Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Ανώνυμος είπε... "Τι μικρός που είναι ο κόσμος!"

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010


Τι τραβάμε κι εμείς οι… ταβερνόβιοι! :-)



Ανώνυμος είπε...

Κατά σύμπτωση, και στον Νικήτα και στον Λεωνίδα και στους καταπληκτικούς μεζέδες της κ. Ευγενίας, αλλά και στου Σπύρου (δίπλα στο Νικήτα) και στην "ελιά" παρακάτω έχουμε συμμετάσχει!

Τι μικρός που είναι ο κόσμος!

ΙΚ
12 Απριλίου 2010 8:25 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...

Και στην «ελιά» του κ. Σπύρου έχω βρεθεί, αφού είναι στην Αργυρούπολη κι αυτό το στέκι, λίγα μέτρα μακρυά από το σπίτι μου!

Δεν έτυχε όμως να σας συναντήσω!

Ή μήπως "έτυχε" και δεν το ξέρω;

Αν και είμαστε σχεδόν γείτονες κ. Καρδάση (μένετε στον Άλιμο, όπως μου έχει αποκαλύψει ο κ. Μουστάκης), δε έχω ακόμα την τιμή να σας γνωρίζω προσωπικά!!!..

Τι απέραντος που είναι ο κόσμος!

«lost in space»!!!..

:-( 12 Απριλίου 2010 8:53 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Όχι, δεν έτυχε. Ούτε στην αγία Βαρβάρα, αλλά ούτε και στην Ξάνθου 66.

Ο Κόσμος, αυτός ο μικρός, ο μέγας!

ΙΚ
12 Απριλίου 2010 10:23 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...

1. «Όχι, δεν έτυχε.»

- Πού το ξέρετε; Μπορεί και να καθόμασταν σε τραπέζια δίπλα – δίπλα στην ταβέρνα, και να μη το ξέραμε! Αφού δεν γνωριζόμαστε φατσικά. Έτσι δεν είναι;

2. «Ούτε στην αγία Βαρβάρα,»

- Στην αγία Βαρβάρα εκκλησιάζεστε;


Ήταν η ενορία μου μέχρι που έγινε ο χωρισμός κατά δήμους μετά την δημιουργία της Μητρόπολης Γλυφάδας. Εγώ μένω στο σύνορο Αργυρούπολης – Ελληνικού, αλλά ανήκω στο δήμο Ελληνικού, και έτσι τώρα η ενορία μου είναι στο άλλο άκρο: Στη Μεταμόρφωση του Σωτήρος, ψηλά στα Σούρμενα!..

Από την εποχή όμως που ήμουν κατηχητής στην αγία Βαρβάρα Αργυρούπολης (1977 – 1978) έγινα γνωστός σε αρκετό κόσμο…

Να φανταστείτε ότι ο κ. Νίκος, που έχει την ταβέρνα «Αριστοτέλους» (από εκεί γύρισα τώρα), ήταν στο κατηχητικό μου… Εκείνος με γνώρισε, με θυμήθηκε, και μου το είπε τις προάλλες. Το ίδιο και ο «Κωστάκης» που έχει το μίνι μάρκετ απέναντι από την «Αριστοτέλους». Το ίδιο και ο κ. Νίκος που έχει το συνεργείο αυτοκίνητων πιο κάτω… Το ίδιο και ένας Διευθυντής Τράπεζας… Ακόμα και ένας κτηνίατρος, απέναντι από την κ. Ευγενία!

Κοντά στην αγία Βαρβάρα δε, έχει και ένας άλλος μαθητής μου το κατάστημα του (φωτεινές επιγραφές) που εκείνος με θυμήθηκε πάλι, όταν πήγα εκεί (προ ολίγων ετών) για μια δουλειά... Αλλά αυτός δυστυχώς έχει μπλέξει με την κίνηση της Ζολώτας, έγινε λέει «χαρισματικός» (βλέπει πράγματα) και κάθε Σάββατο εκεί στο χώρο του εργαστηρίου του, … σταυρώνει και εξομολογεί γυναίκες (περιμένουν στην ουρά τη σειρά τους), κάνει δε και ομιλίες – όπως μου είπε ένας παπάς της αγίας Βαρβάρας… που ήταν κι αυτός εκεί – ο παπάς - σαν θεατής και ακροατής, όπως ο ίδιος – ο παπάς - μου είπε πρόσφατα!!!..

3. «αλλά ούτε και στην Ξάνθου 66.»

- Μπα! Δεν έχετε έρθει σπίτι μου; Καλά, δεν πειράζει! Αν όμως έρθετε καμιά φορά, να με ζητήσετε στο πίσω δωμάτιο, διότι στα μπροστινά δωμάτια μένουν… άλλοι ξένοι!!!..
Οικογενειακός

4. «Ο Κόσμος, αυτός ο μικρός, ο μέγας!»

- Λάστιχο είναι! Και όταν μαζεύει από κάποιων την στενομυαλιά και την στριμμένου άντερου κακία, εμείς … τους περισσεύουμε, λέει! Δεν χωράμε στον κόσμο τους... Και επιθυμούν ή φροντίζουν κιόλας να μας στείλουν αδιάβαστους, και μια ώρα πιο γρήγορα,...στον άλλο κόσμο!!!.. 13 Απριλίου 2010 12:08 π.μ.


http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_6746.html




Σάββατο, 1 Μάρτιος 2008, 14:55Από: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΩΑΝΝΟΥΠΟΛΕΩΣ (ΓΙΟΧΑΝΕΣΜΠΟΥΡΓΚ) – ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΕΙΑΣ
Mweb
stmark@mweb.co.zaΠρος: τον διαχειριστή του ιστολογίου «να τα πούμε – χαιρετίσματα»
Panagiotis Michalopoulos
michalopoulos_p@yahoo.gr
Epidi diladi ehoume ti dinatotita na hrisimopioume to internet, nomizis oti mporis na hlevazis prosopa ke thesmous.

oti kanis ine aparadekto.

ki an kapios sou pi oti ise megalos malakas pos tha aishsanese. me ta sholia sou den voithas kanena.

ki an kapios trellos thimosi ke erthi na sou ta spasi ola, i akomi na sou kani kati hirotero.

mi prokalis lipon giati kanis den xeri pou tha odigisi avti i katastasi.

oi sovaroi anthropoi opos o makaritis o arhiepiskopos Hristodoulos pou ton evrizes kathimerina akomi ki arosto ke nekro den dinoun simasia stis anoisies sou.

enas trellos omos na ta pari sovara ta osa leis, kanis den xeri ti tha sou simvi toso se sena oso ke stin ikogenia sou.

mia tapini simvouli apo kapio pou ilikrina akomi dierotate giati akomi den tin vrikes gemati apo kapio, giati pragmati ise poli megalos malakas

Δεν υπάρχουν σχόλια: