνατόν να παίρνει λεφτά και από τις καινές διαθήκες! Αν είναι δυνατόν!!!..
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Δεν παίρνει η Εκκλησία λεφτά. Τα παίρνει ο χαρτέμπορος, ο τυπογράφος, ο βιβλιοπώλης… Να κατηχήσετε τον κόσμο, να πάει να αγοράσει ορθόδοξες εκδόσεις.
Βαγγέλης Μπέκος
Επιμένω: Να δοθούν δωρεάν καινές διαθήκες στον κόσμο!

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Δωρεάν είναι το ευαγγέλιο στον εκκλησιασμό, δωρεάν και το κήρυγμα. Αν είστε ορθόδοξοι, όπως λέτε, να κατηχήσετε τον κόσμο να εκκλησιάζεται.

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τελικά ήταν πράγματι ορθόδοξος ;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η συζήτηση αυτή, έγινε το μεσημέρι στο inbox, στο facebook. Ο διάλογος μας, έφτασε μέχρι εκεί που βλέπετε. Ο συνομιλητής μου στο σημείο εκείνο, …εξαφανίστηκε.
Τον έφερα στην επιφάνεια, τον φίλο, με την απογευματινή αυτή ανάρτηση μου εδώ, ώστε να σας προβληματίσω…
Να βγάλετε συμπέρασμα μόνοι σας…