Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Letters to Santa jpg

Letters to Santa jpg

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Τα παιδιά παίρνουν χαρτί και μολύβι για να γράψουν στον Αη Βασίλη τι θέλουν για τα Χριστούγεννα. Το enet.gr, με τη βοήθεια του λευκώματος που εξέδωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, επιλέγει μερικές χαρακτηριστικές επιστολές...

Ειλικρινής τοποθέτηση

"Είμουνα καλό παιδάκι αλλά όχι και αγγελούδι. Μην με αδικήσεις και δεν μου φέρει δώρο θα κλαίω 2 μέρες"

Η στιγμή της αλήθειας

"Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη,
(..) Να σου πω κάτι:
Εκείνα τα ωραία γράματα που έβλεπες στα γράμματα που σου έστελνα όταν ήμουν 4ων χρονών δεν ήταν δικά μου ήταν της μαμάς μου."

Μην με ξεχάσεις...

"Αγαπημένε μου Αη-Βασίλη.
Είμα ένα μικρό κοριτσάκι 6,5 χρόνων και πηγαίνω δευτέρα δημοτικού. Ξέρω ότι είσαι πολύ γέρος αλλά πολύ γερός.
 Στέλνω χαιρετίσματα σ' όλους τους νάνους σου που φτιάχνουν τα δώρα.

ΠΗΓΗ: enet.gr

Η στιγμή της αλήθειας

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου 2008


«Ο Σάντα Κλάους δεν υπάρχει!» Μπράβο στον παπικό Ντίνο Μποτίνο! Μπράβο και στη Βρετανίδα δασκάλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: