Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010
Πέθανε στα 90 του χρόνια, ο «Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος» (των Γ.Ο.Χ.) Χρυσόστομος Β΄ (Αθανάσιος Κιούσης)
Κυριακή, 19 Σεπτέμβριος 2010, 21:13
Από: O Ekklisiastikos
ekklisiastikos@gmail.com
Προς: ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»
Ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπός μας κυρός Χρυσόστομος, ο πολυσέβαστος και αγαπητός πνευματικός πατέρας μας, δεν είναι πιά ανάμεσά μας.
Εκοιμήθη σήμερα ημέρα Κυριακή τον αιώνιο ύπνο.
Είναι μεγάλη η οδύνη όλων ημών που είχαμε την ευλογία να τον γνωρίσουμε καλύτερα και να ακούμε συχνά τις πατρικές συμβουλές του. Είναι στιγμές δύσκολες να εκφράσεις με λόγια τον πόνο και το κενό που νιώθεις από μία τόσο σημαντική απώλεια για την Εκκλησία μας.
Ας προσευχηθούμε όλοι για την ψυχή του και ας τον τιμήσουμε με την παρουσία μας στο στερνό αντίο, την Τρίτη 12 το μεσημέρι στην Ιερά Μονή Παναχράντου, στα Μέγαρα. Του το χρωστάμε...
Από: O Ekklisiastikos
ekklisiastikos@gmail.com
Προς: ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»
Ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπός μας κυρός Χρυσόστομος, ο πολυσέβαστος και αγαπητός πνευματικός πατέρας μας, δεν είναι πιά ανάμεσά μας.
Εκοιμήθη σήμερα ημέρα Κυριακή τον αιώνιο ύπνο.
Είναι μεγάλη η οδύνη όλων ημών που είχαμε την ευλογία να τον γνωρίσουμε καλύτερα και να ακούμε συχνά τις πατρικές συμβουλές του. Είναι στιγμές δύσκολες να εκφράσεις με λόγια τον πόνο και το κενό που νιώθεις από μία τόσο σημαντική απώλεια για την Εκκλησία μας.
Ας προσευχηθούμε όλοι για την ψυχή του και ας τον τιμήσουμε με την παρουσία μας στο στερνό αντίο, την Τρίτη 12 το μεσημέρι στην Ιερά Μονή Παναχράντου, στα Μέγαρα. Του το χρωστάμε...
Ετικέτες
Άριστείδης-Σπίνος,
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ,
Ιωάννης Καρδάσης,
Κηδείες,
Παλαιό Εορτολόγιο,
anastasia
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
14 σχόλια:
Δεν υπάρχει αιώνιος ύπνος, αφού κάποτε θα είναι ξύπνιος.
Άλλο το "αιωνία η μνήμη", δηλ. να μην τον ξεχάσει ποτέ ο Θεός.
Να μη μπερδευόμαστε.
ΙΚ
Έτσι είναι! Πολύ σωστά τα λέτε, αγαπητέ μας φίλε, κ. Ιωάννη Καρδάση!
Αγαπητε μου Παναγιωτη
Θα ηθελα και εγω να προσθεσω,μαζι με ολους τους αλλους αδελφους μας,το ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ,θα ειναι παντα παρων,διοτι πραγματικα υπησξε αγωνιστης της Ορθοδοξιας,ηταν κατα του Οικουμενισμου,μιλουσε την γλωσσα της αληθειας ,ερχοτανε σε καθε συναξη για την Μονη Εσφιγμενου για αυτους τους πραγματικους αγωνιστες και μαρτυρες της αληθειας και ποτε μα ποτε δεν μασισε τα λογια του,οπως κανουν μερικοι μερικοι,για να εχουν την ευνοια του τουρκου πατρειαρχη πηγαιναν και στις δικες του και στου Χρυσοστομου,τις ομειλιες, αμ'δε!που ειναι ετσι τα πραγματα!η εισαι η δεν εισαι!η πιστευης η οχι.
Τελος παντων για να μην σε κουραζω ας εχουμε ολοι την ευλογια του τουτες τις πονηρες μερες,που ολα μα ολα ειναι πολλυ πολλυ δυσκολα.
Να εισαι καλα
Αναστασια
ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ
Σίγουρα όλοι ευχόμαστε και προσευχόμαστε να τον αναπαύσει ο Θεός (όπως και όλο τον κόσμο).
Έφερε, όμως, και αυτός μεγάλο μέρος της ευθύνης (όπως άλλωστε και ο "αγωνιστής" Μεθόδιος της Εσφιγμένου που αποδέχεται μόνο την περί αυτόν σύνοδο) για τη διάσπαση των ΓΟΧ σε παρατάξεις.
Και όλα αυτά για να καταλήξουν οι περί αυτόν τελικά, αφενός στα "πιστεύω" του Ματθαίου, αφετέρου να μην έχουν καμία διαφορά από τους νεοημερολογίτες, παρά μόνο στις 13 ημέρες (βλ. μνημόσυνα Κυριακές, πουκάμισα λευκά με ξενόκουμπα, πολυτελείς λιμουζίνες, παράτυπες ακολουθίες κ.λπ.).
Και φυσικά, τελικά, καμία σχέση με τον μακαριστό πρ. Φλωρίνης, ο οποίος, προβλέποντας όλα αυτά, δεν άφησε διαδόχους.
Αγαπητε μου Παναγιωτη
Δεν θελω να απαντησω στον Ανωνυμο αν και με επωνυμο,θα του πω ομως κατι,ειναι πιο σημαντικο να κρινης την δηθεν κατα τον Ανωνυμο την λεξη "αγωνιστης"για τον Μεθοδιο,δηλαδη τι θα επρεπε και ο Μεθοδιος να σκηψη το κεφαλι στον τουρκο?ολα αυτα ειναι στην κριση αθρωπων που δεν γνωριζουν τιποτα απο το Παλαιο ημερολογιο,ειναι πολυ ευκολο να κατηγορης ,δυσκολο ομως να αποδεικνειης τα λεγομενα σου,ενα λεω στον Ανωνυμο ο Φλωρινης και διαδοχους αφησε και οι ιερεις του μακαριστου Χρυσοστομου εχουν,ειχαν και θα εχουν ιερωσυνη.Τωρα οποιος θελη να το καταλαβη δυσκολο δεν ειναι ,οποιος δεν θελη ας κανη οπως λεει και η παροιμια, οποιος δεν θελη να ζυμωση 40 ημερες κοσκινιζη.
Υπαρχουν γραπτα αποδεικτικα που λενε γραφουν τα παντα,η Ορθοδοξεια ειναι μια,δεν πουλιεται,δεν βρωμιζεται,δεν προδιδεται,δεν δωριζεται και δεν πετιεται στην λασπη,οποιος θελη ας καταλαβη ,οποιος δεν θελη υπαρχη η "δηθεν"κρατουσα εκκλησια ,με τους "ιερεις τοις ολους μα ολους να σκυβουν το κεφαλι στον Οικουμενισμο και στον τουρκοπατρειαρχισμο.
Αυτα Παναγιωτη και να εισαι καλα.
Αναστασια
Αναστασία:
«Δεν θελω να απαντησω στον Ανωνυμο αν και με επωνυμο, θα του πω ομως κατι, ειναι πιο σημαντικο να κρινης την δηθεν κατα τον Ανωνυμο την λεξη "αγωνιστης" για τον Μεθοδιο...».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:
Πας καλά Αναστασία; Τι μανία είναι αυτή που έχεις με τον κάθε «ανώνυμο», με τον κάθε σχολιαστή με τον οποίον διαφωνείς, και σχολιάζεις έτσι υποτιμητικά αυτήν την επιλογή του να είναι «ανώνυμος»ς;
Η τακτική του σχολιασμού των αναρτήσεων στα μπλογκ, αγαπητή Αναστασία, είναι τέτοια που περιέχει και την δυνατότητα στην ανωνυμία.
Όταν λοιπόν απαντάς σε ένα τέτοιο σχόλιο, όσο και αν σε έχει νευριάσει, δεν πρέπει να το δείχνεις, δεν πρέπει να κάνεις λογοπαίγνια για το αν ο άλλος είναι «ανώνυμος», αν έχει επώνυμο κλπ.
Για το καλό σου το λέω αυτό, διότι όταν αναλώνεσαι σε τέτοια, τότε ο οποιοσδήποτε σε διαβάζει, βγάζει το συμπέρασμα ότι δεν έχεις επιχειρήματα για να αντικρούσεις αυτά που λέει κάποιος με τον οποίον διαφωνείς, και γι αυτό ξεσπάς έτσι!
Κρίμα!
Άλλωστε καλή μας φίλη, και κάποια αρχικά να βάλει κάποιος σαν υπογραφή στο σχόλιο του, ή ένα ψευδώνυμο, ή ακόμα και ένα... «Αναστασία», το ίδιο είναι!
Μια ιδιότυπη ανωνυμία είναι κι αυτή.
Η δεοντολογία του σχολιασμού λέει: «Δεκτή η ανωνυμία, αλλά με σχόλια που θα είχαν γραφεί με τον ίδιο τρόπο ακόμη και αν ήσαν επώνυμα - και ο νοών νοείτω...».
Και στο μπλογκ αυτό Αναστασία, τίποτε δεν είναι τελείως ανώνυμο. Τίποτε δεν μπορεί να θεωρηθεί ανεύθυνο.
Για να καταλάβεις:
Αφού ο διαχειριστής του «χαίρετε» είναι γνωστό πρόσωπο, με όλα του τα στοιχεία (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο) σε δημόσια θέα, τότε και τα σχόλια του μπλογκ, που δεν περνούν, δεν δημοσιεύονται αν αυτός - ο διαχειριστής - δεν πει το Ο.Κ., θεωρούνται κι αυτά επώνυμα κατά κάποιον τρόπο, αφού αυτός, ο Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, έχει αναλάβει την ευθύνη, και, για τα σχόλια στις αναρτήσεις.
Κατάλαβες;
Έτσι Αναστασία μου, σε παρακαλώ να μην προσβάλεις άλλη φορά κάποιον σχολιαστή μας... Είτε γράφοντας ο ίδιο αλλοπρόσαλλα απαντώντας του, είτε με την ίδια ειρωνεία για το αν είναι «ανώνυμος» κλπ. Ο.Κ. ?
Διαφορετικά, Αναστασία, δεν ξέρω τι να κάνω! Σκέπτομαι να ελέγχω στο μέλλον την γνησιότητα της «μη ανωνυμίας» σου.
Σκέπτομαι να επιβάλω να μου στέλνεις πρώτα με μέηλ το σχόλιο σου, για να συζητήσουμε μέσα από την ηλεκτρονική αλληλογραφία αν θα δημοσιευτεί έτσι, ή αν θα πρέπει να κάνεις αλλαγές.
Σκέπτομαι, να φροντίσω ώστε το επόμενο σχόλιο σου να είναι 100% «μη ανώνυμο».
Πώς;
Εκτός του ότι θα έχει εγκριθεί μετά από την προσωπική - ιδιωτική συζήτηση που θα έχουμε, να περιλαμβάνει όχι πλέον ένα σκέτο «Αναστασία», αλλά πλήρη τα στοιχεία σου: Ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, και διεύθυνση κατοικίας.
Έτσι Αναστασία μου, σε παρακαλώ να μην προσβάλεις άλλη φορά κάποιον σχολιαστή μας...
http://xairete.blogspot.com/2010/09/19-2010-90.html
Αγαπητή Αναστασία,
Κατ' αρχήν θα σου απαντήσω απευθείας και όχι μέσω του Παναγιώτη (όπως κάνεις εσύ), με τον οποίο συμφωνώ απόλυτα, τόσο στο θέμα ανωνυμίας, όσο και στο θέμα της πορωμένης αντίδρασής σου.
Πρώτον: Γράφω σαν ανώνυμος γιατί δεν θέλω να δημιουργήσω λογαριασμό Google. Είσαι ικανοποιημένη αν δώσω το όνομα "Σπίνος"? Σου λέει αυτό κάτι παραπάνω?
Δεύτερον: Εσύ είσαι που βιάζεσαι να κρίνεις τους άλλους προσπαθώντας να υπερασπιστείς ανθρώπους που έχουν κάνει σοβαρότατα λάθη και έχουν βλάψει το παλιό ημερολόγιο, το οποίο το γνωρίζω από τα γεννοφάσκια μου, και μάλλον πολύ καλύτερα από σένα. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου μέσα στο "πάτριο", χωρίς βέβαια αυτό να αλλοιώνει την ορθότητά του σαν 'πιστεύω'. Γνωρίζω πολύ καλά τόσο τον Χρυσόστομο που έφυγε, όσο και τον Μεθόδιο.
Τρίτον: Εσύ φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις τα του παλαιού, γιατί ο πρ. Φλωρίνης δεν άφησε διαδόχους αρχιερείς (δεν μιλάμε για ιερείς).
Τέταρτον: Η "δήθεν" κρατούσα εκκλησία, όπως λες, έχει βγάλει μεγάλα αναστήματα, που αντιδρούσαν και αντιδρούν σφόδρα στον οικουμενισμό και τις παρανομίες του Βαρθολομαίου. Βλέπε π.χ. τον μακαριστό Αυγουστίνο Καντιώτη.
Πέμπτον και τελευταίον: Αν διάβαζες το σχόλιό μου χωρίς παρωπίδες, θα έβλεπες ότι κατηγόρησα τα κακώς κείμενα του παλαιού, που νομίζω πληγώνουν πολλούς, και χρήζουν θεραπείας.
Ελπίζω τουλάχιστον αυτή τη φορά που τα είπα πιο αναλυτικά να έγινα κατανοητός.
Ευχαριστώ.
Δημοσίευση σχολίου