Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΣΧΟΛΙΑ

ΣΧΟΛΙΑ

1. Εγώ, σας εξομολογήθηκα την αμαρτία μου, και περιμένω και την δική σας γνώμη επί του θέματος αυτού.  
http://xairete.blogspot.com/2010/10/blog-post_4587.html
(02/10 23:23 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

2. Σωστα αυτα που λες αλλα τη σχεση εχουν αυτα και τα προηγουμενα με την περιπτωση;
(02/10 23:51 από χρήστη χ.ο)

3.  
Καλημέρα, φίλε! Χαίρομαι που συμφωνείτε, που τα βρίσκετε σωστά αυτά που λέω. 

 Πράγματι όμως, δεν έχουν σχέση αυτά με την περίπτωση της αγαπητής μας ηθοποιού. Αλλά έχει κάποια σχέση το μήνυμα μου αυτό, με το σχόλιο άλλου φίλου (02/10 18:50) στην παρούσα ανάρτηση, στο οποίο σχόλιο του με ρωτούσε τι έγιναν τα ιστολόγια μου. 

Του απάντησα αμέσως ότι δεν έπαθαν τίποτε, ότι εξακολουθούν να υπάρχουν. Πρόσθεσα δε μετά, και, αυτό με το περιστατικό - του γάμου - για να δείξω ότι το μπλογκ μου (το «χαίρετε», το πιο ενεργό) είναι πάντα ζωντανό και στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Ήθελα ακόμα να δείξω με το τελευταίο μου αυτό ποστάρισμα, ΚΑΙ την μεγάλη μου απογοήτευση, οργή και αηδία για τα τεκταινόμενα στην εκκλησία. 

Αηδία, που μπορεί κάποια στιγμή (στο τσακ είμαι) να εκδηλωθεί ακόμα και με την πλήρη αδιαφορία μου - στο μέλλον - για τα σχετικά θέματα. Έτσι, μια τέτοια σιωπή μου (για τα εκκλησιαστικά), ως τέτοια (ως πλήρη αηδία) παρακαλώ να εκληφθεί, και όχι σαν να συμβαίνει κάτι (χειρότερο) σε μένα ή στα ιστολόγια μου. 

(Σήμερα 10:13 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)


Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2010


Εγώ, σας εξομολογήθηκα την αμαρτία μου, και περιμένω και την δική σας γνώμη επί του θέματος αυτού.

 
Ένα μαγαρισμένο μέρος  έχουν καταντήσει σήμερα οι ορθόδοξοι ναοί 

Δεν υπάρχουν σχόλια: