Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Διαβάζονται τα επίκαιρα θέματα:

Τετάρτη, 12 Αύγουστος 2009, 16:47
Re: Ο Σαββόπουλος δεσπότης;
Από: "IOANNIS KANNAVOS" kannavos10@yahoo.gr
Προς: "Panagiotis Michalopoulos" michalopoulos_p@yahoo.gr

Παρακαλώ, μετά από την ασέβειά σας στον Αρχάγγελο και στη Παναγία μας, να με διαγράψετε, αρκετά σας ανέχθηκα... Και πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.... Όλα εδώ πληρώνονται.

-- Στις Τετ., 12/08/09, ο Panagiotis Michalopoulos
έγραψε:
Θέμα: Ο Σαββόπουλος δεσπότης;




Διαβάζονται τα επίκαιρα θέματα:



Stiliano: «Αλλά και ο Σαββόπουλος δεσπότης; Θαύμα, θαύμα!!!»


Εικόνα του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο Λέσβου



Μιλάμε για μεγάλο (ειδωλολατρικό;) πανηγύρι!



Δωδεκάμισι χρόνια φυλακή για την κλοπή της εικόνας



Η Παναγία (όχι όποια κι όποια, αλλά η) Σουμελά, βοήθειά του!



Βλέπετε εσείς, Παναγίας πρόσωπο;



«Αρχηγός» της Εκκλησίας κατά τον Κυνουρίας, ο... Πατριάρχης!!!



Μια μουτζούρα «Παναγιά», για... πάσα νόσο, κ.λπ.



«Ορθόδοξοι» Μαριολάτρες!



Μαϊμού (copy) εικόνα!!!



Εκκλησία Αποστόλου Παύλου Lasvegas. Παναγία ασορτί με μίτρα!




http://www.i-m-patron.gr/news1/images/elona_1.jpg
«Αλλά και ο Σαββόπουλος δεσπότης; Θαύμα, θαύμα!!!»



4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
tha mporoyses na eisoyn poio sovarws!!!!


P. MICHALOPOULOS είπε...
Πιο σοβαρός, ή ποιος σοβαρός; Σοβαρά, δεν σας άρεσε το σχόλιο αυτό; Ούτε κάποιο άλλο από τα χιλιάδες που έχω αναρτήσει; Με απογοητεύετε ανώνυμε φίλε! Για δοκιμάστε την τύχη σας, και, στο άλλο μας ιστολόγιο, αυτό με τα «χιουμοριστικά»… Θα το βρείτε στη διεύθυνση: http://humoristica.blogspot.com/ …και τα ξανανιαουρίζουμε, ε, τα ξαναλέμε ήθελα να πω! :-)


eleanna είπε...
Εμένα προσωπικά, όχι απλά μου άρεσε, ξετρελάθηκα! Εύγε και πάλι εύγε ΦΙΛΕ μου! Και όσον αφορά την σοβαρότητα..? Μα μόνο ένα σοβαρός άνθρωπος θα μπορούσε να γράψει μια σοβαρή αλήθεια! ΛΙΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ


P. MICHALOPOULOS είπε...
Σας υποβάλω τα σέβη μου, αγαπητή φίλη Λιάνα Αλεξάνδρου! Τους χαιρετισμούς μου στην όμορφη Θεσσαλονίκη μας! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: