Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Τάκη «Σούταλε»... Μη μου ξανατηλεφωνήσεις…

κ. Τάκη «Σούταλε», αν αυτό είναι το επώνυμο σου όπως λες… (δεν σου ζήτησα ταυτότητα όταν ήρθες άρον – άρον, στο σπίτι μου, τις προάλλες) ...μη μου ξανατηλεφωνήσεις… 

Μπούχτισα δυο μήνες τώρα, να μου λες τα ίδια και τα ίδια για τις περιπέτειες σου με Χριστόδουλο και Σια… 

Μη μου ξανατηλεφωνήσεις, γιατί και πάλι θα στο κλείσω το τηλέφωνο, όπως πριν από λίγο… 
Είχα φάει λίγο ξερό ψωμάκι βουτηγμένο σε καφέ, και παραλίγο να το κάνω εμετό. 


Ανώνυμος είπε...

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΕ ΤΙ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΑ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΑΝ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ Κ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Κ ΕΚΛΕΙΣΕ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΩ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΩ ΕΝΑΝ ΑΓΝΟ ΦΙΛΟ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΑΛΛΑ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΛΥ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ Κ ΣΒΗΣΕΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒLOK.ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ
2 Ιουλίου 2011 10:08 μ.μ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΕ ΤΙ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΑ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΑΝ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ Κ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Κ ΕΚΛΕΙΣΕ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΩ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΩ ΕΝΑΝ ΑΓΝΟ ΦΙΛΟ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΑΛΛΑ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΛΥ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ Κ ΣΒΗΣΕΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒLOK.ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ