Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Ο άγνωστος γιος της Σπεράντζας Βρανά


Ο Νίκος Χωματιανός υιοθετήθηκε από τη Σπεράντζα Βρανά στα μέσα της δεκαετίας του ’80, όταν εκείνος ήταν 32 χρόνων


- Ηταν δική σας επιλογή να παραμείνετε ώς το τέλος της ζωής της ο… άγνωστος γιος της;


Θα πρέπει να τονίσω ότι σε όλες τις φάσεις της ζωής μου, στις σπουδές που πήγα να κάνω στη σχολή ναυτοπαίδων και δεν τις τελείωσα, στον Στρατό αλλά και μετέπειτα η Σπεράντζα ήταν στο πλάι μου.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’80 κι ενώ είχα κάνει τον πρώτο γάμο μου στον οποίο ήταν και κουμπάρα με υιοθέτησε.

Τώρα σε αυτό που λέτε περί αγνώστου γιου έχω να πω ότι δεν ήταν δική μου επιλογή. Πολλές φορές της χτυπούσα το καμπανάκι πάνω σε αυτό το θέμα…

Της έλεγα μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι θα ήθελα να παίξω έναν ρόλο σε κάποιο από τα σίριαλ που συζητούσε να γίνει και είναι βασισμένα στα βιβλία της. Όπως το να υποδυθώ τον πρωταγωνιστικό ρόλο του «επιβήτορα» από το ομώνυμο έργο της. Με κοίταζε και γέλαγε…

www.greeknews.biz με πληροφορίες από espresso


Δεν υπάρχουν σχόλια: