Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ευγενία: «TORA TI LETE??? NA EMPISTEVOMASTE TA PEDIA MAS YIA IEROPEDA?????»

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ": Toν δεκαπεντάχρονο έφηβο υποδυόταν 57χρονος παλαιοημερολογίτης ιερέας προκειμένου να γνωρίζει στο Διαδίκτυο και να αποπλανεί ανήλικα κορίτσια. (Γιαννης Σουλιωτης)


Ευγενία: «TORA TI LETE??? NA EMPISTEVOMASTE TA PEDIA MAS YIA IEROPEDA?????»

«Τώρα», τι λέω;

Το 1977, έκανα κατηχητικό («μέσο», με παιδιά του Γυμνασίου), εδώ στην ενορία μου στην Αγία Βάρβαρα Αργυρουπόλεως.

Κάποια μέρα, όταν με ρώτησαν τα παιδιά αν είναι καλό που ντύνονται παπαδάκια στη θ. λειτουργία, τους απάντησα (χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες για να μη τα σκανδαλίσω), ότι εγώ είμαι αντίθετος με το να μπαίνουν τα παιδιά στο ιερό και να μένουν εκεί.

Δυο από τους μαθητές μου, ήταν γιοι του εφημέριου (Δημήτρη Χρονόπουλου) και όταν πήγαν σπίτι, του τα είπαν. Έξαλλος μετά ο παπάς, με έπιασε και μου έκανε αυστηρή παρατήρηση.

Πήγε μετά, και, στον Δεσπότη Ν. Σμύρνης (Χρυσόστομο Βούλτσο, του οποίου ήμουν προσωπική επιλογή σαν κατηχητής εκεί) μαζί με ένα τσούρμο (από γονείς τάχα – ανθρώπους διαπλεκόμενους με αυτόν) και απαίτησαν να μην ανανεώσει την εκεί θητεία μου για το επόμενο έτος, κάτι που το πέτυχαν!

Μερικά χρόνια αργότερα, λίγο πιο κάτω από την ενορία μας, συνέβη αυτό που αποκάλυψε πρόσφατα (τόσο καθυστερημένα!) ο κ. Ευαγγελάτος: Το σκάνδαλο με τον παπά και εκπαιδευτικό που κακοποιούσε σεξουαλικά (μέσα στο ναό, που τα απομόνωνε) κατηχητόπουλα και παπαδάκια της ενορίας του!!!..

Την άλλη δε μέρα της τηλεοπτικής αυτής εκπομπής, έσπευσε ο μητροπολίτης Ν. Σμύρνης (ο σημερινός, ο Συμεών) να θέσει σε διαθεσιμότητα τον ιερέα του αυτόν…

Ανάρτηση από τον P. MICHALOPOULOS στο XAIRETE τη 2 Φεβρουάριος 2009 4:40 μμ



11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτός ο παπάς μήπως γνωρίζεις από ποιά παράταξη παλαιοημερολογιτών είναι;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν το κατέχω αυτό το θέμα το σχετικό με τις παρατάξεις που λέτε.

Ανώνυμος είπε...

δεν γνωρίζεις πως οι παλαιοημερολογίτες έχουν γίνει πόσα κομμάτια;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έχω ακούσει πως οι παλαιοημερολογίτες έχουν γίνει κομμάτια.

Πόσα;

Ανώνυμος είπε...

δεν γνωρίζω ακριβως πόσα, αλλά τουλάχιστον 5-6. τι έχεις να πεις για αυτήν την κατάντια; έτσι είναι η εκκλησία του θεού;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Συμφωνώ ότι είναι κατάντια, ότι δεν είναι έτσι η Εκκλησία του Θεού, ότι είναι ένα σκορποχώρι.

Έχω ακούσει ότι ο ένας δεσπότης αφορίζει τον άλλον…
Ότι χειροτονούν μητροπολίτες τα όποια αποβράσματα καθαιρούνται από την κανονική Εκκλησία…
Ότι όποιος θέλει, λέει «είμαι με το παλιό», φοράει και εκείνο το «καθίκι» στο κεφάλι και παριστάνει τον Δεσπότη…
Ότι, ότι, ότι….

Ανώνυμος είπε...

του βαρθολομαίου και του ιερώνυμου όμως είναι καλύτερα τα πράματα;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αυτοί οι δυο είναι κολλητοί, δεν μαλώνουν!..

...Σαν ένα τρυφερό ζευγάρι τα πάνε!

Χα, χα!

Ανώνυμος είπε...

όχι εννοώ αν είναι καλύτερη η εκκλησία του βοθρολομαίου και του κοπρώνυμου.

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ, ΛΟΙΠΟΝ; ΟΛΑ;

http://xairete.blogspot.com/2008/10/blog-post_2543.html

Ανώνυμος είπε...

συμφωνείς με αυτά που λέω;