Μια άλλη υποψία μου, που αυτή αφορά τον συγκεκριμένο γέροντα (τον Μεθόδιο, τον ηγούμενο της μονής Εσφιγμένου - μετά από αυτό το παραλήρημα του, κάτω από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη), είναι μήπως τελικά φταίει εκείνος ο αναθεματισμένος αποκλεισμός που τους κάνουν…
...Με αποτέλεσμα δηλαδή να στερούνται ίσως και τα πιο απαραίτητα φάρμακα τους, ή που τους αναγκάζει (ο αποκλεισμός) να παίρνουν ακόμα και κάποια… ληγμένα από αυτά τα φάρμακα που τους έχουν ξεμείνει εκεί στο μοναστήρι…
13 Φεβρουαρίου 2010 6:33 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_8270.html
P. MICHALOPOULOS είπε...
Ιωάννης Καρδάσης: «Οδηγός του γ. Μεθόδιου είναι ο Κολοκοτρώνης ή οι Πατέρες της Εκκλησίας;».
Δηλαδή (γενικά μιλάμε για παπάδες - καλόγερους) δεν είναι οδηγός τους, και, η παρθενία που λέτε;
Και για άλλους παπάδες γενικά – άντε και «παρθένους» ίσως - δεν είναι ούτε και στα γεράματα τους, οδηγός, η αποφυγή της… παιδικής λεγομένης αμαρτίας, και η αποφυγή του παλιμπαιδισμού;
13 Φεβρουαρίου 2010 7:12 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_4763.html
Ιωάννης Καρδάσης, είπε...
Είναι αλήθεια, ότι ο χαρακτηρισμός "Εκκλησία του Κ...." είναι βαρύτατος.
Πρώτα, πρώτα δεν είναι Εκκλησία με τον εκκλησιαστικό όρο. Είναι μια θρησκευτική οργάνωση, που έχει συσταθεί για να εξυπηρετεί τις θρησκευτικές ανάγκες των μελών της, γι' αυτό και οι λειτουργοί της είναι μισθωτοί και είναι γνωστό, ότι ο Χριστός είπε, ότι ο μισθωτός δεν είναι ποιμένας.
Είναι ένα ΝΠΔΔ, όπως η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ κ.ά. παρόμοια και διέπεται από τους νόμους του Κράτους (Καταστατικός χάρτης 590/1977) και τούτο παρά τις αποφάσεις των Γ΄ και Δ΄ Οικουμενικών Συνόδων, που θέτουν τους νόμους της Εκκλησίας υπεράνω των νόμων της Πολιτείας και των Πατέρων, που δεν αναγνωρίζουν έναν οργανισμό, που υπάγεται στους πολιτικούς νόμους, ως Εκκλησία, όπως π.χ. ο Ιωάννης Δαμασκηνός, ο οποίος αναφωνεί: "ου πείθομαι βασιλικοίς κανόσι διατάττεσθαι την εκκλησίαν, αλλά πατρικαίς παραδόσεσιν εγγράφοις τε και αγράφοις" (Προς τους διαβάλλοντας τας αγίας εικόνας, λόγος β΄ 16).
Αλλά και τα μέλη αυτού του Οργανισμού δεν είναι Χριστιανοί του Δώρου, της Δωρεάς και της Χάριτος του Θεού, αλλά Χριστιανοί του Αντιδώρου, του Αγιασμού, του Ευχελαίου, του Κόλλυβου, του αγίου Φωτός, της Φανουρόπιτας κ.ά ειδωλολατρικών ηθών και εθίμων, που υποβοηθούν τον συναισθηματισμό, τον ατομισμό και τον εγωϊσμό του μέλους αυτού, που θέλει να πιστεύει με όλα αυτά τα μαγικά και άλλα, ότι είναι μέλος της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
ΙΚ
16 Φεβρουαρίου 2010 11:51 π.μ.
Δεν είναι Εκκλησία «με τον εκκλησιαστικό όρο». Δίκιο έχετε! Γι αυτό κι εγώ την ψευτο-Εκκλησία αυτήν την έχω γραμμένη σε εισαγωγικά («Εκκλησία του Κώλου»).
Διαφορετικά, αν ήταν αληθινή, θα έγραφα για την τοπική μας Εκκλησία: Εκκλησία του Χριστού (χωρίς εισαγωγικά).
Τώρα, αν εσείς την θέλετε να είναι, και, οργάνωση - εκτός από «μη Εκκλησία» (με τον εκκλησιαστικό όρο), θα συμφωνήσω ότι είναι μια οργάνωση του κώλου κι αυτή!..
16 Φεβρουαρίου 2010 3:36 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html
Ιωάννης Καρδάσης, είπε...
Από πότε η (υποτιθέμενη) εν Χριστώ Εκκλησία αναθέτει την εκκλησιαστική παιδεία στην (εξ ορισμού) εν Αντιχρίστω Πολιτεία;
Μα από τότε που έγινε ΝΠΔΔ, δηλ. Οργανισμός και είναι φυσικό ένας τέτοιος Οργανισμός του Κράτους, να αναθέτει τα πάντα στο Κράτος, την εκκλησιαστική παιδεία, τη δικαιοσύνη, τις χειροτονίες, τις διαβεβαιώσεις, το μεταθετό, τις ακοινωνησίες, τις τηλεοράσεις, τις παρελάσεις, τις αποδόσεις τιμών σε εικόνες και άγια φώτα, τον αστυφύλαξ, τον χωροφύλαξ κ.ά. ενέργειες κατά τα πρότυπα των ευαγγελικών και των αγιοπατερικών παραδόσεων (κατά το "επόμενοι τοις αγίοις πατράσιν"), τρομάρα μας.
ΙΚ
16 Φεβρουαρίου 2010 6:23 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Έτσι είναι, όπως τα λέτε!
16 Φεβρουαρίου 2010 10:02 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_4552.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου