Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Χαίρετε! : D (Ξημερώνει Κυριακή... και, στον «τοίχο» μας, στο Facebook...)

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Είμαστε, και, στο Facebook! :D

Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

Ξημερώνει Κυριακή... και, στον «τοίχο» μας, στο Facebook...

Georgia
καλημερα Παναγιωτη μου ομορφη Κυριακη σου ευχομαι :)
(Πριν από 29 λεπτά)

Panagiotis 
Καλημέρα Γεωργία μου! Σε ευχαριστώ! Το ίδιο εύχομαι για σένα!
Ευχαριστώ, και, για τον (789) φίλο που μου σύστησες… :)

Panagiotis 
Είδα και το φωτογραφικό άλμπουμ, σε εκείνη την ποντιακή σελίδα… Ξέρεις…
Χα, χα!
Τι άραγε να παριστάνει η συγκεκριμένη φωτογραφία; Σύνοδο δεσποτάδων χωρίς άμφια;
http://www.kinita.gr/funny_pictures/images/k_fatso_after.jpg

Georgia 
χαχαχχα που παιδι μου?????

Panagiotis 
Georgios Trapezonidis B

Georgia 
ναι για πια φωτο λες ομως δεν καταλαβα

Panagiotis 

Georgia 
ααααα χαχαχαχα αυτην την ανεβασε διακομωδοντας την σημερινη κατασταση :)

Panagiotis 
‎:D

Georgia 
‎:))))))))))))

Panagiotis 
ΠΙΟ ΠΟΛΥ :)))))))))))), ΕΔΩ:

Georgia 
χαχαχαχαχχαχα μ`αρεσουν οι τιτλοι που βαζεις ( με τα συνχωρησεως με την καλη ενοια )...

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall

Ελάτε στον «τοίχο» μας στο Facebook 

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Georgia

τι κανεις καλο μου???? περνας ολη την συνομια μας στο μπλοκ σου? χαχχαχαα

Πριν από 7 λεπτά

P. MICHALOPOULOS είπε...

Στον Georgios Trapezonidis B. αρέσει αυτό
(πριν από 20 λεπτά)