Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Μητροπολίτης Ιερεμίας (APXEIO)

Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009
Μητροπολίτης Αρκαδίας Ιερεμίας: Σχολιάζεται


Peace on you!


Piss on you too!


4 σχόλια στο θέμα:

Η Καλομοίρα (άνω) και η κακομοίρα (κάτω)



lykourgos nanis είπε...

Κορυφαιο το σχολιο σας! Ο Βαρθολομαιος εκτος απο πατριαρχης Γιουροβιζιον ειναι και πατριαρχης και αρχιερεας της φαιδροτητας!Ολοκληρος καθηγητης του κανονικου δικαιου να ευτελιζεται ανεπανορθωτα συναγελαζομενος με το καθε φαιδρο γυναιο τυπου Καλομοιρας!
15 Δεκεμβρίου 2009 4:48 μ.μ.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αυτά ακριβώς τα λόγια σας, τα ίδια ακριβώς, έλεγα κι εγώ σήμερα στον σεβασμιότατο μητροπολίτη Αρκαδίας κ. Ιερεμία Φούντα με τον οποίον είχα μια μακρά συζήτηση…

Πού τον βρήκα; Δεν τον βρήκα εγώ αλλά εκείνος με βρήκε, στο… ΙΚΑ που είχα πάει σήμερα για τη σύνταξη μου.

Εκεί ήμουν όταν με πήρε στο τηλέφωνο… Μου έκανε πάλι (όπως και πριν από ένα χρόνο) τα ίδια παράπονα για τα σχόλια μου στο μπλογκ, για εκείνα που τον αφορούν…

Μου έλεγε εκείνος, του έλεγα κι εγώ, και κάποια στιγμή η κουβέντα ήρθε και στον Βαρθολομαίο!

Μου είπε ότι τον έχει επισκεφτεί στο Φανάρι και ότι έχει πολύ καλή ιδέα γι αυτόν! Του απάντησα ότι εκπλήσσομαι, πώς αυτός ένας ζηλωτής, ένας που εμπνεόταν - από νέος - από τον προφήτη Ιερεμία, κατάντησε να είναι ένας θαυμαστής ενός τέτοιου πατριάρχη σαν τον Βαρθολομαίο…

«Αλλού» αυτός, ο σεβασμιότατος… Με παρότρυνε μάλιστα να… επικοινωνήσω με τον Βαρθολομαίο, προφανώς για να "τα βρούμε" (εγώ και ο Βαρθολομαίος) !!! Άκουσε αυτά που ήταν να ακούσει πάνω σε αυτό, και εκεί μείναμε, με μια πρόβλεψη μάλιστα για μια συνάντηση μας στο Πανεπιστήμιο (ο σεβασμιότατος κι εγώ) μια Τρίτη...

Φαίνεται όμως ότι μετάνοιωσε (για το ραντεβού), διότι σε πέντε λεπτά μετά, και ενώ έφευγα από το ΙΚΑ, να, και ξανακτυπάει το κινητό μου…

Ήταν πάλι ο Σεβασμιότατος… ( Ξέρετε, κάθε Τρίτη είναι εδώ, στο Πανεπιστήμιο, και έχει έτσι την ευχέρεια να τηλεφωνεί…)

Ξανακάλεσε, λοιπόν, για να με πειράξει και να τα σπάσουμε... Τάχα ότι θυμήθηκε ότι πρέπει να με συμβουλέψει να… εξομολογηθώ!

Καταλάβατε θράσος κ. Νανή;

Μας απειλούν ακόμα και για τη ζωή μας, μας φιμώνουν εξαφανίζοντας ένα ιστολόγιο μας με χιλιάδες αναρτήσεις και πιο πολλές χιλιάδες σχόλια (για να μας εξαφανίσουν κι εμάς μετά, έτσι, στα μουλωχτά), και έρχονται μετά να μας πουλήσουν και… ποιμενική φροντίδα!!!

Οργισμένος, του έκλεισα το τηλέφωνο…
15 Δεκεμβρίου 2009 7:54 μ.μ.

lykourgos nanis είπε...

Μα αγαπητε κε Μιχαλοπουλε αν δεν κανω λαθος ο μητροπολιτης Ιερεμιας ειναι αυτος που ενω αρχικα υπεγραψε την ομολογια πιστεως κατοπιν την αποκηρυξε με γελοιες δικαιολογιες!Τι εμπιστοσυνη να χεις σ εναν ανθρωπο με τετοιες οβιδιακες μεταμορφωσεις στη συμπεριφορα του!Πως γελοιοποιουνται μερικοι ανθρωποι οταν φορεσουν τη μιτρα και κρατησουν την πατεριτσα!Κριμα που ξεκινησε απ την αδελφοτητα του Σταυρου του Αυγουστινου Καντιωτη!Οσο για τους δεσποταδες που σας κυνηγουν και επιδιωκουν τη φιμωση σας τους παραδιδω στην κριση των αναγνωστων του μπλογκ!Ανανδρα ανθρωπακια ειναι οταν δεν εχουν επιχειρηματα να σας αντικρουσουν και σας απειλουν με ανεντιμο τροπο!
15 Δεκεμβρίου 2009 7:56 μ.μ.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν είναι καλά ο άνθρωπος! Κρίμα!

Του το ανάφερα κι εγώ αυτό με την υπογραφή του που την πήρε πίσω, για να… «αναπαυθεί» καλοκαρδίζοντας τον Βαρθολομαίο... Και του είπα ότι δεν τον τιμά σαν άντρα αυτό που έκανε… Απάντησε, ότι εγώ τον σχολιάζω αρνητικά πολύ πριν από αυτό το γεγονός…

Τι συμπεραίνεται όμως; Ότι είχα δίκιο όταν εξέφραζα από πολύ καιρό τώρα τις επιφυλάξεις μου σχετικά με το αν βαδίζει κανονικά ή αν παραπατάει…

Δικαιολογήθηκε ότι του είπαν πως θα υπογράψουν και άλλοι μητροπολίτες την "ομολογία πίστεως" αλλά δεν υπέγραψαν λέει, και ότι απέσυρε την υπογραφή του διότι η «ομολογία» αυτή δεν είχε… Συνοδικότητα!!!..

Αυτά, σήμερα, στο τηλέφωνο... Και καλά που δεν είχα φάει δηλαδή... Διότι θα ξέρναγα μέσα στο ΙΚΑ - από αναγούλα - με αυτά που άκουγα από τον σεβασμιότατο…
15 Δεκεμβρίου 2009 8:15 μ.μ.


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Ο καημενούλης μητροπολίτης Αρκαδίας, κ. Ιερεμίας Φούντας…

http://xairete.blogspot.com/2009/12/gossip-tvgr.html

Κυριακή, 01 Νοεμβρίου 2009


Μητροπολίτης Γόρτυνος «Ιερεμίας» (Παναγιώτης) Φούντας: Η Ετικέτα μας


Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009


2 σχόλια στο θέμα: Μητροπολίτης Γόρτυνος «Ιερεμίας» (Παναγιώτης) Φούντας

Δεν υπάρχουν σχόλια: