Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Δεσποτάδες (της Εκκλησίας "του Κώλου" της Ελλάδος): Δεν πάνε "ξεβράκωτοι στα αγγούρια" !!!.. (την Τρίτη στη δίκη του Παντελεήμονα)


ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΗ ατμόσφαιρα, με απουσίες ιεραρχών και την κατάθεση αιτημάτων εξαίρεσης και αυτοεξαίρεσης, αναμένεται να συνεδριάσει το πρωί της Τρίτης στη Μονή Πετράκη το Δευτεροβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο για Αρχιερείς προκειμένου να εκδικάσει την έφεση που υπέβαλε ο τέως Μητροπολίτης Αττικής, κατά κόσμον Αντώνιος Μπεζενίτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες τις τελευταίες ώρες στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο της οδού Αγίας Φιλοθέης καταφθάνουν αιτήματα αυτοεξαίρεσης ιεραρχών καθώς δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία ενώ η νομική υπηρεσία της Ιεράς Συνόδου εκτιμά ότι θα υπάρξουν και αιτήματα εξαίρεσης ιεραρχών από την πλευρά των δικηγόρων του πρώην Μητροπολίτη Αττικής.

Ο πρώτος που όπως λέγεται θα καταθέσει αίτημα αυτοεξαίρεσης είναι ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος καθώς όπως εξήγησε και στα μέλη της Ιεράς Συνόδου δεν μπορεί να προεδρεύσει στην εκδίκαση μιας υπόθεσης κατά της οποίας ήδη έχει εκφράσει την άποψή του.

Ωστόσο τις τελευταίες ώρες πολλοί σύμβουλοί του τονίζουν ότι αν επιμείνει στην απόφαση αυτοεξαίρεσής του ο Αρχιεπίσκοπος, τότε την προεδρία θα αναλάβει ο Μητροπολίτης Μετεώρων κ. Σεραφείμ, το άκουσμα και μόνο του ονόματος του οποίου προκαλεί τουλάχιστον «ανατριχίλα» στον πρώην Μητροπολίτη Αττικής.


(Πηγή: Ρεπορτάζ της Μαρίας Αντωνιάδου στο Βήμα)

Σάββατο, 21 Μαρτίου 2009

Υπόθεση Παντελεήμονα: «Αγγούρι» για τους Συνοδικούς! Ποια η (νέα… πρωκτική λαμπάδα) λύση;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως η "Εκκλησία", σε Ανατολή και Δύση, ηθικά εκτροχιάσθηκε και έγινε συναγωγή πονηρευομένων:

- κατά πρώτο και χειρότερο τρόπο, το ιερατείο ευλόγησε κάθε είδους πόλεμο.

- με το ψευδώνυμο παραπλανητικό όνειρο "εν τούτω νίκα".

- κατά τον ποιητή Ελύτη, το ιερατείο αντιχριστιανικά ευλόγησε τη βία των πολέμων και ονόμασε αρετή τις δικτατορίες μέσα στην Εκκλησία, στο όνομα ποίου; του αρχηγού της ειρήνης, ειρηνοφόρου Ιησού και γιατί; για εξουσία, χρηματολατρεία και υλικές απολαύσεις, θεμιτές και αθέμιτες.

Σκέψεις Γ. Μουστάκη
Θεολόγου-Κοινωνιολόγου

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τι κρίμα που δεν έχει ηλεκτρονικό υπολογιστή ο κ. Μουστάκης και μας στέλνει μέσω τρίτου (του κ. Καρδάση) τα μηνύματα του.

Κρίμα, διότι έτσι δεν είναι δυνατός ο διάλογος.

Μπορεί κάποιος να θέλει να ρωτήσει αν ο κ. καθηγητής είναι αντίθετος σε κάθε πόλεμο, και, στον αμυντικό…

...Και τι θα κάνουμε σε περίπτωση γενικού «ντου» (σε θάλασσα, ξηρά, και αέρα) από τους Τούρκους.

Τους Τούρκους, που σήμερα έστειλαν από «τσαμπουκά» ένα πολεμικό πλοίο να κάνει βόλτα μέχρι το Σούνιο, για να δούμε τη σημαία του να ανεμίζει μπροστά στα μούτρα μας…

Ανώνυμος είπε...

Σε ένα γενικό "ντου" θα αμυνθούμε φυσικά. Η άμυνα είναι θεμιτή και επιτρεπτή από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

Παρ' όλα αυτά, αν φονεύσουμε εν πολέμω πρέπει να απέχουμε τρια χρόνια της θ. κοινωνίας:

"αγκαλά και οι εν πολέμω φονεύοντες ούτοι ως φονείς δεν ελογίσθησαν από τους αρχαιοτέρους, όμως επειδή δεν έχουσι καθαράς τας χείρας των από αίματα, ίσως είναι καλόν να απέχουν τρεις χρόνους από την κοινωνίαν μόνην των Μυστηρίων, αλλ' όχι και να εκβάλλωνται εκ της Εκκλησίας ως οι άλλοι μετανοούντες".

(ερμηνεία στον ιγ΄ κανόνα του Μ. Βασιλείου, Πηδάλιο, σελ. 599).

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Aν φονεύσουμε εν πολέμω πρέπει να απέχουμε τρια χρόνια της θ. κοινωνίας». Αυτό σε αμυντικό, ή σε επιθετικό πόλεμο;

Και αν δεν φονεύσουμε, όπως ο Παΐσιος, αλλά είμαστε ασυρματιστές και καλέσουμε τα αεροπλάνα να βομβαρδίσουν τον εχθρό, τι γίνεται τότε; Θα έχουμε κι εμείς όραμα από τον Χριστό για να γίνουμε ιερείς;

Α, και αν κάποιοι ιερείς πολεμήσουν; Τι γίνεται; «Καλόν να απέχουν τρεις χρόνους από την κοινωνίαν μόνην των Μυστηρίων, αλλ' όχι και να εκβάλλωνται εκ της Εκκλησίας ως οι άλλοι μετανοούντες» κι αυτοί;

Και με τους «κουραμπιέδες» που θα αποφύγουν το μέτωπο, τι γίνεται;

Και με τους καλόγερους που θα επιζήσουν όταν τα «κορόιδα» θα σκοτώνονται, τι γίνεται;

Παναγιώτης

ΥΓ

Μήπως πρέπει να γίνουμε Χιλιαστές, ρε φίλε, για να έχουμε ήσυχη τη… «συνείδηση» μας;

Λέω, μήπως!!!..

Ανώνυμος είπε...

Αυτά όλα ισχύουν σε κάθε πόλεμο (ακόμη και αμυντικό) και στην περίπτωση, που ο αμυνόμενος είναι αίτιος, ώστε να χυθεί αίμα, είτε άμεσα, είτε έμμεσα και αφορά τους λαϊκούς.

Για τους κληρικούς, ισχύουν όλα τα ανωτέρω και επιφέρουν και καθαίρεση.

Για τους μη λαβόντες μέρος λαϊκούς (κουραμπιέδες) ή μοναχούς (που δεν στρατεύονται) δεν ισχύουν τα επιτίμια, καθ' ότι δεν είναι υπαίτιοι του να χυθεί αίμα.

Αλλά και για τους ακούσιους φόνους υπάρχει σχετικό επιτίμιο.

Αυτοί είναι οι κανόνες της Εκκλησίας, είτε μας αρέσουν, είτε όχι.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Αυτοί είναι οι κανόνες της Εκκλησίας, είτε μας αρέσουν, είτε όχι», ...

...και γίνονται κανόνια όταν ερμηνεύονται αυθαίρετα υπέρ «κουραμπιέδων» λαϊκών, και υπέρ «αδελφών» κωλόγερων του αγίου όρους!..

P. MICHALOPOULOS είπε...

Το κείμενο που ακολουθεί είναι από την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ:

Στο Σούνιο για πέμπτη φορά από τον Οκτώβριο βρέθηκε χθες τουρκική φρεγάτα, προκαλώντας ανησυχία στα υπουργεία Αμυνας και Εξωτερικών που διερευνούν αν παραβιάσθηκαν οι κανόνες της «αβλαβούς διέλευσης» από τα εθνικά χωρικά ύδατα στο στενό του Καφηρέα και πριν από αυτό το σημείο. Το πλοίο της Αγκυρας τέθηκε υπό τη στενή επιτήρηση της ελληνικής πυραυλακάτου «Ρουσσέν» για κάθε ενδεχόμενο και η πορεία παρακολουθείτο από τα επίγεια ραντάρ.

Ξεκίνησε από τη ναυτική βάση του Ακσάζ το βράδυ του Σαββάτου, κινήθηκε δυτικά περνώντας από τη θαλάσσια περιοχή νοτίως της Μήλου και αργότερα έβαλε πλώρη με βόρεια κατεύθυνση και στόχο να περάσει μεταξύ του Σουνίου και της Τζιας. Στο σημείο βρέθηκε το πρωί χθες, όπου και διήλθε για πρώτη φορά από εθνικά χωρικά ύδατα διατηρώντας σταθερή πορεία και χαμηλή ταχύτητα, όπως επιβάλλουν οι κανόνες της «αβλαβούς διέλευσης». Η φρεγάτα της Αγκυρας, τύπου «Πέρι», συνέχισε βόρεια, πέρασε το Κάβο Ντόρο (Καφηρέα) εντός χωρικών υδάτων της Ελλάδας και βορείως των Ψαρών έπλευσε προς τα Στενά του Βοσπόρου.

Ο προκλητικός πλους της τουρκικής φρεγάτας εξετάζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Πολεμικού Ναυτικού, προκειμένου να διαπιστωθεί αν όντως τηρήθηκαν οι κανόνες της αβλαβούς διέλευσης ή παραβιάσθηκαν. Μπορεί το πλοίο με υψωμένη την ημισέληνο όταν διήλθε από τα ελληνικά χωρικά ύδατα να είχε σταθερή πορεία και ταχύτητα, ωστόσο δεν προκύπτει η σκοπιμότητα της αποστολή της. Ούτε σε κάποια δύναμη εντάχθηκε ούτε σε άσκηση συμμετείχε. Εκεί επικεντρώνονται οι έρευνες του Πολεμικού Ναυτικού, όπως και στο αν είχε ενεργοποιημένους τους αισθητήρες οπλικών συστημάτων για στοχοποίηση χερσαίων στόχων. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι πρόκειται για ενέργεια με επιθετικά χαρακτηριστικά, το υπουργείο Εξωτερικών θα προχωρήσει σε διάβημα διαμαρτυρίας.

Ούτως ή άλλως πάντως, η τουρκική αυτή πρόκληση ανησυχεί τα υπουργεία Αμυνας και Εξωτερικών, καθώς διαφοροποιείται άλλων περιπτώσεων κατά το παρελθόν. Από τον Οκτώβριο, όπως είπε πηγή του Π.Ν., έχει προσεγγίσει το Σούνιο τουρκικό πλοίο άλλες τέσσερις φορές, ενώ και πριν περίπου από ένα χρόνο, τον Ιανουάριο του 2009, η φρεγάτα «Τουργκούτ Ρέις» διήλθε το στενό του Καφηρέα.

Σε καμία όμως από αυτές τις περιπτώσεις τουρκικό πλοίο δεν απέπλευσε από το Ακσάζ με άγνωστο προορισμό, για να βολτάρει στο Αιγαίο ημέρα μάλιστα Κυριακή.