Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ακούγοντας την από άμβωνος παρατήρηση του Θεσσαλονίκης...

Ράσο απ' του Armani....
Από τον Γεώργιο Κανλή

Ράσο απ' του Armani
όσο και να κάνει,
τρέλα μου ταιριάζουν τα στιλπνά,
θα φωτίσει όλη η εκκλησιά.

Ράσο απ' του Armani,
πάταγο θα κάνει,
κι έχω μια ενδόμυχη χαρά,
πώς μου πάνε τα φανταχτερά !

Μίτρα με ψηφίδες,
μπλε επιγονατίδες,
κι όλα τα εγκόλπια χρυσά,
πώς μ' αρέσουν τα φανταχτερά !

Ράσο απ΄του Armani,
μη ρωτάς τί κάνει,
ίσως όσο μία εκκλησιά...
δεν πειράζει,το παγκάρι ναν' καλά!

Μίτρα με ψηφίδες,
ήλιου ηλιαχτίδες,
κι όλα μου γύρω φωτινά....
πώς μ' αρέσουν τα φανταχτερά!


ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ:

Ακούγοντας την από άμβωνος παρατήρηση του Θεσσαλονίκης«μαύρισε το μάτι μου», επειδή θεωρώ ότι είναι απίθανο, άνθρωπος του θεού να εκδηλώνει ρατσιστικές αντιλήψεις, διαχωρίζοντας τους κατ΄-εικόνα-και-ομοίωση αναλόγως του χρώματος της επιδερμίδας, αναρωτιέμαι μήπως η αναφορά του αποτελεί υπόδειξη προς τον αρχιεπίσκοπο για αλλαγή dressing code στις προσεχείς συνόδους της ιεραρχίας. (Μαύρα τα ράσα, μαύρες οι μερσεντές, ας αλλάξουμε σε κάτι πιο κάζουαλ, πιο ανοιξιάτικο...)
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=62&artid=316466&dt=21/02/2010

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010


Σε αυτήν την χώρα, έρχονται όλοι αυτοί οι καημένοι οι ξένοι μας, για να βρουν καλύτερες μέρες;


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010


Μήπως χάσω την ιθαγένειά μου;



Ο Blogger P. MICHALOPOULOS είπε...


Δεν με κούρασες καθόλου, Αναστασία! Αντίθετα, με ευχαριστεί η παρουσία σου, η συντροφιά στην μοναξιά μου εδώ στο «χαίρετε» να μονολογώ και να μην έχω σχολιαστές…

Λες δεν είσαι αριστερή! Τι είσαι τότε; Δεξιά, μήπως; Της «Δεξιάς του Υψίστου» (κατά Χριστόδουλο) που έφερε τον Κωστάκη τον Καραμανλή και το Βατοπέδι του;

Σε αυτήν την χώρα, λοιπόν, έρχονται όλοι αυτοί οι καημένοι οι ξένοι μας, για να βρουν καλύτερες μέρες;

Στη χώρα αυτή (του μαύρου ράσου με την μαύρη ψυχή) των «χριστιανο»-φασιστών (παλαιού και νέου ημερολογίου) περιμένουν να δουν άσπρη μέρα όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι «μαύροι» αδελφοί μας;

http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_6557.html

Στη χώρα αυτή (του μαύρου ράσου με την μαύρη ψυχή) των «χριστιανο»-φασιστών (παλαιού και νέου ημερολογίου) περιμένουν να δουν άσπρη μέρα όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι «μαύροι» αδελφοί μας;

http://xairete.blogspot.com/2010/02/blogger-p.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: