Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
10 σχόλια:
Γιατί, πότε το όλο σώμα της Ιεραρχίας ήταν θεολογικά πεπαιδευμένο και ηθικά ανεβασμένο;
ΙΚ
Ποτέ, λέτε;
Ποτέ.
Ακόμη και στις Οικουμενικές Συνόδους γινόταν της κακομοίρας.
Μην ξεχνάμε, στην Β΄ Οικουμενική, το 381, τις φωνασκίες (εν αγίω Πνεύματι) κατά Γρηγορίου Θεολόγου, που τον ανάγκασαν σε παραίτηση.
Στην Γ΄ Οικουμενική, το 431, με τον άγιο Κύριλλο και τον στρατό του (500 παραβολάνοι), που ανάγκασε τον Θεοδόσιο Β΄ να τον φυλακίσει και να καταργήσει το στρατό του.
Στη Σύνοδο του 449 στην Έφεσο με τους ξυλοδαρμούς και το θάνατο του ΚΠόλεως αγίου Φλαβιανού.
Στην Δ΄ Οικουμενική, το 451, που τον όρο της Συνόδου (έδοξε των αγίω Πνεύματι) τον ανέτρεψε ο Μαρκιανός και με την απειλή της μεταφοράς της Συνόδου στη Ρώμη, οι Πατέρες άλλαξαν τον όρο (και έτσι ξανα-έδοξε τω αγίω Πνεύματι).
Στην Ε΄ Οικουμενική, το 553, που αναγκάστηκαν οι Πατέρες, από τον Ιουστινιανό, να αφορίσουν τους Ωριγένη, Θεόδωρο, Θεοδώρητο, Ίβα και Ρώμης Βιγίλιο και όπου τον τελευταίο αποκατέστησε ο Ιουστινιανός, χωρίς να ρωτήσει κανένα.
Στην ΣΤ΄ Οικουμενική, το 680, όπου θέλοντας μη θέλοντας έγινε δεκτός ο όρος του Ρώμης Αγάθωνα.
Στην Ζ΄ Οικουμενική, το 783, όπου ο Ρώμης Αδριανός Α΄ έγινε δεκτός και ως αρχηγός κράτους!
Στην Η΄ Οικουμενική, το 879, όπου ο Ρώμης Ιωάννης Η΄ έγινε δεκτός και ως αρχηγός κράτους! (και μετά φωνάζουμε, γιατί ο Πάπας είναι και αρχηγός κράτους!).
Αυτά τα ωραία, εν τάχυ! Αν θέλουμε και άλλα υπάρχει πλήθος.
ΙΚ
Αναγκάστηκε η Εκκλησία να αφορίσει τον Ωριγένη; Δεν ήταν αιρετικός;
Ναι, αναγκάστηκε από τον μονοφυσίτη, θεοπασχίτη και αφθαρτοδοκίτη άγιο Ιουστινιανό να αφορίσει τον Ωριγένη, αφού τον είχε αφορίσει προηγουμένως με διάταγμα ο ίδιος, ως δώρο στους μονοφυσίτες.
Ο Ωριγένης πέθανε το 254. Αν ήταν αιρετικός, πως ξέφυγε της Α΄ Οικουμενικής το 325, της Β΄ το 381 της Γ΄ το 431 και της Δ΄ το 451; Η Ε΄, 300 χρόνια μετά το θάνατό του, το 553, θυμήθηκε ότι ήταν αιρετικός;
Αμ' τους άλλους 3 Επισκόπους, που και αυτοί είχαν αφορισθεί με το ίδιο διάταγμα, γιατί είχαν γράψει κατά Κυρίλλου, αλλά είχαν αποκατασταθεί από την Δ΄, πως τους αφόρισε; (Μοψουεστίας Θεόδωρο, Κύρου Θεοδώρητο, Εδέσσης Ίβα). Δηλ. 3 Επίσκοποι, που πέθαναν σε κοινωνία με την Εκκλησία αφορίζονται μετά θάνατον!
Ο ίδιος ο Ιουστινιανός καθαιρεί τον Ρώμης Σιλβέριο (μη αρεστό στη Θεοδώρα), διορίζει τον Βιγίλιο (αρεστό στη Θεοδώρα), η Εκκλησία καθαιρεί τον Βιγίλιο, ο Ιουστινιανός τον αποκαθιστά, πεθαίνει στο δρόμο προς τη Ρώμη και διορίζει τον Πελάγιο (διάκονο του Βιγίλιου) ως Επίσκοπο Ρώμης, τον οποίον οι Ρωμαίοι Επίσκοποι αρνούνται να χειροτονήσουν, αλλά τελικά με επέμβαση του Βελισσάριου γίνεται Επίσκοπος Ρώμης!
Αυτά, μόνο στη Εκκλησία μπορεί να συμβούν!
Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος!
ΙΚ
Εσείς λοιπόν, δεν τον θεωρείτε καθόλου αιρετικό. Έτσι;
Αιρετικός είναι εκείνος, που διατυπώνει αιρετικές απόψεις, του γίνεται υπόδειξη, για τις θέσεις του αυτές και αυτός επιμένει στις αιρετικές του θέσεις.
Στον Ωριγένη, ποιός του υπέδειξε τις αιρετικές του θέσεις; Κανένας.
Εξ άλλου, έναν αιρετικό δεν τον χρησιμοποιούν οι Πατέρες της Εκκλησίας, όπως ο Μ. Βασίλειος και άλλοι.
ΙΚ
«Εξ άλλου, έναν αιρετικό δεν τον χρησιμοποιούν οι Πατέρες της Εκκλησίας, όπως ο Μ. Βασίλειος και άλλοι.»...
...Και άλλοι, όπως η ΟΟΔΕ, όπως και ο Χριστόδουλος, πείτε!
Δεν τον χρησιμοποιούν γενικά όλοι αυτοί για τους οποίους έχετε την πιο καλή γνώμη, ε;
Εκτός του Ιουστινιανού, όλοι οι άλλοι χρησιμοποίησαν έργα του Ωριγένη.
ΙΚ
Τα ιστορικά μόνο, φαντάζομαι και όχι τα αιρετικά, αν υπάρχουν και αυτά!
Πώς χρησιμοποιούν και τον Καζαντζάκη κάποιοι «θεολόγοι» να πούμε, όπως ο φίλος σας ο Γιώργος Μουστάκης! Ένα τέτοιο πράγμα να υποθέσω;
Δημοσίευση σχολίου