Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Kορομηλά: «Θέλω άντρα που δίπλα μου, θα του κόβεται η ανάσα»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhp0igduTGgCw1IGGPV6e7KtNCNdr6ETMvCRG7Elwai85_ZM9Qb4VVH1BSe3sU8rpMlRM8pbKbElYCSt52Voy6wMB6SOBfFMVm3Je0ED-XV8j-hr_zmK1ElYF6mHErviWWiQNXaXyVXwFNV/s1600/%CE%A6%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9.jpg
Kορομηλά: «Θέλω άντρα που δίπλα μου, θα του κόβεται η ανάσα!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Η Ρούλα
εξομολογείται στο "Down Town", και παραδέχεται ότι στον έρωτα είναι «έφηβη»...

Και επειδή από τη στιγμή που όπως λέει η ίδια τα δίνει όλα, τα θέλει και όλα βάζοντας υψηλά ποιοτικά στάνταρ στο πως θέλει το άντρα, και δηλώνει:

«Θέλω όταν είναι δίπλα μου να του κόβεται η ανάσα. Να είναι ένα βήμα δίπλα και όχι πίσω μου και να είναι απόλυτα ερωτευμένος μαζί μου.»

Down Town


ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙA:
ΕΣΕΝΑ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΤΡΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΕΤΩΝ! ΟΠΟΤΕ, ΘΑ ΣΕ ΘΕΩΡΕΙ ΠΙΠΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΑΝΑΣΑ... ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΦΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΕΙ..... (30/7/2010, 13:56 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

Θέλει άντρα που να του κόβεται η ανάσα...; Παππούλη στον ανήφορο!!!
(31/7/2010, 03:40 από χρήστη Stefi)

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=13401


Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010

Η Ρούλα Κορομηλά στο περιοδικό DownTown: Κυκλοφορεί μαζί του, …μεταλλαγμένη (με επεξεργασία photoshop)? Τι λέτε κι εσείς παναγιότατε κ. Βαρθολομαίε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: