Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Πάρε αυτό, για να θυμάσαι, όπου κι αν θα πας… πάρε, για να θυμάσαι, την τρελή την Αποκριά!

5 νέες φωτογραφίες
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtOQ9rFMnD6YGgMLpBecTSV9e01jmURpcMxZrjQ8FO_5t6S2b4uqBMJgDBxRRqEPmcvHbPagQjmMd9YaSN4AAi__Bh3usgW_Dr6mEUA0MsmKhRacTgehUoZkcdAyXtp-wygnsCygMcasA/
http://www.facebook.com/profile.php?id=1696622151

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017 

Τι τα θέλουν τα άμφια οι παπάδες μας; Τα κληρονομήσαν από τους εβραίους ιερείς της εποχής του Χριστού, από τους Γραμματείς και από τους Φαρισαίους; Που για αυτήν τους την επιδειξιμανία, τους έλεγξε αυστηρά τότε το Χριστός και μετά τον Σταύρωσαν; Τι χριστιανοί παπάδες θεωρούνται οι παπάδες μας, έτσι μασκαρεμένοι; Φορούσαν ράσα και άμφια ο Χριστός και οι Απόστολοι;

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ti enoeite k mixalopoule? pou einai i apokria?

P. MICHALOPOULOS είπε...

Στην αμφίεση πάτερ Γρηγόριε, είναι τα καρναβάλια!
Σας το είπα και στο τηλέφωνο λίγο πριν, όταν που με καλέσατε και με άκομψο τρόπο απαιτήσατε να βγάλω τη φωτογραφία από την ανάρτηση...

Στα άμφια των δεσποτάδων σας είναι τα καρναβάλια!

Των δεσποτάδων σας, που τώρα θυμηθήκατε, σήμερα, πριν από λίγο (και εγώ το βρήκα επίκαιρο) να τους βγάλετε από το φωτογραφικό σας αρχείο και να δώσετε στη «ροη των ειδήσεων» του φατσοβιβλίου!

Άνοιξα λοιπόν πριν από λίγο τον υπολογιστή μου, μπήκα στη σελίδα αυτή της κοινωνικής δικτύωσης όπου κι εσείς κι εγώ είμαστε μέλη, και την έφαγα στη μάπα τη φωτογραφία αυτή!

Όταν λοιπόν δημοσιεύετε κάτι, μην περιμένετε μόνο επαίνους! Εντάξει;

Ανώνυμος είπε...

kata proton den eimai o Pater Grigorios. apla den 8eoro tous episkopous mas karnavalous. tora an tous 8eoreite eseis pao paso apla san an8ropos kai san ellinas xristianos or8odoxos 8igomai. einai i apospi sas k einai i diki mou.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η άποψη σας, δεν μου είναι καθόλου σεβαστή. Σεβαστός όμως, μου είστε εσείς σαν πρόσωπο, σαν εικόνα Θεού...
Και γι αυτό κάνω διάλογο μαζί σας.

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΑΜΦΙΑ

http://xairete.blogspot.com/search/label/%CE%86%CE%BC%CF%86%CE%B9%CE%B1

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟΥ...

Grigorios Nanakoudis:

Ο κύριος Μιχαλόπουλος χρησιμοποίησε κακόβουλα μία φωτο από το άλμπουμ αυτό με σκοπό να διασύρει τον κλήρο. Συγκεκριμένα ανέβασε στο μπλογκ μια φωτο από εκκλησιαστική τελετή και ως τίτλο έβαλε ¨΄Ενα τρελό καρναβάλι¨. Του ζήτησα τηλεφωνικά να το αφαιρέσει. Ελπίζω να το κάνει.

(πριν από μία ώρα περίπου)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εγώ απάντησα με ευγένεια στον πατέρα στο τηλεφώνημα του, εκεί γύρω στα μεσάνυχτα.
Έχω μεγάλη αγάπη για ευαίσθητους ανθρώπους. Και αμέσως μόλις μου είπε το όνομα και την ιδιότητα του και τον λόγο για τον οποίον μου τηλεφωνεί (την δημοσίευση της φωτογραφίας) τον καθησύχασα αμέσως...
Του είπα με αγάπη και σεβασμό, ότι θα διαγράψω τη ανάρτηση μου αυτή, και να μη στενοχωρείται.

Αυτός όμως το εξέλαβε αυτό σαν αδυναμία, και άρχισε να με επιπλήττει... Του είπα τότε, ότι μετά από αυτήν την συμπεριφορά του, θα το σκεφτώ αν θα την βγάλω τη φωτογραφία από το μπλογκ.

Εκείνος μου απάντησε επιτακτικά: «Εγώ θέλω να βγει!». Του απάντησα: «Κι εγώ, θέλω να μείνει!». Και έκλεισα το τηλέφωνο.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Grigorios Nanakoudis

http://www.facebook.com/profile.php?id=1696622151