Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

P. MICHALOPOULOS είπε: Καλές γιορτές και ευλογημένο το νέο έτος 2010! :-)

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος τιμωρεί αυθαίρετα μοναχές



lykourgos nanis είπε...


Συγχαίρω τον αγαπητό ανώνυμο των 2.10 της 23ης Δεκεμβρίου για τον σχολιασμό του! Φυσικά και δεν θα του περάσει του εξουσιομανούς δεσπότη! Είδατε αγαπητοί μου πόσο εγκλημάτησε ο Χριστόδουλος στέλνοντας στην Καλαμάτα τον Σαββάτο? Αλλά οι Καλαματιανοί είμαι σίγουρος ότι αν εξακολουθήσει να προκαλεί θα αντιδράσουν δυναμικά με απρόβλεπτες συνέπειες!

28 Δεκεμβρίου 2009 9:26 π.μ.


Ανώνυμος είπε...

μιλάτε πολύ σωστά εγώ πάλι πιστεύω ότι οι μοναχές που τις υπέβαλε κανόνα ακοινωνησίας σκαρφίστηκε αυτά τα σκάνδαλα για αυτές, για να τις πείσει να το κάνει το μοναστήρι παπικό...?

28 Δεκεμβρίου 2009 12:09 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Όλα πια μπορεί να τα περιμένει κανείς από τους δεσποτάδες…

Όλα πια μπορεί να τα περιμένει κανείς από τους όποιους προβοκάτορες μέσα στην Εκκλησία μας …

Όλα πια μπορεί να τα περιμένει κανείς από τους μισόκαλους, από τους φθονερούς, από τους διώκτες παντός εντίμου στοιχείου…

Όλα πια μπορεί να τα περιμένει κανείς, από τους εξωμότες της πίστης …

28 Δεκεμβρίου 2009 12:22 μ.μ.


Ανώνυμος είπε...

έχω δει σε κάποια σαιτ σας που αναφέρατε αν δεν κάνω λάθος ότι ο αντίχριστος θα εμφανισθεί ως παπικός ισχύει αυτό που λέγω

29 Δεκεμβρίου 2009 3:34 π.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν έχω κανένα σάητ εγώ. Εκτός αν εννοείτε αναρτήσεις στο «χαίρετε».

Τέτοια πράγματα όμως εγώ δεν έχω πει πουθενά. Ουτε εδω, ουτε αλλού…

Εκτός και αν έχω αποκαλέσει κάπου σαν "αντίχριστο" τον πάπα των παπικών...

Σας ενημερώνω δε, ότι τα υπόλοιπα μπλογκς μου (μετά από το "χαίρετε") είναι τα ακόλουθα:

ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
29 Δεκεμβρίου 2009 4:18 π.μ.


Ανώνυμος είπε...

Με συγχωρήτε έκανα λάθος πάντως σας ευχαριστώ που σε κάθε σχόλιό μου συμπληρώνατε και εσείς πολύ αληθινά σχόλια και εσάς ευχαριστώ κ.Νανή.Λίγοι είναι αυτοί που βγαίνουν και λένε την αλήθεια αν δεν επικοινωνήσουμε μέχρι την Πρωτοχρονιά καλές γιορτές και ευλογημένο το νέο έτος 2010!

29 Δεκεμβρίου 2009 4:36 π.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Καλές γιορτές και ευλογημένο το νέο έτος 2010! :-)

29 Δεκεμβρίου 2009 4:45 π.μ.


http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_7883.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: