Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Συμφωνεί και η Εκκλησία με αυτό;


Άραγε, συμφωνεί και η Εκκλησία με αυτό; Ότι δηλαδή ο ρόλος «της κάθε νουνάς» είναι να πηγαίνει συχνά στο σπίτι του παιδιού για να του φέρνει δώρα, να το ταΐζει να το αλλάζει, και να του λέει τραγούδια και νανουρίσματα;

Άραγε, συμφωνεί και η Εκκλησία με το ότι αν η νουνά είναι μια γυναίκα από τον καλλιτεχνικό χώρο, τότε με το που «θα βάλει λάδι» στο παιδί, θα του δώσει αυτόματα, μια… «καλλιτεχνική πνοή»;

Αν συμφωνεί, τότε τι καθόμαστε και τη ρωτάμε αν επιτρέπεται να υπάρχουν περισσότεροι από ένας ανάδοχοι στο μυστήριο, ε;

Διαβάζω σήμερα:

«Η Χαρούλα Αλεξίου θα βαπτίσει μία από τις δυο κόρες της κολλητής της φίλης, Καλλιόπη. Χαρακτηριστικά η Καλλιόπη δήλωσε: “Είναι όπως θα έπρεπε να είναι κάθε νονά! Έρχεται συχνά στο σπίτι, της φέρνει δώρα, την ταΐζει και την αλλάζει, ενώ της λέει τραγούδια και νανουρίσματα. Επειδή για μένα η τέχνη έχει πολύ μεγάλη σημασία, χάρηκα πολύ που θα βάλει λάδι στην κόρη μου μια γυναίκα από τον καλλιτεχνικό χώρο. Θα της δώσει καλλιτεχνική πνοή”. Μάλιστα ο δεύτερος νονός της θα είναι ο Γιώργος Λεβέντης.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: