Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

2 σχόλια στο θέμα: Μητροπολίτης Γόρτυνος «Ιερεμίας» (Παναγιώτης) Φούντας

Σχόλια στο θέμα:

Μητροπολίτης Γόρτυνος «Ιερεμίας» (Παναγιώτης) Φούντας: Η Ετικέτα μας



Ανώνυμος είπε: "Πολύ κρίμα κ. Μιχαλόπουλε, 64 ετών άνθρωπος..."

Ανώνυμος είπε...

Πολύ κρίμα κ. Μιχαλόπουλε, 64 ετών άνθρωπος, να βγάζετε τέτοια χολή για έναν ΕΠΙΣΚΟΠΟ, επειδή έχετε παιδικά τραύματα. Αν σας ενδιαφέρει η συμμόρφωση του επισκόπου κ. Ιερεμία Φούντα σε κάποιο θέμα, θα έπρεπε να του αποστείλετε προσωπική επιστολή με τα λάθη του με την παράκληση να διορθωθεί. Κάπως έτσι φαντάζομαι θα ήταν σωστό και όχι το blog αυτό που κάνετε. Και πάλι κρίμα την ηλικία σας...Απίστευτο μου φαίνεται ότι γράφετε τέτοια πράγματα. Ο Θεός να σας έχει καλά.

Ράπτης Χ. 29 ετών.

27 Νοέμβριος 2009 8:05 μμ



P. MICHALOPOULOS είπε...

«Πολύ κρίμα κ. Μιχαλόπουλε, 64 ετών άνθρωπος να βγάζετε τέτοια χολή για έναν ΕΠΙΣΚΟΠΟ»

Εκείνον κρίνω, και …εσείς χολωθήκατε; Μήπως δεν είστε αυτός που λέτε, αλλά ο ίδιος ο… «ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ»;

«επειδή έχετε παιδικά τραύματα»

Πώς βγάλατε τέτοιο συμπέρασμα; Γιατί θέλετε - καλά και ντε - να έχω «παιδικά τραύματα»; Γεννήθηκα σε μια βιλίτσα που είχε όλα τα λουλούδια και όλα τα οπωροφόρα δέντρα! Στην αυλή μου έρχονταν να παίξουν μαζί μου τα αδέλφια του μητροπολίτη κ. Δρόσου
(μητροπολίτη Καρπενησίου) που ήταν γείτονες μου… Από μαθητής του Δημοτικού ήμουν ο πρώτος μαθητής! Πρώτος σπουδαστής με βραβείο κάθε χρόνο (ήμουν μετά) 4 χρόνια στην τεχνική σχολή της Σαλαμίνας… Με υποτροφία Ι.Κ.Υ. σπούδασα μετά (αλλά 4 χρόνια) τεχνολογία σε ανώτερη σχολή, στη Σιβιτανίδειο, παίρνοντας μαζί με την κατ έτος χρηματική επιχορήγηση (λόγω υψηλού βαθμού) και το πρώτο βραβείο (με δώρα από τράπεζες, ΟΤΕ, ΔΕΗ, κλπ) κάθε χρόνο. Μόλις δε αποφοίτησα, έλαβα αμέσως το πτυχίο που χρειαζόταν 1 χρόνο προϋπηρεσίας, διότι εγώ είχα ήδη 6 χρόνια προϋπηρεσίας στα ναυπηγεία του Νιάρχου στον Σκαραμαγκά… Είχα δε (από τους μισθούς μου) βάλει τόσα χρήματα στην άκρη που έφθαναν για να περνάει η ηλικιωμένη μητέρα μου στους 27 μήνες που ακολούθησαν με τη θητεία μου στο πολεμικό Ναυτικό… Πριν δε, και μετά τη θητεία μου ήμουν περιζήτητος στα κατηχητικά, στις κατασκηνώσεις, και στις εκδρομές των χριστιανικών ομάδων λόγω του εύθυμου χαρακτήρα μου… Εσείς περνάτε έτσι όμορφα όπως εγώ, σαν παιδί, σαν έφηβος, σαν νέος; Σας το εύχομαι!

«Αν σας ενδιαφέρει η συμμόρφωση του επισκόπου κ. Ιερεμία Φούντα σε κάποιο θέμα»

Δεν φιλοδοξώ, δεν ελπίζω, να γίνω σωφρονιστής κανενός. Ούτε του κ. Φούντα, ούτε κανενός άλλου δεσπότη από αυτούς που γίνεται αναφορά στο ιστολόγιο αυτό. Λέω πράγματα που θα με έπνιγε η ιερή αγανάκτηση αν τα κρατούσα μέσα μου…

«θα έπρεπε να του αποστείλετε προσωπική επιστολή με τα λάθη του»

Τι προσωπική επιστολή, τι προσωπικό ιστολόγιο!.. Τα δημόσια πραττόμενα, αγαπητέ, πρέπει και δημόσια να ελέγχονται! Σας τσούζει αυτό, ε; Τα ίδια έλεγα για τον δεσπότη σας (πολλά είναι αντιγραφή) και στο παλιό μου ιστολόγιο τα «χαιρετίσματα» που φροντίσατε (πριν ένα – δυο χρόνια) να μου το εξαφανίσετε… Είχε τότε προηγηθεί τηλεφώνημα που μου έκανε ο κ. Φούντας για να μου παραπονεθεί για τα σχόλια μου εκεί… Τα είπαμε, και του ζήτησα να συναντηθούμε αλλά αρνήθηκε… Μετά, ακολούθησαν ανώνυμες απειλές για τη ζωή μου και ήρθε καπάκι και η εξαφάνιση του μπλογκ μου εκείνου, που ανήκε σε χώρο που διέθετε ο δημοσιογραφικός οργανισμός Λαμπράκη…

«με την παράκληση να διορθωθεί»

Παρακλήσεις και υποκλίσεις και τεμενάδες σε δεσποτάδες κάνουν άλλοι… ξέρετε εσείς!..

«Κάπως έτσι φαντάζομαι θα ήταν σωστό και όχι το blog αυτό που κάνετε.»

Κακώς φαντάζεστε!

«Και πάλι κρίμα την ηλικία σας...»

Άντε πάλι με την ηλικία μου! Την έχω, αυτήν που έχω και όχι κουτσουρεμένη από καιρό, διότι δεν ευοδώθηκαν οι «ευσεβείς» πόθοι «ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ» σας, όπως κάποιου τζόβενου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας που σε ένα μέηλ του γεμάτο χυδαιολογίες («παλιο-μαλάκα» και τέτοια), μου «ευχόταν» εμμέσως πλην σαφώς να έρθει κάποιος σπίτι μου για να με «κανονίσει» και εμένα και την οικογένεια μου! Εύχομαι να μην είστε από αυτούς τους τύπους κι εσείς, και ελπίζω να εύχεστε να γίνω έστω και… 65 ετών! Το εύχεστε;

«Απίστευτο μου φαίνεται ότι γράφετε τέτοια πράγματα.»

Να έχετε πίστη αγαπητέ! Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι σφουγγοκωλάριοι της δεσποτοκρατίας! Πιστέψτε, και, σε αυτήν την αλήθεια…

«Ο Θεός να σας έχει καλά. Ράπτης Χ. 29 ετών.»

Να είστε και εσείς καλά κ. «Ράπτη Χ. 29 ετών»! Και αν είστε ο ίδιος ο σεβασμιότατος, την ευχή σας να έχουμε! :-)



http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_8680.html

5 σχόλια:

lykourgos nanis είπε...

Αριστα πραττετε Κε Μιχαλοπουλε και ελεγχετε το μητροπολιτη Ιερεμια!Το κατηγορητηριο σας το θεμελιωνετε επι αγιογραφικης και πατερικης βασεως!Και καλα θα κανει ο ανωνυμος σχολιαστης να μην κρυβεται πισω απ την ανωνυμια!Να βγει παλληκαρισια,με τ ονομα του και να διατυπωσει την αποψη του!Αλλοιως εινα κοτα!

stavroula είπε...

Xa Xaaaaaaaa:D
Egw mia fora gelasa meta dakruwn.

Ανώνυμος είπε...

εγω συμφωνο με παρα πολλα (με ολα) τοσο για τον γορτυνος οσο και για πολλους αλλους... διαφωνο ομως με τους χαρακτησρισμους σας κ. Μιχαλοπουλε για την εκκλησια (του κωλου) θα ηταν ενα απτα καλυτερα site αν δεν ειχε αυτους τους χαρακτηρισμους... παρολα αυτα... το επισκεπτομαι παρα πολλες φορες!!! :)
βασιλης (πυργος)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εκείνοι οι ταλαίπωροι οι βιοπαλαιστές, κυνηγήθηκαν με φραγγέλιο από τον Χριστό, διότι πουλούσαν έξω στο προαύλιο κάτι αθώα περιστεράκια!
Τότε, είπε ο Χριστός ότι ο ναός έγινε «οίκος εμπορίου» και «σπήλαιο ληστών»!

Τι θα έλεγε λοιπόν και τώρα ο Χριστός;

Αν ερχόταν, τώρα, που οι έμποροι είναι οι ιερείς του; Που είναι μέσα στο ναό…
Τι θα έλεγε τώρα, που πουλάνε ΑΥΤΟΝ τον ίδιο;

Αν ερχόταν, και έβλεπε και τα μυστήρια (γάμου και βάπτισης) έτσι όπως γίνονται θα τον έλεγε «μπουρδέλο» αυτόν τον ναό, θα έλεγε «πορνική» την εκκλησία…

Να προχωρήσω;
Θα έλεγε (παρέα, μαζί μου) όχι απλά και μόνο «του κώλου» αυτήν την εκκλησία, αλλά και εκκλησία του… «αιδοίου»!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τι λέτε; Θα την αποκαλούσε ο Χριστός (μαζί με τον Μιχαλόπουλο), ΚΑΙ… «εκκλησία του αιδοίου», αυτήν την… «εκκλησία του κώλου»;

http://xairete.blogspot.com/2011/09/blog-post_2678.html