Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Αίγιο: Χαμός σε εκκλησία, όταν σχολείο πήγε να εκκλησιαστεί και να κοινωνήσει!!!..

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Το «έλα να δεις» έγινε σε εκκλησία του Αιγίου ανήμερα του Αγίου Δημητρίου, όταν μια μητέρα αρπάχτηκε με τη δασκάλα του οκτάχρονου γιού της γιατί δεν τον άφησε να κοινωνήσει με τη δικαιολογία ότι είχε πιει γάλα! Όλα ξεκίνησαν όταν το δημοτικό σχολείο του οκτάχρονου, στο Αίγιο, πήγε το πρωί της Τρίτης σε γνωστό ιερό ναό της πόλης για εκκλησιασμό, με τη συνοδεία δύο δασκάλων.
Λίγο αργότερα έφτασε στην εκκλησία και η μητέρα του οκτάχρονου και διαπίστωσε με απορία ότι κάποια παιδιά κοινωνούσαν και κάποια άλλα όχι.
Ρώτησε το γιο της γιατί δεν ήταν στη σειρά με τα άλλα παιδιά για να κοινωνήσει για να πάρει την απάντηση ότι δεν τον άφηνε η δασκάλα, η οποία ρώτησε προφανώς ποια παιδιά είχαν πιει γάλα.
«Δεν το επιτρέπω εγώ. Δεν κοινωνάει γιατί έχει πιει γάλα», ήταν η εξήγηση που έδωσε η δασκάλα στη μητέρα όταν της ζήτησε το λόγο.
«Μα είναι μικρό παιδί», αντέτεινε η μητέρα αλλά η δασκάλα ήταν ανένδοτη. Κουβέντα στην κουβέντα οι τόνοι ανέβηκαν και λίγο έλειψε να προκληθεί σοβαρό επεισόδιο μέσα στην εκκλησία, με τη μητέρα να διαμαρτύρεται έντονα και τη δασκάλα να υποστηρίζει ότι από τη στιγμή που το παιδί της δεν είναι μωρό αλλά είναι 8 χρονών και είχε πιει γάλα δεν έπρεπε να κοινωνήσει!
«Έχω ρωτήσει και τον ιερέα και μου είπε ότι δεν πρέπει να κοινωνήσει», υποστήριξε η δασκάλα.
Κάπου εκεί η αντιπαράθεση τελείωσε, το παιδί δεν κοινώνησε και η μητέρα έδωσε τόπο στην οργή.
Όμως, η μητέρα δεν πείστηκε ότι ο ιερέας είχε πει να μην κοινωνήσει το παιδί της γιατί είχε πιει γάλα.
Το έψαξε διακριτικά και έκπληκτη διαπίστωσε ότι ο ιερέας δεν είχε πει κάτι τέτοιο.
Τώρα, είναι αποφασισμένη να φτάσει το θέμα στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να καταγγείλει το περιστατικό και κατ' επέκταση τη δασκάλα, στην οποία αποδίδει ιδιαίτερη αυστηρότητα, όταν όπως λέει οι περισσότεροι ιερείς κοινωνούν τα μικρά παιδιά ακόμη κι όταν έχουν πιει γάλα!

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=49005&catid=3&la=1

MICHALOPOULOS 11:41 am

Τα παιδιά μέχρι 10 ετών (κατά τους κανόνες) δεν χρειάζονται πνευματικό, άρα δεν υπάγονται στην γενική νηστεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα φάνε γουρουνόπουλο το πρωϊ και μετά θα κοινωνήσουν.



ΣΧΟΛΙΑ:

1. Το κακό αρχίζει με τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό! Τα παιδιά οδηγούνται σαν αγέλη στο ναό, για τη θ. λειτουργία! Μπορούν να αρνηθούν, και αν ναι, τότε τι επιπτώσεις θα υπάρχουν σε βάρος τους από τη μεριά του σχολείου; 
Και ακόμα, αυτή η ιδιότυπη νηστεία προβληματίζει! 
Ένα παιδάκι ήπιε ένα ποτήρι γάλα στις 7 το πρωί στο σπίτι, και μετά πήγε στο σχολείο το οποίο οργάνωσε εκκλησιασμό...  
Kαι στις 10 η ώρα το παιδάκι αυτό, αν και ταλαιπωρημένο από όλη αυτήν την περιπέτεια πήγαινε - έλα (σπίτι, σχολείο, εκκλησία), αν και ταλαιπωρημένο ΚΑΙ από την ορθοστασία μέσα στην εκκλησία, ΚΑΙ ζαλισμένο από τα κεριά παραφίνης και τα αμφιβόλου ποιότητας λιβάνια (της «θρησκείας του οπίου»)... 
Αν και ζαλισμένο ΚΑΙ από άλλα αέρια (π.χ. του συνωστισμού) μέσα στο ναό... 
Κρατιέται ακόμα στα πόδια του, και πάει να κοινωνήσει... Και δεν το εμποδίζει ο ιερέας, αλλά μια έξυπνη δασκάλα! Τι άλλο να πω; 
(Σήμερα 14:55 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

2. Μπράβο Μιχαλόπουλε, έβαλες τα πράγματα στη θέση τους 
(Σήμερα 15:08 από χρήστη Χωρίς Όνομα)
 

3. Να συμφωνησω με τον Μιχαλοπουλο δεν το περιμενα !! αλλα δικιο εχει... 
(Σήμερα 15:55 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

4. Έγινε και ιερά εξέταση σχετικά με το αν έχει εξομολογηθεί κιόλας το παιδί, και αν οι αμαρτίες που είπε στον παπά ήταν τόσο βαριές που έπρεπε να το βάλουν στη γωνία να το διαπομπεύσουν και να μη κοινωνήσει; 

Και ποια είναι η νηστεία για το παιδάκι; Να μη πιει γάλα το πρωί; Νερό επιτρέπεται; 
Και πόσες μέρες (και τι είδους) νηστεία πριν κοινωνήσει έπρεπε να κάνει το παιδάκι; Τα έχει μελετήσει όλα αυτά η δασκάλα; 
Αλλά και ο πάπας, ε; Στο ύψος του! Απλός, παρατηρητής! 
Άραγε στην πρώτη εκείνη θ. κοινωνία, εκεί στο μυστικό δείπνο, γιατί ο Χριστός πρόσφερε στους μαθητές του το σώμα και το αίμα του, μετά, αφού είχαν φάει; Ε;
(Σήμερα 16:03 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

5. Πές τα μιχαλόπουλε στους ανίδεους !!
(Σήμερα 16:06 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

6. Και αν σκεφτούμε ακόμα, ότι όλα τα παιδιά της ηλικίας αυτής - του δημοτικού σχολείου, και μάλιστα της Επαρχίας, πηγαίνουν όλα ΚΑΙ στο Κατηχητικό σχολείο, τότε αναρωτιέμαι ποιος να ήταν άραγε και ο ρόλος του Κατηχητή τους στο περιστατικό αυτό, στον εκκλησιασμό...

Δεν ήταν μήπως παρών μια τέτοια μέρα, του αγίου Δημήτριου, με τα παιδιά του όλα εκεί, να εκκλησιάζονται; Αν ήταν παρών, τότε τι θέση να πήρε άραγε; Μήπως το βούλωσε κι αυτός, όπως και ο παπάς; 
...Και στο τέλος-τέλος, τι να λέει για όλα αυτά ο τοπικός μητροπολίτης - ο εσχατόγηρος μητροπολίτης Ηλείας; Κάνει μήπως (για να τιμήσει το όνομα του) τον... Γερμανό, κι αυτός; 
(Σήμερα 16:48 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

7. Εδώ κοινωνούν άνθρωποι που δεν εξομολογούνται προηγουμένως, και έγινε θέμα για ένα οκτάχρονο που ήπιε γάλα? 
(Σήμερα 16:53 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

8. Εκτός αυτού, είναι και ηρωισμός το να θέλει να κοινωνεί κάποιος, ακόμα και σήμερα! Σήμερα, μετά και από τον κατακλυσμό της αθεϊστικής προπαγάνδας ενάντια στο μυστήριο αυτό! Να κοινωνεί δηλαδή κάποιος, πάνω στα σάλια του προηγούμενου... 
Εδώ, στην ενορία μας, την αγία Βαρβάρα Αργυρούπολης Αττικής, για παράδειγμα, διαμαρτύρονται οι ενορίτες που θέλουν να κοινωνήσουν, όταν έπονται στη σειρά από ένα παιδί με ειδικές ανάγκες που η μητέρα του το κοινωνεί τακτικά. Δεν θέλουν το παιδί αυτό να είναι από τους πρώτους, αλλά τελευταίο! Διότι... σιχαίνονται! 
(Σήμερα 17:09 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

9. Αλήθεια, μήπως ξέρει να μας πει η δασκάλα, τι γίνεται αν η αγία κοινωνία (ένας «μαργαρίτης») σφηνώσει στα ούλα, ανάμεσα στα δόντια; Ακόμα, τι γίνεται η αγία κοινωνία αν πάει σε άδειο στομάχι, και τι γίνεται αν στο στομάχι υπάρχει τροφή; 
(Σήμερα 18:08 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

10. ΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΕΜ ΒΕΒΑΙΑ, ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΡΑΦΕ Ο ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ? ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΕ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑ. 
(Σήμερα 18:12 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

11.
@ 18:12
...ΧΑΙΡΕΤΕ! :D 
(Σήμερα 19:52 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)


12. ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑ:

1. Οπου και να πάμε υπάρχουν κανόνες.Δεν καταλαβαίνω γιατί στην Εκκλησία να μην υπάρχουν? 
(Konstantina Skia 10:42 am)

2. Τα παιδιά μέχρι 10 ετών (κατά τους κανόνες) δεν χρειάζονται πνευματικό, άρα δεν υπάγονται στην γενική νηστεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα φάνε γουρουνόπουλο το πρωϊ και μετά θα κοινωνήσουν. 
(MICHALOPOULOS 11:41 am)

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=49005&catid=3&la=1

(Σήμερα 23:47 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=26738


Τετάρτη, 15 Απριλίου 2009


Ιερέας αρνήθηκε να μεταλάβει μαθητή

 

Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2009


Τετάρτη σήμερα, και νηστεία… Τι καλό μαγειρέψατε, …να κάνουμε όρεξη;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όλα τα ερωτήματα για την θ. κοινωνία έχουν απαντηθεί από τους Πατέρες της Εκκλησίας.

1/ Εκτός από τους κανόνες νηστείας που έχει θεσπίσει η Εκκλησία, από εκεί και πέρα την ειδική νηστεία για κάθε περίπτωση την τροποποιεί ο πνευματικός, ανάλογα με την υγεία του εξομολογούμενου.

2/ Τα παιδιά μέχρι 10 ετών (κατά τους κανόνες) δεν χρειάζονται πνευματικό, άρα δεν υπάγονται στην γενική νηστεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα φάνε γουρουνόπουλο το πρωϊ και μετά θα κοινωνήσουν.

3/ Το σώμα και το αίμα του Κυρίου (που δεν βλέπουμε) δεν μολύνεται. Το ψωμί και το κρασί (που βλέπουμε) μολύνεται, γι' αυτό και μετά 1 εβδομάδα μουχλιάζει.

4/ Η θ. κοινωνία δεν πάει στο στομάχι, κατά τους Πατέρες:

α.- Ο άγιος Ιω. Χρυσόστομος στην Θ΄ ομιλία του περί Μετανοίας αναφέρει (Ε.Π.Ε. 30. 314-316): "Μη θαρρείς πως είναι ψωμί και κρασί. Δεν αποβάλλονται, όπως οι άλλες τροφές. Λέγει χαρακτηριστικά: Μακριά από σένα τέτοιος λόγος, μακριά από σένα τέτοια σκέψη. Όπως το κερί, στην επαφή με τη φωτιά, γίνεται όλο ένα μαζί της, έτσι κι εδώ, ενώνονται τα μυστήρια μ’ όλη την ύπαρξή μας. Δεν μεταλαμβάνετε από άνθρωπο, αλλ’ από τη λαβίδα των Σεραφείμ. Τα χείλη μας ρουφάνε το σωτήριο Αίμα από την άχραντη πλευρά Του”

β.- Ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων στην Ε΄ Μυσταγωγική Κατήχηση καταγράφει: "Αλλ’ αυτός ο άρτος του Μυστηρίου, ο άγιος, είναι επιούσιος, οπού θέλει να ειπή ότι αποκαθίσταται και διορίζεται εις την ουσίαν της ψυχής. Αυτός ο άρτος δεν πηγαίνει εις την κοιλίαν, μήτε ευγαίνει εις τον αφεδρώνα, αλλά διαμερίζεται εις όλην σου την σύστασιν προς ωφέλειαν ψυχής τε και σώματος" (έκδοση Αποστολικής Διακονίας, σελ. 209, 211).

γ.- Ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός στο έργο του "Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου Πίστεως" καταγράφει: "Είναι σώμα και αίμα Χριστού που συντελεί στη συγκρότηση της ψυχής και του σώματός μας, χωρίς να ξοδεύεται ούτε να φθείρεται ούτε να αποβάλλεται ως άχρηστη ύλη -μη γένοιτο- αλλά υπάρχει για την ουσία και τη συντήρησή μας, αμυντικό μέσο εναντίον κάθε βλάβης, καθαρτήρια δύναμη κάθε αμαυρώσεως -αν πάρει κίβδηλο χρυσάφι, με τη δοκιμαστική πύρωση το καθαίρει-, για να μη κατακριθούμε στο μέλλον μαζί με τον κόσμο" (Δ΄ 13).

ΙΚ