Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Για παράδειγμα, η συνοικία των Αγίων Αναργύρων θα μπορούσε κάλλιστα να μετονομαστεί σε συνοικία… «Ξυδούς»! Πώς το βλέπετε αυτό;


Ο τόπος μου ποιος είναι ποιοι είναι οι δικοί μου; Αν ξέρω ανάθεμά με, δεν ξέρω! Σπίτι, πατρίδα έχω τα μπορντέλα...

«Με θερμά χειροκροτήματα από συγγενείς, φίλους, συνεργάτες και πάμπολλους θαυμαστές του "συνοδεύτηκε" στην τελευταία του κατοικία ο 57χρονος τραγουδοποιός Μάνος Ξυδούς», μας πληροφορεί σήμερα η Εσπρέσο…

...Και αναρωτιέμαι αν αυτό το πράγμα, τα χειροκροτήματα δηλαδή, είναι χαρακτηριστικό χριστιανικής κηδείας, ή απλά χαρακτηριστικό μιας σκέτης ροκ συναυλίας…

Διαβάζω ακόμα ότι «υπάρχει η σκέψη να δοθεί στο μέλλον το όνομα του τραγουδοποιού σε κάποιο σημείο (δρόμος ή πλατεία) των Αγίων Αναργύρων».

Εγώ, δεν τον ήξερα τον μακαρίτη, τώρα άκουσα γι αυτόν με αφορμή τον αιφνίδιο θάνατο του από καρδιά, πάνω στην πρόβα.

Έμαθα λοιπόν τώρα, ότι Ο Μάνος Ξυδούς μελοποίησε και τραγούδησε… «Ο τόπος μου ποιος είναι ποιοι είναι οι δικοί μου; Αν ξέρω ανάθεμά με, δεν ξέρω! Σπίτι, πατρίδα έχω τα μπορντέλα» (από το ποίημα «Αμαρτωλόν» της Γαλάτειας Καζαντζάκη).

Από αυτό και μόνο λοιπόν, θεωρώ δίκαιο να δοθεί το όνομα του σε δρόμο ή πλατεία. Ακόμα και σε συνοικία ή και πόλη ολόκληρη! Για παράδειγμα, η συνοικία των Αγίων Αναργύρων θα μπορούσε κάλλιστα να μετονομαστεί σε συνοικία… «Ξυδούς»! Πώς το βλέπετε αυτό;


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010

Μάνος Ξυδούς (15 Μαΐου 1953 - 13 Απριλίου 2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια: