Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Τι σημαίνει αγαπητέ Μιχάλη ο όρκος πολιτικών στο Ευαγγέλιο, ο όρκος «χοροστατούντων» αρχιεπισκόπων και μητροπολιτών;

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010


Διαβάζω: Χοροπηδούντος του μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, έγινε η ορκωμοσία, του νέου δημάρχου κ. Βασίλη Μιχαλολιάκου.



Ανώνυμος είπε...

Όλοι αυτοί, γράφουν τις Γραφές και τους Πατέρες, εκεί που δεν πιάνει μελάνη.

21 Δεκεμβρίου 2010 11:30 π.μ.


Μιχάλης είπε...

Παναγιώτη, έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά μη μου πεις ότι όλοι αυτοί που κατά καιρούς επιθυμούν την κατάργηση του θρησκευτικού όρκου(Παπαρήγα, Τσίπρας, Κουβέλης και καποιοι Πασόκοι) το κάνουν από σεβασμό και επιθυμίας εφαρμογής όλων των παραπάνω που λέγονται από Γραφή και Πατέρες! Άλλα έχουν στο νου όχι και τόσο αθώα...

21 Δεκεμβρίου 2010 9:10 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Τι σημαίνει αγαπητέ Μιχάλη ο όρκος πολιτικών στο Ευαγγέλιο, ο όρκος «χοροστατούντων» αρχιεπισκόπων και μητροπολιτών;

Σημαίνει, κατά τη γνώμη μου, αυτόν τον αισχρό εναγκαλισμό κράτους και Εκκλησίας. Αυτόν και μόνο!
Και αυτόν τον χωρισμό, τον θέλουν τόσο οι πιστοί (όσοι πιστοί) όσο και οι «άπιστοι» (που λες) για τους δικούς τους διαφορετικούς λόγους (να το παραδεχτώ) οι μεν και οι δε.

Αλλά δεν νομίζεις, αγαπητέ Μιχάλη, ότι η μεγάλη υποκρισία είναι μια και μόνη, αυτή δηλαδή της λεγόμενης Εκκλησίας «μας», της τοπικής, αυτής της κρατικής υπαλλήλου «Εκκλησίας», αυτής που πάει και ορκίζει ανθρώπους στο Ευαγγέλιο το οποίο απαγορεύει τον όρκο;
Είναι η ίδια (λεγόμενη) Εκκλησία, που εκδίδει διαζύγια για πολλούς και διαφόρους λόγους ενώ το Ευαγγέλιο ένα και μόνο λόγο δέχεται...

Είναι αυτή - η τάχα Εκκλησία - που στις συζητήσεις μας την έχουμε χαρακτηρίσει «εκκλησία του κώλου» και «σκατο-εκκλησία».

Στην προκειμένη λοιπόν περίπτωση, αγαπητέ Μιχάλη, το θέμα για εμάς τους χριστιανούς, δεν είναι οι όποιοι άπιστοι, ή αυτοί που αναφέρεις, αλλά η Εκκλησία. Είμαστε εμείς, οι λεγόμενοι πιστοί - κλήρος και λαός - ορκίζοντες και ορκιζόμενοι!

22 Δεκεμβρίου 2010 4:06 π.μ.

http://xairete.blogspot.com/2010/12/blog-post_8060.html


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν μιλάμε για χωρισμό.

Μιλάμε για διαχωρισμό:

"Τα Καίσαρος Καίσαρι, τα του Θεού τω Θεώ".

Ο Ι. Δαμασκηνός, που λέει: "Δεν αναγνωρίαζω ο Θεός (και η Εκκλησία του) να διοικείται από τον Καίσαρα", μ΄'αλλον δεν ξέρει τι του γίνεται.

Εμείς όμως έχουμε διαφορετική γνώμη.

Ή κάνουμε λάθος;

ΙΚ