![https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNSLhReXzYpLYWCwas7VoIS6bP_-vtgdPUkF_A4ihQ5QVWjKZ3ybnEhS6g0Yh9cx0SewWkJZiLWZnKW96spD1RvQHJpt9uJIKgzOphyvVITedclFmbgMCZJ4Lv19vCGUBh7u_6r0sbDvg/s200/%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%9F.jpg](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNSLhReXzYpLYWCwas7VoIS6bP_-vtgdPUkF_A4ihQ5QVWjKZ3ybnEhS6g0Yh9cx0SewWkJZiLWZnKW96spD1RvQHJpt9uJIKgzOphyvVITedclFmbgMCZJ4Lv19vCGUBh7u_6r0sbDvg/s200/%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%9F.jpg)
Με τον θεό επικοινωνεί κάποιος άμεσα δεν χρειάζονται μεσάζοντες».
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
9 σχόλια:
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Τάσος Χαλκιάς είναι Έλληνας ηθοποιός, ο οποίος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 22 Ιανουαρίου 1952.
Αποφοίτησε από τη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου το 1974 με άριστα. Δάσκαλοί του ο Άγγελος Τερζάκης, Γιάννης Σιδέρης, Μαρία Χόρς, Μαίρη Αρώνη, Κα. Κατερίνα και Ελένη Χαντιαργύρη.
Ξεκίνησε την καριέρα του τη δεκαετία του 70, ενώ από το 1978 - 1990 είναι μέλος του Εθνικού Θεάτρου.
Έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές σειρές, κινηματογραφικές ταινίες καθώς και θεατρικές παραστάσεις.
Λόλα (2008-2009)
Αμόρε μίο (2008)
Εντιμότατοι κερατάδες (2006)
Οι βαρβάτοι (2006)
Το κόκκινο δωμάτιο (2005)
Λίμνη των στεναγμών (2005)
Επτά Θανάσιμες πεθερές (2004)
Βελούδο από μετάξι (2004)
Οξυγόνο (2003)
Αν θυμηθείς τ'όνειρό μου (2003)
Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο (2001)
Θα σε δω στο πλοίο (2000)
Safe Sex (1999)
Κρίς-Κρός (1999)
Δεσποινίς Μαργαρίτα (1998)
Ο ιός του πατέρα (1996)
Οι δρόμοι της πόλης (1995)
Love sorry (1994)
Είμαι ο πρωθυπουργός (1992)
Hi Rock (1992)
Τρείς Χάριτες (1991)
Η δίκη (1991)
Είναι γάτα ο γιατρός (1986)
Μαντάμ Σουσού (1986)
Το θερμοκήπειο (1985)
Το πάρκινγκ (1984)
Η Στροφή (1982)
Ανατολική περιφέρεια (1979)
Το πάθος του για το θέατρο, τον προέτρεψε στην ίδρυση της Ανέτερης Σχολής Υποκριτικής "Πρώτη Πράξη".
Έτσι λέει ο Παύλος;
Με το Θεό επικοινωνείς άμεσα, χωρίς μεσίτη;
Αλλά ποιός είναι ο Παύλος, για το Χαλκιά.
Και ποιός ο Χαλκιάς, για την Εκκλησία;
Ένας "εν δυνάμει" Χριστιανός, όχι "εν ενεργεία".
Και ποιός είναι "εν ενεργεία" το καθορίζει η περίφημη προς Διόγνητον επιστολή, ανώνυμου μαθητή του απολογητή Αριστείδη, τον 2ο αι.
ΙΚ
ΠΡΟΣ ΔΙΟΓΝΗΤΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ανώνυμου μαθητή του απολογητή Αριστείδη του Αθηναίου, διδασκάλου του Κλήμη Αλεξανδρέα, 175-200 μ.Χ.
«Οι εν τω κόσμω Χριστιανοί»
(απόσπασμα σε μετάφραση)
«Οι Χριστιανοί λοιπόν δεν ξεχωρίζουν ούτε στον τόπο, ούτε στη γλώσσα, ούτε στο ντύσιμο από τους άλλους ανθρώπους. Μα ούτε και κατοικούν κάπου σε πόλεις δικές τους, ούτε μεταχειρίζονται κάποια διάλεκτο παραλλαγμένη, ούτε κάνουν ζωή που να ξεχωρίζει. Αυτό δεν είναι γι’ αυτούς διδαχή που βρέθηκε από κάποια επινόηση και από την ανησυχία πολυάσχολων ανθρώπων, ούτε υπερασπίζουν δόγμα ανθρώπινο, όπως μερικοί. Κατοικώντας σε πόλεις ειδωλολατρικές και βαρβαρικές, κατά τον κλήρο του ο καθένας, και ακολουθώντας τα τοπικά έθιμα σε ντύσιμο και φαγητό, καθώς και στον υπόλοιπο βίο, θαυμαστή και αληθινά παράδοξη δείχνουν την κατάσταση της πολιτείας τους. Σε πατρίδες κατοικούν δικές τους, αλλά σαν πάροικοι. Μετέχουν στα πάντα σαν πολίτες και τα πάντα υπομένουν σαν ξένοι. Κάθε ξένη πατρίδα είναι δική τους και κάθε πατρίδα, ξένη. Παντρεύονται όπως όλοι, κάνουν παιδιά. Αλλά δεν παρατάνε τα νεογέννητα. Τραπέζι κοινό έχουν, αλλά όχι και κρεβάτι. Μέσα σε σάρκα βρίσκονται, αλλά δε ζουν σύμφωνα με τη σάρκα. Στη γη περνάνε τη ζωή τους, αλλά είναι πολίτες του ουρανού. Υπακούουν στους νόμους που ορίζονται και με τον βίο τους νικάνε τους νόμους.
Αγαπάνε τους πάντες και από τους πάντες καταδιώκονται. Τους αγνοούν και τους κατακρίνουν τους θανατώνουν και κερδίζουν τη ζωή. Είναι φτωχοί και πλουτίζουν πολλούς• τα πάντα στερούνται και στα πάντα έχουν περίσσευμα. Τους περιφρονούν και μέσα στη περιφρόνηση δοξάζονται• τους συκοφαντούν και δικαιώνονται. Κακολογούνται και ευλογούν, τους βρίζουν και εκείνοι τιμούν. Κάνοντας το καλό τιμωρούνται σαν κακούργοι• όταν τιμωρούνται χαίρονται, σαν να έρχονται στη ζωή. Οι Ιουδαίοι σαν αλλόφυλους τους πολεμάνε και οι ειδωλολάτρες τους κυνηγάνε. Και για την αιτία της έχθρας, αυτοί που τους μισούν δεν έχουν τι να πουν.
Και πιό απλά, όπως είναι στο σώμα η ψυχή, έτσι είναι στον κόσμο οι Χριστιανοί. Απλωμένη είναι σε όλα τα μέλη του σώματος η ψυχή, και οι Χριστιανοί στου κόσμου τις πόλεις. Κατοικεί στο σώμα η ψυχή, δεν είναι όμως από το σώμα• και οι Χριστιανοί στον κόσμο κατοικούν, μα δεν είναι από τον κόσμο. Αόρατη η ψυχή, στο ορατό φρουρείται σώμα• και τους Χριστιανούς τους ξέρουν, αφού βρίσκονται στον κόσμο, αόρατη όμως η θεοσέβειά τους μένει. Μισεί την ψυχή η σάρκα και την πολεμάει, χωρίς να αδικείται σε τίποτα, γιατί την εμποδίζει να γεύεται τις ηδονές• μισεί και τους Χριστιανούς ο κόσμος, χωρίς να αδικείται σε τίποτα, γιατί στις ηδονές είναι αντίθετοι. Η ψυχή αγαπάει τη σάρκα που τη μισεί και τα μέλη• και οι Χριστιανοί αγαπάνε αυτούς που τους μισούν. Έχει κλειστεί η ψυχή στο σώμα, συγκρατεί όμως αυτή το σώμα• και τους Χριστιανούς τους έχει σαν σε φυλακή ο κόσμος, αυτοί όμως συγκρατούν τον κόσμο. Αθάνατη η ψυχή, σε θνητό σκήνωμα κατοικεί• και οι Χριστιανοί παροικούν στα φθαρτά, την αφθαρσία των ουρανών περιμένοντας. Όταν στερείται φαΐ και πιοτό, η ψυχή γίνεται καλύτερη• και οι Χριστιανοί όταν τιμωρούνται, κάθε ημέρα γίνονται πολύ περισσότεροι. Σε τέτοια τάξη τους έθεσε ο Θεός, που δεν τους επιτρέπεται να την παρατήσουν».
ΙΚ
Και έζησαν αυτοί (ο κ. Καρδάσης, οι χριστιανοί) καλά – κατά τα άλλα – κι εμείς (εγώ, ο Χαλκιάς, κλπ) καλυτέρα;
Δεν το νομίζω!
Το άλλο πάντως, αυτό με τον Τοτό, το ξέρετε;
Μάλλον καλύτερα.
Έτσι λέει το άλλο με τον Τοτό.
ΙΚ
Ξέρετε τι λέει «το άλλο με τον Τοτό»;
Λέει, ό,τι κι εσείς πιο πάνω: ότι δηλαδή... «τραπέζι κοινό, έχουν οι χριστιανοί»!
Εσείς δηλαδή: εσείς, ο κ. Γιώργος Μουστάκης, και οι λοιποί εν Χριστώ αδελφοί σας!
Και μη μου πείτε ότι ποτέ δεν έχετε συμφάει με τον υποστηρικτή του Καζαντζάκη!
Και που δεν είναι και γείτονας σας, όπως είμαστε εμείς, που ποτέ δεν έχουμε συμφάει!
Χα!
Το κοινό τραπέζι έχει να κάνει με το μη κοινό κρεβάτι. Δεν είναι μόνο του ξεκάρφωτο. Θέλει να πει, ότι το κοινό τραπέζι δεν σημαίνει και κοινό κρεβάτι.
Και λέγω, ότι δεν έχω συμφάγει με κανέναν υποστηρικτή του Καζαντζάκη, ούτε με τον θεολόγο-κοινωνιολόγο Γ. Μουστάκη, ούτε με τον Καθηγητή Δογματικής του ΑΠΘ Ν. Ματσούκα (αυτός πρόλαβε και πέθανε).
ΙΚ
http://xairete.blogspot.com/2011/02/blog-post_6744.html
Ανώνυμος είπε... Φίλε κ. Παναγιώτη, Σε συγχαίρω για τον αγώνα σου !
http://xairete.blogspot.com/2011/02/blog-post_538.html
Δημοσίευση σχολίου