Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Μετανάστες, μπήκαν (καταδιωκόμενοι) στην εκκλησία του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, και αντί για άσυλο, …τους πέταξαν έξω γιατί γινόταν γάμος!..


Είμαι Ευρωπαίος έχω δυο αυτιά
το 'να μόνο ακούει, το άλλο δεν γρικά,
Αν πονέσει μαύρος, Έλληνας, Ινδός
τι με νοιάζει εμένα
ας νοιαστεί ο Θεός...


Διαβάζω σήμερα στην Εσπρέσο:

Διέκοψαν τον γάμο για να σωθούν από καταδίωξη

Μετανάστες μπήκαν για να σωθούν στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, την ώρα που στο εσωτερικό του γινόταν γάμος!

Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της Κυριακής, όταν Αφρικανοί συνεπλάκησαν με μετανάστες από χώρες των Βαλκανίων στην Ακτή Δυμαίων, σε κοντινή απόσταση από τον ναό.

Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, που επεκτάθηκαν μέχρι και στον περίβολο της εκκλησίας του Αγίου Ανδρέα, οι μετανάστες από τις χώρες της Αφρικής προκειμένου να ξεφύγουν εισέβαλαν στο εσωτερικό του ναού.

Αναστατωμένοι, οι συγγενείς και οι φίλοι του ζευγαριού προσπάθησαν να απομακρύνουν το γρηγορότερο τους μετανάστες, ενώ χρειάστηκε για λίγα λεπτά να σταματήσει το μυστήριο, μέχρι να αποκατασταθεί η ησυχία στο εσωτερικό της εκκλησίας.

Μη έχοντας τι άλλο να κάνουν, οι Αφρικανοί βγήκαν έξω…

Εκείνη την ώρα (του μυστηρίου του γάμου «που διαταράχτηκε») ο ιερέας – συμπτωματικά – έψελνε το ακόλουθο τροπάριο:

ΕΙΜΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ

Είμαι Ευρωπαίος
έχω δυο αυτιά
το ‘να μόν’ ακούει
το άλλο δεν γροικά.

Αν στενάξει Τσέχος, Ρώσος, Πολωνός
τί με νοιάζει εμένα
ας νοιαστεί ο Θεός.


Αν πονέσει μαύρος, Ελληνας, Ινδός
τί με νοιάζει εμένα
ας νοιαστεί ο Θεός.


Δεν υπάρχουν σχόλια: