Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010
Πέθανε στα 90 του χρόνια, ο «Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος» (των Γ.Ο.Χ.) Χρυσόστομος Β΄ (Αθανάσιος Κιούσης)
P. MICHALOPOULOS είπε...
Αναστασία (ξενινάει να σχολιάζει):
«Δεν θελω να απαντησω στον Ανωνυμο αν και με επωνυμο, θα του πω ομως κατι, ειναι πιο σημαντικο να κρινης την δηθεν κατα τον Ανωνυμο την λεξη "αγωνιστης" για τον Μεθοδιο...».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:
Πας καλά Αναστασία; Τι μανία είναι αυτή που έχεις με τον κάθε «ανώνυμο», με τον κάθε σχολιαστή με τον οποίον διαφωνείς, και σχολιάζεις έτσι υποτιμητικά αυτήν την επιλογή του να είναι «ανώνυμος»;
P. MICHALOPOULOS είπε...
Η τακτική του σχολιασμού των αναρτήσεων στα μπλογκ, αγαπητή Αναστασία, είναι τέτοια που περιέχει και την δυνατότητα στην ανωνυμία.
Όταν λοιπόν απαντάς σε ένα τέτοιο σχόλιο, όσο και αν σε έχει νευριάσει, δεν πρέπει να το δείχνεις, δεν πρέπει να κάνεις λογοπαίγνια για το αν ο άλλος είναι «ανώνυμος», αν έχει επώνυμο κλπ.
Για το καλό σου το λέω αυτό, διότι όταν αναλώνεσαι σε τέτοια, τότε ο οποιοσδήποτε που σε διαβάζει, βγάζει το συμπέρασμα ότι δεν έχεις επιχειρήματα για να αντικρούσεις αυτά που λέει κάποιος με τον οποίον διαφωνείς, και γι αυτό ξεσπάς έτσι!
Κρίμα!
P. MICHALOPOULOS είπε...
Άλλωστε καλή μας φίλη, και κάποια αρχικά να βάλει κάποιος σαν υπογραφή στο σχόλιο του, ή ένα ψευδώνυμο, ή ακόμα και ένα... «Αναστασία», το ίδιο είναι!
Μια ιδιότυπη ανωνυμία είναι κι αυτή.
Η δεοντολογία του σχολιασμού λέει: «Δεκτή η ανωνυμία, αλλά με σχόλια που θα είχαν γραφεί με τον ίδιο τρόπο ακόμη και αν ήσαν επώνυμα - και ο νοών νοείτω...».
P. MICHALOPOULOS είπε...
Και στο μπλογκ αυτό Αναστασία, τίποτε δεν είναι τελείως ανώνυμο. Τίποτε δεν μπορεί να θεωρηθεί ανεύθυνο.
Για να καταλάβεις:
Αφού ο διαχειριστής του «χαίρετε» είναι γνωστό πρόσωπο, με όλα του τα στοιχεία (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο) σε δημόσια θέα, τότε και τα σχόλια του μπλογκ, που δεν περνούν, δεν δημοσιεύονται αν αυτός - ο διαχειριστής - δεν πει το Ο.Κ., θεωρούνται κι αυτά επώνυμα κατά κάποιον τρόπο, αφού αυτός, ο Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, έχει αναλάβει την ευθύνη, και, για τα σχόλια στις αναρτήσεις.
Κατάλαβες;
P. MICHALOPOULOS είπε...
Έτσι Αναστασία μου, σε παρακαλώ να μην προσβάλεις άλλη φορά κάποιον σχολιαστή μας...
Είτε γράφοντας το ίδιο αλλοπρόσαλλα απαντώντας του, είτε με την ίδια ειρωνεία για το αν είναι «ανώνυμος» κλπ.
Ο.Κ. ?
P. MICHALOPOULOS είπε...
Διαφορετικά, Αναστασία, δεν ξέρω τι να κάνω! Σκέπτομαι να ελέγχω στο μέλλον την γνησιότητα της «μη ανωνυμίας» σου.
Σκέπτομαι να επιβάλω να μου στέλνεις πρώτα με μέηλ το σχόλιο σου, για να συζητήσουμε μέσα από την ηλεκτρονική αλληλογραφία αν θα δημοσιευτεί έτσι, ή αν θα πρέπει να κάνεις αλλαγές.
Σκέπτομαι, να φροντίσω ώστε το επόμενο σχόλιο σου να είναι 100% ...«μη ανώνυμο»!
Πώς;
Εκτός του ότι θα έχει εγκριθεί μετά από την προσωπική - ιδιωτική συζήτηση που θα έχουμε, ...
...να περιλαμβάνει - όχι πλέον ένα σκέτο «Αναστασία», αλλά - πλήρη τα στοιχεία σου:
Ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, και διεύθυνση κατοικίας.
22 Σεπτεμβρίου 2010 2:05 π.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/09/90.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
-
Αγαπητή Αναστασία,
Κατ' αρχήν θα σου απαντήσω απευθείας και όχι μέσω του Παναγιώτη (όπως κάνεις εσύ), με τον οποίο συμφωνώ απόλυτα, τόσο στο θέμα ανωνυμίας, όσο και στο θέμα της πορωμένης αντίδρασής σου.
Πρώτον: Γράφω σαν ανώνυμος γιατί δεν θέλω να δημιουργήσω λογαριασμό Google. Είσαι ικανοποιημένη αν δώσω το όνομα "Σπίνος"? Σου λέει αυτό κάτι παραπάνω?
Δεύτερον: Εσύ είσαι που βιάζεσαι να κρίνεις τους άλλους προσπαθώντας να υπερασπιστείς ανθρώπους που έχουν κάνει σοβαρότατα λάθη και έχουν βλάψει το παλιό ημερολόγιο, το οποίο το γνωρίζω από τα γεννοφάσκια μου, και μάλλον πολύ καλύτερα από σένα. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου μέσα στο "πάτριο", χωρίς βέβαια αυτό να αλλοιώνει την ορθότητά του σαν 'πιστεύω'. Γνωρίζω πολύ καλά τόσο τον Χρυσόστομο που έφυγε, όσο και τον Μεθόδιο.
Τρίτον: Εσύ φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις τα του παλαιού, γιατί ο πρ. Φλωρίνης δεν άφησε διαδόχους αρχιερείς (δεν μιλάμε για ιερείς).
Τέταρτον: Η "δήθεν" κρατούσα εκκλησία, όπως λες, έχει βγάλει μεγάλα αναστήματα, που αντιδρούσαν και αντιδρούν σφόδρα στον οικουμενισμό και τις παρανομίες του Βαρθολομαίου. Βλέπε π.χ. τον μακαριστό Αυγουστίνο Καντιώτη.
Πέμπτον και τελευταίον: Αν διάβαζες το σχόλιό μου χωρίς παρωπίδες, θα έβλεπες ότι κατηγόρησα τα κακώς κείμενα του παλαιού, που νομίζω πληγώνουν πολλούς, και χρήζουν θεραπείας.
Ελπίζω τουλάχιστον αυτή τη φορά που τα είπα πιο αναλυτικά να έγινα κατανοητός.
Ευχαριστώ.
2 σχόλια:
Πω ρε φίλε τι κάψιμο παίζει εδώ.
«Κάψιμο», - καυτηριασμός πληγής!
Δημοσίευση σχολίου