Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Να πώς το ιστολόγιο «χαίρετε», αφόρισε τις πορνοστάρ Τζούλια Αλεξανδράτου, Μαριάνα Ντούβλη, και Βίβιαν Ιωακείμ…

Κυριακή, 30 Μάιος 2010, 10:45
Re: Καλό Σαββατοκύριακο
Από: Panagiotis Michalopoulos
michalopoulos_p@yahoo.gr

Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα! :-)

[…] Πιστεύω δε, ότι στο πηδάλιο της οικογένειας σου, δίπλα σε σένα, στέκει πάντα και ο ίδιος ο Χριστός.

[...] Σε χαιρετώ, και θα περιμένω νέα σου στην ηλεκτρονική αυτή διεύθυνση, αλλά και σχόλια σου στο μπλογκ…

Στο μπλογκ μου, που το έχω εξωραΐσει κάπως, αφού προχθές έσβησα κάπου 200 αναρτήσεις… Όλες δηλαδή, όσες είχαν αναφορά στις πορνοστάρ Τζούλια Αλεξανδράτου, Μαριάνα Ντούβλη, και Βίβιαν Ιωακείμ…

Έτσι (με εξοστρακισμό από το μπλογκ) τις «αφόρισα» εγώ, αφού δεν το κάνει η Εκκλησία…

Οπότε είναι πιο ελεύθερο για σένα το μπλογκ, ώστε κάποια γωνιά να βρεις, κάποιο απάγκιο («απάνεμο λιμανάκι»), κάποιο ενδιαφέρον θέμα για να αφήσεις εκεί κάποιο νέο σχόλιο σου.

Ο Θεός μαζί σου! :-)


Στο μπλογκ μου, που το έχω εξωραΐσει κάπως, αφού προχθές έσβησα κάπου 200 αναρτήσεις… Όλες δηλαδή, όσες είχαν αναφορά στις πορνοστάρ Τζούλια Αλεξανδράτου, Μαριάνα Ντούβλη, και Βίβιαν Ιωακείμ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: