Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Γι αυτό σου λέω, Μιχάλη!..

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:


Στο μικροσκόπιο των Αρχών της Ρουμανίας ο Πάσσαρης



P. MICHALOPOULOS είπε...


Είδες Μιχάλη που δεν έπεσα έξω σε εκείνα που έλεγα στο σχόλιο μου εκείνο;

Δεν με ξεγελούν εμένα κάτι τέτοιες «παραστάσεις», διότι το κατέχω το αντικείμενο…

Μικρός, μαθητής του δημοτικού, έδινα παραστάσεις Καραγκιόζη στην αυλή του σπιτιού μου, και (ΕΓΩ) είχα μεγάλη επιτυχία!

Έχω δε παρουσιάσει πάμπολλα θεατρικά νούμερα σε χριστιανικές κατασκηνώσεις (όπως στην Αίγινα, της μητρόπολης Ύδρας, με την παρουσία του μητροπολίτη)… Ακόμα και στην ίδια την μητρόπολη Φλώρινας, με πρώτο – πρώτο θεατή τον πατέρα Αυγουστίνο… Στα νιάτα μου, βέβαια!

Γι αυτό σου λέω…

22 Σεπτέμβριος 2009 4:03 μμ



http://xairete.blogspot.com/2009/09/29-2009-34.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: