Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Μιχαήλ Αδάμος: Αγαπητέ κύριε Παναγιώτη σας θαυμάζω που έχετε τα κότσια και μιλάτε. Μου θυμίζετε τον γέροντα Αυγουστίνο.

Μιχαήλ Αδάμος:
Αγαπητέ κύριε Παναγιώτη σας θαυμάζω που έχετε τα κότσια και μιλάτε. Μου θυμίζετε τον γέροντα Αυγουστίνο.
(Πριν από 36 λεπτά)

[ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.jpg]
Panagiotis Michalopoulos
Ότι είμαι… «ένας μικρός Αυγουστίνος», ήταν το παρατσούκλι που μου είχαν βγάλει συνάδελφοι στη θητεία μου στο πολεμικό ναυτικό (1967 – 1969) για την εκεί (μέσα στο στράτευμα) δράση μου!..
Όπως διαπίστωσα όμως μετά στα τόσα χρόνια, η διαφορά μας, με εκείνον τον μεγάλο, είναι ότι …
…εγώ είμαι ασυμβίβαστος σε απόλυτο βαθμό, …
…δεν φωνάζω για να με χειροκροτούν, ή για να αποκτήσω αξιώματα…
Και το σπουδαιότερο: εγώ, είμαι απόλυτα αρτιμελής! Με όλα τα @@ μου, εννοώ!!!..

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΑ κ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΕ!
Ο ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΕΙΧΕ (ΣΤΑ 55 ΤΟΥ) ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ….

ΠΕΘΑΝΕ ΟΜΩΣ ΣΤΑ 103, ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ, ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ...
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ...
ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΤΟΥ ΕΚΕΙΝΟ, ΤΟ... «ΕΞΩ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΣΟΦΟΡΕΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ» ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΤΟΡΟ, ΣΑΝ ΑΡΧΙ… ΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ…