Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: Σχόλια στο θέμα Η «ΕΚΚΛΗΣΙΑ», ΓΛΥΦΕΙ…


ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ

ΑΡΧΕΙΟ: Η «ΕΚΚΛΗΣΙΑ», ΓΛΥΦΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ!..




Αλέξανδρος Διαμαντής:

Καλημέρα φίλε μου. Σωστά τα λες.


Παναγιώτης:

Καλή σας ημέρα, αγαπητέ φίλε, κ. Αλέξανδρε Διαμαντή!.. :-)
Χαίρομαι που έχετε και εσείς την ίδια γνώμη, σχετικά με το πιο πάνω θέμα μου. Να είστε πάντα καλά...


ΣΠΥΡΟΣ ΚΛΩΝΗΣ:

Καλημερα

Σχετικα με τα ανωτερω θελω να πω τα εξης : Μην ξεχναμε οτι και ο Κυριος Ημων Ιησους Χριστος οντας επι του Σταυρου τι είπε ; Θεέ μου Θεέ μου γιατι με εγκατελειψες και ακομα πιο πανω λει Πατερ ας μην πιω το πικρο αυτο ποτηρι αλλα οχι οπως θελω Εγω αλλα οπως θελης Εσυ

Απο αυτο βγαινει το συμερασμα οτι και ο Θεανθρωπος Χριστος ειχε σαν Ανθρωπος ειχε και Αυτος τις αδυναμιες Του

με εκτιμηση

ΚΛΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΙΕΡΟΨΑΛΤΗς


Παναγιώτης:

Ντροπή σας κ. Σπύρο Κλώνη, «σοβαρός» (αν και του ΛΑ.Ο.Σ.) ψάλτης άνθρωπος εσείς, να λέτε τέτοιες βλαστήμιες με το «καλημέρα», πρωί - πρωί, κυριακάτικα!..
Ότι δηλαδή ο Χριστός είχε αδυναμίες δηλαδή ατέλειες. Αν ήταν έτσι, τότε πως θα μπορούσε να μας σώσει ένας ατελής σαν και εμάς «ανθρωπάκος» (κατά τα λεγόμενα σας);
Άραγε, ΚΑΙ οι παπάδες που σας πληρώνουν εκεί στο ναό στο νησί σας στη Θάσο, έχουν την ιδία με εσάς α-θεολόγιτη άποψη;


Δημοσίευση : 14 Οκτωβρίου 2007
(Από το εξαφανισμένο μου μπλογκ, τα "χαιρετίσματα")

Δεν υπάρχουν σχόλια: