Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΙΚΑ

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΙΚΑ (1)
29/5/2007
ΠΡΟΣ: Διοίκηση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Δ/νση Παροχών

Στις 14/1/2007, θεμελίωσα το δικαίωμα για σύνταξη λόγω γήρατος (62 ετών με 10.000 ένσημα με αναγνώριση και της στρ. θητείας) και υπέβαλα τη σχετική αίτηση στο ΙΚΑ Γλυφάδας και έγινε δεκτή.
Εδώ και δυο μήνες τώρα, ο φάκελος μου είναι πλέον στα κεντρικά. Από τις αρχές δε του μήνα σε τηλεφωνική επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία εκεί, μου απάντησαν ότι εντός των ημερών θα λάβω την ειδοποίηση για την έναρξη της συνταξιοδότησής μου, κάτι που δεν έχει γίνει ακόμα.
Παρακαλώ, ενημερώστε με σχετικά.

Σας ευχαριστώ θερμά,

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Ξάνθου 66 -16777- Ελληνικό

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΙΚΑ (2)
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2007
ΠΡΟΣ: Διοίκηση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Δ/νση Παροχών

Την περασμένη εβδομάδα είχα (μετά το μέηλ που σας έστειλα) ένα απροσδόκητο τηλεφώνημα από τα κεντρικά. Ήταν από την κ. Σαρή που έχει τον φάκελό μου. Μου είπε ότι «προσπαθεί να μου βγάλει την σύνταξη» αλλά η υπόθεσή μου είχε κολλήσει διότι περιμένει λέει, από το ΤΕΒΕ μια απάντηση σε ένα έγγραφο της που είχε στείλει εκεί από 1/2/2007! Μας ζήτησε δε να πάμε στα γραφεία του, της οδού Πειραιώς, για να πιέσουμε ώστε να δοθεί η απάντηση…

Σημειώνω, ότι εδώ και 2 μήνες δεν είχα ενημερωθεί για τέτοιο πρόβλημα, αλλά με είχαν καθησυχάσει ότι η υπόθεσή μου είναι στη φάση τακτοποίησης του επικουρικού. Τώρα, η κ. Σαρή μου λέει ότι για το επικουρικό θα αρχίσει άλλη διαδικασία πάλι (αναγνώριση στρ. θητείας κλπ) και ότι αυτό θα πάρει χρόνο… Ωστόσο, πριν ένα μήνα όταν τηλεφώνησα να μάθω γιατί καθυστερεί η σύνταξή μου είχε απαντήσει ότι «μέσα στις μέρες αυτές θα λάβετε ειδοποίηση για την έναρξη της συνταξιοδότησής σας», κάτι που δεν έγινε βέβαια και γι αυτό αναγκάστηκα τελικά να σας στείλω το μέηλ.

Σχετικά με το ΤΕΒΕ τώρα, ενέργησα, και έμαθα ότι δεν είναι το έγγραφο της κ. Σαρή στην οδό Πειραιώς αλλά στην Θησέως. Το έχει κάποιος κ. Μπούρας, που πηγαίνει στο γραφείο κάποιες μέρες και ώρες και όταν είναι εκεί δεν σηκώνει το τηλέφωνο… Αναγκάστηκα προχτές (την Δευτέρα) και του έστειλα ένα Φαξ με το έγγραφο της κ. Σαρή και με ένα σημείωμά μου που ρωτάω γιατί τόσους μήνες τώρα δεν απαντάει. Δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση, αλλά χτες μου τηλεφώνησε η κ. Σαρή για να με ενημερώσει ότι θα μου βγάλει στο μεταξύ μια προσωρινή σύνταξη, διότι με αυτά και με αυτά... η κανονική θα πάρει πολύ χρόνο ακόμα.

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Ξάνθου 66 -16777- Ελληνικό


ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΙΚΑ (3)
Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009
ΠΡΟΣ: Διοίκηση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Δ/νση Παροχών
Από: panagiotis michalopoulos
panag_michal@yahoo.gr>
Προς: diefpar@ika.gr



Είμαι με προσωρινή σύνταξη από το ΙΚΑ, εδώ και τρία χρόνια!!! Και τούτο διότι σας λείπει ένα χαρτί από το ΤΕΒΕ. Ένα χαρτί που από τότε δεν έχετε ακόμα καταφέρει να το πάρετε παρά την σχετική σας αλληλογραφία…

Το αποτέλεσμα είναι να ταλαιπωρούμε, αναγκαζόμενος να ταξιδεύω στο ΙΚΑ Γλυφάδας (είμαι δεν είμαι καλά) για την σύνταξη μου (την μακροχρόνια «προσωρινή») ενώ κανονικά θα την ελάμβανα σε λογαριασμό τραπέζης, που από τότε μου ζητήσατε να ανοίξω για τον σκοπό αυτό και από παραμένει από τότε ανενεργός…

Κάνω έκκληση, να αγνοήσετε αυτό το χαρτί του ΤΕΒΕ (ένσημα ενός έτους), και να προχωρήσετε στην απόφαση για την κανονική σύνταξη μου με τα ένσημα που έχω στο ΙΚΑ, διότι δεν αντέχω άλλο την ταλαιπωρία…

Ευχαριστώ!

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Ξάνθου 66 -16777- Ελληνικό



ΣΧΕΤΙΚΟ:

Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009

Προς: Κον Γιάννη, Εστιάτορα



http://xairete.blogspot.com/2009/12/blog-post_2339.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: