Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Huuricane Irene: Λες Σταυρούλα να γυρεύει κάτι στη Ν. Υόρκη ο Τυφώνας; Λες, να… κυνηγάει την κακομοίρα την Καλομοίρα μας; :-)

- This one just left us yesterday. Now it's sunny!

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Ο Θεός μαζί σας ξενιτεμένα μας αδέλφια! Χαίρετε! :D


Η stavroula είπε...

mexri oras kla pame Pernaei panw ap to kefali mas Eutuxws pou exei kapws e3as8enisei alla exoume polles plhmhres idiaitera geitonies konta sto nero. Aurio 8 anevei pros NY k emeis 8a ektimoume tis katastrofes. Euxomai k proseuxomai gia filous panw (NY) na einai asfaleis.

28 Αυγούστου 2011 3:22 π.μ.
Ο Blogger P. MICHALOPOULOS είπε...

Γεια σου Σταυρούλα!
Χαίρομαι που είστε καλά! Δόξα τω Θεώ που εξασθένησε.
Εγώ πριν κοιμηθώ, είχα τακτικά το βλέμμα μου στον χάρτη του μπλογκ, και με καθησύχαζε που έβλεπα ότι είστε μαζί μας. Ότι έχετε ρεύμα κλπ.

Για πιο πάνω που λες, έχουν παρθεί πολλά προληπτικά μέτρα, όπως έχω διαβάσει. Ας είναι καλά όλοι οι άνθρωποι εκεί, και οι φίλοι σας!

Έχω κι εγώ (για να σε κάνω να γελάσεις) μια φίλη εκεί, που ξεσπιτώθηκε η Κακομοίρα μετά τη διαταγή του Δημάρχου για εκκένωση της περιοχής… Την Καλομοίρα!

Λες αυτήν να κυνηγάει ο Τυφώνας; :-)

28 Αυγούστου 2011 6:57 π.μ.

http://xairete.blogspot.com/2011/08/d_928.html

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=82393 
- Λες, να κυνηγάει εμένα ο  Τυφώνας Irene???


Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011

Ο κ. Νάσος Γουμενίδης, … «ξαναχτύπησε»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: