Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Με σκοπό την σάτιρα. Τόσο του μητροπολίτη Αμβρόσιου, όσο και του σκατο-«εκκλησιαστικού» του μπλογκ!

ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑ

1. Μixalopoule ti filautia einai auti?
esu kai ta blog merikon allon paineueste anametaxu sas?
(Σήμερα 19:35 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

2.  
«Φιλαυτία»; Χα!
Δεν καταλάβατε την πλάκα που κάνω;

Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος, μου έστειλε μεν ένα μέηλ, με λινκ που παραπέμπει σε μια ανάρτηση του μπλογκ του, αυτήν με την φωτογραφία του, αυτήν με τις γκέισες δηλαδή, ...

...αλλά το κείμενο που λέει για τα «σπουδαία μας μπλογκ» στα οποία δεν επιτρέπονται τα φαιδρά - κοσμικά, κλπ, πιπεράτα θέματα, είναι δικό μου κατασκεύασμα ...

...με σκοπό την σάτιρα, τόσο του μητροπολίτη όσο και του σκατο-«εκκλησιαστικού» του μπλογκ!

(Σήμερα 19:47 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)






Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010


Μέχρι να λάβουμε το νέο υλικό από τον Αμβρόσιο, βάζουμε Αντζελίνα Τζολί.

 

Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010


Ορθόδοξη Εκκλησία; Δυστυχώς, μας τελείωσε!



ΣΧΕΤΙΚΟ:

Δευτέρα, 27 Σεπτέμβριος 2010, 9:21
Από: + Metropolitan Ambrosios 
of Kalavryta and Aigialeia 
mkka@otenet.gr

Προς τον εντιμολογιότατον ιστολόγον, κ. Παναγιώτην Μιχαλόπουλον

Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε, 

Μετά μεγίστης χαράς διαπιστώνω ότι τις τελευταίες ημέρες, δεν αναρτάτε στο ιστολόγιο σας κανένα από τα πιπεράτα θέματα-θεάματα, αντιγραφή από τον κ. Μαυρομουστακάκη! 

Χαίρω λοιπόν, και συγχαίρω, και σας διαβεβαιώνω ότι εμείς (εγώ και εσείς) οι ορθόδοξοι, δεν έχουμε την ανάγκη ξένων πηγών, για άντληση θεμάτων προς ανάρτηση στα τόσο αξιόλογα ιστολόγια μας.  

Εγώ, λοιπόν, και το προσωπικό μου ιστολόγιο, αναλαμβάνουμε να σας δίνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα, το ανάλογο υλικό ώστε να περάσετε επάξια στην μετάβαση αυτή, από τα κοσμικά δηλαδή θέματα στα καθαρώς εκκλησιαστικά τοιούτα. 

Έτσι, σαν πρώτη γεύση, για τους σεβαστούς αναγνώστες σας, σας στέλνω τη φωτογραφία μου αυτή, όπου μαζί μου είναι και οι Πανοσιολογιώτατοι Αρχιμανδρίτες π. Καλλίνικος Πουλής και π. Ιερώνυμος Κάρμας, Ιεροκήρυκες της Ι.Μ. 

Είμαστε λοιπόν σε ένα κινέζικο ναυπηγείο, όπου μεταβήκαμε ομού, ειδικά δε, για να ευλογήσουμε πέντε (5) νέα πλοία, γνωστού μας εφοπλιστή, πλοία υπερσύγχρονα που «κτίζονται» εκεί. 

Είχαμε βέβαια και τους πειρασμούς μας, καλόγεροι άνθρωποι εμείς, εκεί, αλλά όπως διαπιστώνετε και από την φωτογραφία, αποστρέφουμε τα μάτια στα σούπερ μίνι και στα εξώπλατα και αρκούμαστε στα (πιο νηστήσιμα) σούπερ σκιστά. 

Αυτά προς το παρόν. 

Σας ασπαζόμεθα,

Εγώ ο Αμβρόσιος, 

...και οι γκέισες με το σχιστό (μέχρι ψηλά στο μηρό) φόρεμα! 

http://xairete.blogspot.com/2010/09/blog-post_4123.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: