Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Βασίλης Μαλούχος: «Γιατί και αυτό σε μένα; Ποιος Θεός το θέλει;»


Όπως διαβάζω στην Εσπρέσο:

Νέο τραγικό χτύπημα της μοίρας για την οικογένειά του ηθοποιού Βασίλη Μαλούχου... Το πρωί του Σαββάτου, έχασε και τον άλλο γιο του, τον Θόδωρο-Αλέξανδρο, σε τροχαίο. Σε αυτόν έβρισκαν παρηγοριά τα τελευταία χρόνια μετά τον άδικο χαμό του άλλου γιου του, του Μάριου-Κλείτου που «έφυγε» από χρήση ναρκωτικών πριν από εννέα χρόνια.

«Γιατί και αυτό σε μένα; Ποιος Θεός το θέλει;» είναι τα λόγια που ψελλίζει σε όσους τηλεφωνούν για να του συμπαρασταθούν…

Μια βραδιά διασκέδασης και κεφιού με τους συναδέλφους του γιου του, κατέληξε σε τραγωδία, στη συμβολή των οδών Αλεξάνδρας και Πατησίων, τα ξημερώματα του Σαββάτου. «Θα αργήσω μπαμπά, έχουμε συνεστίαση οι εργαζόμενοι στο “Υγεία” σε ένα κέντρο στο Ψυχικό. Θα βγούμε να τα πούμε όλοι μαζί, να πιούμε ένα κρασάκι» ήταν τα λόγια του Θόδωρου ενημερώνοντας τον πατέρα του στις 8.00 το βράδυ για την έξοδό του. «Πρόσεχε παιδί μου, μην πάρεις το μηχανάκι, πήγαινε με ταξί!» τον προέτρεψε ο πατέρας του, λες και το ένστικτό του τον ειδοποιούσε για κάτι άσχημο.

Η μοίρα, όπως λέει ο χαροκαμένος πατέρας, του έπαιξε περίεργα παιχνίδια: «Το τρομερό στην ιστορία είναι ότι τον Θόδωρο τον έσωσα από τα ναρκωτικά και τον έχασα από τροχαίο.

«Έκανε παλικαρίσιο αγώνα για να σωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια. Εργαζόταν στο “Υγεία” και έχαιρε της εκτίμησης όλων. Το καλύτερο παιδί ήταν» λέει ο κ. Μαλούχος…

Και καταλήγει: «Πριν από λίγους μήνες κάναμε την εκταφή του Μάριου και τώρα να ξαναπάμε και άλλο παιδί; Ποιος Θεός το Θέλει αυτό; Γιατί τόση ατυχία στη ζωή μου;».



www.espressonews.gr

3 σχόλια:

anastasia είπε...

Αγαπητε μου Παναγιωτη καλημερα
Δεν ξερω που σου εχω απαντηση και δεν καταλαβα και την απαντηση σου...πιστευω να φωτησης το πνεθμα μου διοτι δεν την καταλαβα,ξερης διανηω αυτον τον καιρο την 2η εβδομαδα +Θεο ,του κρυολογιματος?του βροχικου μου ασθματος?του περιοδικου ιου της γριπης?τα εχμωρια που υποφερω κ.λ.π.........της ολης μου καταστασης γενικως και ξερης πως καμοια φορα γραφης σε λαθος τοπο και χωρο γι αυτο λοιπον να με συνχωρης,γιαοοοοοολη την λαθος απαντηση.
Λοιπον στο θεμα τωρα του ηθοποιου του Μαλουχου,ξερης οτι τον κοιταζω και πραγματικα να μπορουσα να τον συναντουσα οχι για κανεναν αλλον λογο, αλλα να τον κοιταξω στα ματια και να του πω,ναι!αυτο σε σενα γιατι σε αγαπαη,ναι αυτο σε σενα διοτι ισως ητανε η καταληλη ωρα που Εκεινος εκρινε,τιποτα δεν ειναι δικο μας σε τουτη την ζωη,ολα τα αφηνουμε πισω μας οταν φευγουμε,ετσι και εγω αγαπητε μου Παναγιωτη οταν την αγαπημενη μου αδελφη την εντυσα νυφη και της ειπα την καλη ανταμωση,ηξερα ποιος Θεος την πηρε ,αληθεια ο τοσος πονος γιατι μας κανη να φευγουμε απο Τον δρομο του ,γιατι δεν μπορουμε να δουμε τα αυτονοητα πραγματα,τοσο πολλυ δυσκολο ειναι!!!!!!!
Ας δυνη ο Θεος την παρηγορια σε αυτον τον ανθρωπο και να ξερης ανθρωποι που εχουν πονεση πολλυ ,καταλαβαινουν πολλυ καλα και το δακρυ του και τον αφορητο πονο του.
Αυτα Παναγιωτη και θα τα ξαναπουμε.
Να εισαι καλα
Αναστασια

P. MICHALOPOULOS είπε...

Περαστικά σου, Αναστασία!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Περαστικά σου, Αναστασία!

http://xairete.blogspot.com/2009/12/blog-post_6552.html