Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Αυτός, είναι ο Φάνης Μουρατίδης, Αναστασία, ο «ηθοποιός» της τηλεοπτικής σειρά Μ+Μ, του Mega! Κατάλαβες;



ΦΑΝΗΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ: «Έχω ιδιαίτερη σχέση με τον Θεό»

Έγινε γνωστός από τη θητεία του στο ιστορικό θέατρο Αμόρε. Στη συνέχεια και εντελώς ξαφνικά έπλευσε προς άλλα καλλιτεχνικά «νερά» δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του στο ελεύθερο θέατρο και στην τηλεόραση. Ο Φάνης Μουρατίδης, ο οποίος εφέτος ερμηνεύει έναν ροκά στη σειρά του Μega «Μ+Μ».

ΦΑΝΗΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ: «Για να πω την αλήθεια μου, έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τον Θεό. Αυτό που ονομάζουμε Θεό, εγώ το ονομάζω ζωή και αγάπη και ξέρω και πιστεύω πολύ αυτόν τον παράγοντα».

- Γι΄ αυτό συμμετέχετε στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας;

«Ναι, κάνω μια εκπομπή».

- Αυτό προέκυψε πρόσφατα;

«Όχι, εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ένα κομμάτι δικό μου, πολύ προσωπικό, μια σχέση που μου δίνει πολλή δύναμη για πράγματα που κάνω».

- Σχέση με τον Θεό ή με την Εκκλησία;

«Με τον Θεό».

- Είστε παπαροκάς λοιπόν;

«Οχι. Δεν είμαι θεούσος, αν ήμουν θεούσος θα ήμουν παπαροκάς. Δεν κάνω προσηλυτισμό. Είναι δικό μου κομμάτι και ξέρω ότι αυτό έπρεπε να κάνω».

- Πώς είστε σε αυτή τη φάση της ζωής σας;

«Νομίζω πιο γεμάτος δεν γίνεται. Και εδώ έρχεται αυτό που αναφέραμε νωρίτερα και λέω “ευχαριστώ τον Θεό”».

(Από συνέντευξη στο ΒΗΜΑ, στην ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΡΑΜΜΕΛΗ - Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια: